1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arie MVP, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan wordt het 1!
    Kan altijd deel 2 altijd nog halen als ik hem voor een leuk prijsje tegenkom.

    Nogmaals thanks!:b:
     
  2. xpercyxnl

    xpercyxnl Just Do It...

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand het spel Naruto; Ninja Storm 2 gespeeld? Aanrader?

    Groetjes, 'Percy
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je een Naruto-fan bent, is dit spel IMO een echte aanrader. Het volgt de anime/manga erg goed. Al vond ik het begin een beetje sloompjes. De SP kan misschien lang aanvoelen, maar het is wel zeer goed. Sommige events zijn een beetje veranderd, maar het heeft genoeg momenten waar je mond open valt met een grote 'Wow'. Het einde is zeker niet teleurstellend. Het loopt tot en met de Pain Arc, als dat je iets zegt. Je hoeft niet de SP uitspelen om alle characters te unlocken, trouwens. Je kan door normale battles gewoon BP verdienen, en als je bijv. 90k BP hebt, unlock je een character.

    Het vechten is niet zo moeilijk als Street Fighter en is zeer toegankelijk. Met een paar knopjes kan jij je al een ninja voelen. De ultimate ninjutsu's zijn dit keer geen Quick Time Event, en je blijft in de flow van het gevecht.

    Al met al is het een erg goede aankoop, vooral als je een Naruto fan bent. Maar ook ben je geen fan, blijft het spel goed. Als je nog vragen hebt, stel ze maar. Misschien kan je ook wat filmpjes/reviews bekijken van het spel.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2011
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Zeker een aanrader! Er zitten wel veel spoilers in, dus als je nog bezig bent met Shippuden (t/m de Pain arc) of van plan bent te beginnen met de anime zou ik nog even wachten. ;)
     
  5. xpercyxnl

    xpercyxnl Just Do It...

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank jullie allen, wat is de prijs op dit moment van Naruto?:eek:
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij MediaOffer is ie nog iets van 44 euro, maar in het buitenland is hij al goedkoper.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    www.budgetgaming.nl
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke CoDs/shooters op de X360 zijn echte musts? Ik heb al MW1/2 en BO gespeeld. Andere gespeelde shooters zijn GoW 1/2, BFBC1/2, BF1943 en Halo 3/Reach/ODST.

    Met shooters doel ik dus meer op BF/CoD/Halo-ish shooters, niet RDR-achtig. Homefront komt binnenkort al in mijn collectie.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Brother In Arms Hell's Highway als je zin hebt in een wat tactische shooter.
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat kan ik verwachten van een tactische shooter? Is dat iets zoals OFP:DR?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    OF nooit gespeeld maar BiA is oorlog voeren zoals het is. Geen straatje in rennen en iedereen leuk neerknallen met je gun die voor je staat en granaatje hier en daar. Cover zoeken, teammates positie geven, tegenstander via de zijkant flanken, positie verdedigen en dergelijke. Heerlijke game, grafisch misschien nu wel wat verouderd maar gameplay technisch nog steeds zwaar tof. En alles speelt zich af in Nederland.
     
  12. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik ben opzoek naar een cheap race spelletje dat ik samen met me vriendin kan doen.. Heb tot nu alleen maar shooters en dat werkt niet echt samen want ik kan niet tegen dat genoob :p.. En aangezien ik zelf ook zuig in race spellen gaat dat mooi samen ;). Weet dus iemand een leuke race game voor weinig geld. Mag ook een demo zijn als het maar met zijn 2en kan.
     
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Sonic & Sega Allstar Racing?

    Is een soort van Mario Kart achtig racespel, en nu voor weinig te krijgen.

    Zal je vriendin ook vast wel een leuk spelletje vinden :thumbs:


    Er is ook een demo van, weet alleen niet zeker of je daar ook kon splitscreenen
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Blur.
     
  15. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik kan uhm niet goedkoper vinden dan 30 euro. Niet dat ik een cheap ass ben maar 30 euro voor iets wat ik 1 keer in de zoveel tijd speel vindt ik toch wel veel geld :)
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Hij is 16 euro bij Zavvi. Maar ik weet niet of je wel in het buitenland wilt bestellen. Het is overigens een prima webshop, wel rekening houden met 2 weken levertijd.

    En als je echt een cheapskate bent kan je ook nog Harm's Way proberen :p

    Een gratis Arcade racegame ;)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zit er splitscreen in Burnout Revenge?

    Sega All Star schijnt idd best goed te zijn.

    Je zou natuurlijk ook samen Ikaruga kunnen proberen :cool:
     
  18. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Gratis dingen zijn het altijd waard om te proberen :p
    Thnx voor de snelle reacties zal vanavond is ff rond gaan snuffelen op de marketplace..

    EDIT: Die Harm's Way staat al in me download list. Wist niet dat je gewoon games in je download list kon zetten vanuit je computer. Handig
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2011
  19. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zit er ook over te denken om weer is een nieuwe game te kopen en dan niet net zoals altijd een First Person shooter. Maar iets zoals Dragon Age.
    Maar nu zit ik rond te kijken en je hebt super van die spellen.
    Divinity II
    Dragon age
    Assassin’s Creed
    Dark souls
    Ik zoek iets waar echt een vet verhaal inzit en waar ik niet eerst de vorige delen hoef te spelen. Ik houd wel van dat overdreven gedoe.. Veel bloed grote zwaarden enz.
    Welke raden jullie mij aan :D ?
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Sonic & Sega Allstars Racing is echt een hele goede kartgame, veel en mooie levels. De splitscreen is heel erg leuk, vind mijn vrouw ook (haar favoriete spel :D)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina