wow 301 was 1 van de betere afleveringen sinds tijden! Super detail Spoiler Gin deed even zijn ogen open! Verder ontzettend gaaf hoe Gin Spoiler Ichigo compleet vernederde Verder zag Yoruichi er erg gaaf uit in haar pakje fanart:
Ja, hoe Ichimaru om ging met Ichigo vond ik ook echt super! Was mooi gemaakt. Ichigo gaf ook echt op.
En waar zijn we nu met Bleach? Heb al een tijdje niet meer gekeken want het waren weer fillers volgens mij.
Er zitten nu tussen de normale afleveringen af en toe een filler. Een beetje raar en heel irritant, maar het is niet anders. Momenteel is het gevecht tussen Ichigo en Aizen aan de gang, nadat Ichigo zijn training met pa gehad heeft. Was echt vette aflevering!
Haha, en eerst was het nog op de donderdag. Toen verschoven naar woensdag en tegenwoordig kan ik altijd op dinsdag kijken. Met een beetje mazzel de manga op woensdagavond, tegen de nacht aan!
Arrancer's Saga... The End. En volgende week filler. Het ziet er uit als zo'n bullshit filler, dus hoop dat het maar heel kort is.
Maar ze kunnen niet bepaald doorgaan nu. De arc in de manga is pas begonnen en binnen 3-4 epi's zijn ze bij de manga. Het wordt nu een lange tijd fillers, denk ik.
Ja, daar ben ik dus ook bang voor. Ik denk dat ze in drie aflevering, met veel rekken, de manga al zouden inhalen. Ben dus benieuwd wat we gaan krijgen... ik hoop wat boeiends! Voor mij part verzinnen ze een origin story voor Soul Society.
Ze moesten gewoon schrijvers aan een goed verhaal laten werken, voor wanneer de anime bijna bij de manga was. Ik heb het nooit afgekeken, maar de Bounty arc was ook een filler, maar wel een goede als ik alles lees.
Bounto vond ik maar matig, duurde heel lang voor het opgang kwam. Er was er één met een nieuwe Captain, die was wel aardig. Er is nog het een ander geweest, maar kan het me niet herinneren. :{