5 Jaar Xbox 360 - Een Terugblik

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 feb 2011.

1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Mirror's Edge is voor mij zeker de meest ondergewaardeerde game van de 360. Sowieso diverse games die rond die tijd uitkwamen werden behoorlijk ondergewaardeerd. Zoals ook bijvoorbeeld Dead Space.

En het meest rare was dat EA deze games heeft uitgebracht. Na juist het gezeik van de media dat ze heel veel franchises aan het uitmelken waren. Komen ze met iets nieuws (En GOED!), koopt niemand het...

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja, Rampage op de Commodore64, dat was pas co-op gameplay!

3. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, eigenlijk wel:+

Daarvoor speelde ik wel wat op de pc, maar dat waren meer oude strategiespellen e.d. In ieder geval geen filmische games als GTA IV en Mass Effect.

4. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Supervette opmaak, echt top.

5. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Heel mooi topic. Alleen ben je imo wel enkele games vergeten. Zo vond ik amped 3 echt de beste launch game daar heb ik me echt uren mee vermaakt. En ook pgr 4, pgr 3 vond ik zeer sterk maar pgr4 was net weer een tikkie beter. En het spel waar bij mij de meeste tijd in heeft gezeten football manager 2008. Jammer dat er geen vervolg op de 360 is. Voor de rest geweldige post. Ook enkele games die je wel genoemd hebt zullen me altijd bij blijven zoals halo 3, Ac 1+2 en natuurlijk de Gears of war games.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Grote helden openingpost _O_.

Ik heb de Xbox 360 meteen vanaf de release gehaald samen met NFS: Most Wanted. Ik was destijds zó hyped over NFS, met ten eerste de vette bakken etc maar ook dat het weer lekker oldskool met politie was én het tunen. _O_ Haha niet normaal hoe blij ik was toen ik dat ding + NFS in handen had.

En QFT dat stukje over COD 2, dat is nog het echte werk.

Nu staat de teller van Xbox 360 full-games op 56 (nog niet alles gespeeld helaas) en 10 arcade games, maar een aantal hoogtepunten zijn toch zeker:

- Mirror's Edge
    - Bioshock 1/2
    - Assassin's Creed serie
    - Battlefield Bad Company 1/2 en Battlefield 1943
    - Test Drive Unlimited 1/2
    - GTA IV
    - Red Dead Redemption
    - Gears of War
    - Forza Motorsport 2/3
    - Mafia II
    - Trials HD
    - Aantal CoD delen.

En daarnaast nog zoveel leuke andere games zoals Saints Row 2, BIA: HH, Skate 2, Stranglehold, FarCry 2, Dirt 2, Rainbow Six etc etc.

Niks te klagen dus!

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :thumbs: Oh yeah... En noobs kwamen dan te laat en pakte gewoon rustig de sniper terwijl ik al geladen stond toe te kijken met mijn sniper. Heeeeeerlijk.

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Je vergeet Batman AA. :x

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Vette startpost Dulle! Saint's Row was echt dé game voor mij. :D Daar heb ik mijn Xbox 360 voor gekocht. :D

Maarre buiten dat... heb jij nog andere hobby's naast XBW? :+

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Pak zijn starmember interview er maar 's bij :+

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja.
    Van een paar jaar terug...

Misschien was mijn negeren tactiek niet duidelijk, maar ik heb er geen behoefte aan om het over mijn leven buiten XBW om te hebben.
    Ik ben hier om over games, Harry Potter en dat soort crap te praten. De rest hoort hier niet thuis. Zoals jullie misschien gemerkt hebben post ik ook nooit in het kutmoment/beste moment topic...

Laatst bewerkt: 23 feb 2011
  12. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaar dat het zo'n kut-startpost heeft...:+

Maar ik geef je helemaal gelijk hoor. Ik ben hier voor de games en pik af en toe eens wat mee in de Green Mile en ASEL, maar ik reageer eigenlijk nooit m.b.t. mijn eigen leven.

Wat trouwens ook nog niet genoemd is: de 360 heeft ook voor achievements gezorgd. Misschien bestond een dergelijk systeem daarvoor al, maar door de 360 is het echt groot geworden. Ik vind achievements die iets aan een game toevoegen (dus iets in de trant van "doe deze gekke stunt die je anders nooit zult doen") altijd erg leuk om te halen:)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Achievements waren absoluut een meesterzet, kijk maar waar het inmiddels allemaal in zit, PS3 games, windows games, facebok games, iphone games, etc

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Daar post ik ook nooit :p maar ja ook een xbw nerd ;)

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Voor mij waren het vooral: Project Gotham Racing 3, Gears of War en Oblivion die deze console zo goed maakte. Dat zijn ook gelijk mijn eerste drie spellen die ik had. Al was Oblivion al geen exclusive.

Ik hoop echt zoo hard dat er een PGR5 als launche game voor de nieuwe xbox komt.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Wie gaat hem dan maken? :+

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bizarre natuurlijk, als 2nd party studio voor Microsoft. Voeg ze samen met Turn 10 en je hebt de beste studio voor racegames ever

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Bizarre bestaat niet meer sinds vorige week. ;)
    Er zijn er al een aantal naar verschillende developers gegaan, zoals de lead designer naar Sumo.

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Bizarre Creations is dood :)

EDIT: :mad:

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    uhu, net als Duke Nukem dood was zeker..

Ik weiger te geloven dat 1 van de beste racegame studios zomaar werkloos word, Microsoft moet hier toch wat mee doen zou je zeggen.

EA heeft Criterion en de NFS studio al anders hadden ze daar denk ik al onderdak gevonden.

Denk zou zelf, hoe gek zou men hier worden van een PGR5 announcement. Dat is toch gegarandeerd geld verdienen.

Deel Deze Pagina