Ik heb zelf in een gekke bui via Ebay voor 40 euro (was 38,78 , maar ik koos voor 1,22 euro postal insurance erbij) bij een gameshop. Achteraf had ik dus ook gewoon bij GH kunnen bestellen maar ach.... Ik lees genoeg goeie dingen over de game, niet alleen reviews maar ook gewoon forum lui en ik heb sowieso nooit reviews laten beslissen voor mij of ik een aankoop ging doen of niet. En nu dus ook de GOW 3 beta access, altijd goed!!!!!
Toen de Gamemania hier net kwam en ik nog niet echt bezig was met die online stores vond ik dit mooie aanbiedingen, nu begin ik er niet meer aan. Fucking 40 euro, alleen aantrekkelijk als je oude bagger games inruilt anders niet. Nu heb ik via Ebay (en andere mensen hier dus Gamehubs,etc) de epic edition voor 38 pleuro. Ze hebben hier in groningen ook zoiets, ze zijn net verhuist en dus allemaal aanbiedingen, ruil 2 PS3 games in en koop Killzone 3 voor 35 euro. Leuk jongens maar voor 5 euro meer heb ik de game via internet winkels en kan ik mijn PS3 games gewoon houden. Maar i guess..voor de peeps die niet willen bestellen via internet shops is dit wel leuk.
ik zeg : helluva ride deze game... heb alleen nog 1e act gedaan, maar als het in dit tempo doorgaat is het een zeer vermakelijke game het lompe gedrag in deze game is echt heerlijk
Lekker dan. Gisteren in mijn mandje gezet bij Gamehubs maar stomweg vergeten door te gaan met de bestelling. Nu is ie uitverkocht.
das zonde man.... ik kreeg in ieder geval vanmorgen de bevestiging dat ie verzonden is.... en nu maar wachten
ze mogen van mij nog wel lompere scene's erin doen,... gewoon door blijven zuipen beetje op zn maaskantjes maar dan in het engels
Liever niet, zou iets over de top zijn. Ik hoorde ook al klagende geluiden over de film van de Maaskantjes.