[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 18]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Neem aan dat je dat ene met die tang bedoeld? Want als je veel kan hebben dan vind ik die film nou niet zo heel shocking, maar hij was inderdaad wel retesaai.
     
  2. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog 50 minuten te gaan, inclusief aftiteling. Wat een saaie film zover. Komt er na de aftiteling nog wat of kan ik het dan weg zappen?
     
  3. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Dit gaat heel erg gemeen overkomen maar toch: Blijf toch is met die tengels van die muis / toetsenbord / afstandsbediening af en bekijk de film gewoon fatsoenlijk tot die afgelopen is. Snap dat gemulti-task ertussendoor gewoon niet, als het je niet interesseert zet je het anders toch gewoon uit?
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2011
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Moet iedereen toch zelf weten?
     
  5. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    De originele versie is inderdaad smerig en naargeestig. De recente verfilming steekt er maar wat schril bij af.
     
  6. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Ongetwijfeld, maar vindt dit alleen maar toevoegen aan je eigen (slechte) belevenis van de film. Er is een reden waarom de meeste bioscopen een regel hanteren dat er geen pauze tussendoor meer komt en dat is omdat het je uit de 'ervaring' haalt.
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, ben ik met je eens, maar als sommigen er liever hun lappie bij pakken: their biz.
     
  8. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Tuurlijk, maar ga dan niet tussendoor (op internet) zitten klagen waarom de film zo slecht is. Ik ga ook niet aan mijn ober zitten vragen waarom mijn biefstuk zo taai is terwijl ik kauwgom zit te kauwen.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Dacht meer aan het clitoris afknippen en iemand keihard op zijn pik beuken om hem daarna af te trekken tot ie bloed spuit... Vond ik gewoon ranzig.
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het met je eens, maar als ik in mijn kamer zit met mijn pc aan, dan heb ik meestal de drang om ook te internetten. Dat haalt mij uit de belevenis, maar dat doe ik nu éénmaal. Dat is mijn eigen keuze. Misschien had ik niet zo snel 'saai' moeten zeggen, maar om het gelijk klagen te noemen...

    IIG, de film is afgelopen en ik vond het vanaf chapter 3 mij meer pakken. Ik zal geen cijfer oid geven, want ik heb geen behoefte om het te doen, en als ik het deed, heb ik het gevoel dat er commentaar wordt geleverd vanwege 'klagen'.

    E: Ik vond het niet erg smerig oid. Ik keek wel eventjes op met wat in Killamonkey's spoiler staat.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    :cool:
     
  12. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]


    Wil graag weten uit welke film deze hilarische GIF komt. Dacht eerst uit City of God maar volgens mij is dat hem niet.....
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2011
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Batman Begins gekeken, had hem nog niet gezien. Vette film! Maarre 1 vraagje: Wordt Crane nou eigenlijk The Joker? Nee toch?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee, Crane is de scarecrow.

    Die zit ook even in the Dark Knight, in die begin scene in die parkeergarage
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee The Joker, ik ga het niet eens uitleggen...Heb je The Dark Knight gezien? Wat ik wel mag hopen? Want daar word uitgelegd in grove lijnen hoe The Joker, eh The Joker word :+

    Wat waren nou de nieuwe vilians van de volgende Batman film? Ik ben daar niet zo op gefocused...Dat was ik ook niet bij Dark Knight en ik vond dat echt de film van het jaar toen! Ik ben wel een bijzonder kritische kijker en ik zal me ook snel ergeren aan dingen :+
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zeker de moeite waard om te zien. De film is bij mij echt blijven hangen inclusief het verhaal. Het is Lars von Trier zijn blik op hoe je een horrorfilm maakt en het resultaat is aangrijpen, met een heftig verhaal, bizar mooie beelden en af en toe zeer heftige scenes. Ik miste zelf denk ik behoorlijk wat bijbelverwijzingen maar verder een erg goede film

    Moet het toch met sommigen hier eens zijn dat ik het zonde vind dat je dergelijke films al alt-tabbend kijkt. Je moet het idd natuurlijk helemaal zelf weten, maar je kan op een dergelijke manier geen oordeel vormen over een film vind ik.

    Internet werk verslavend, je gaat toch steeds even kijken, doodzonde van de film imo
     
  17. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    in principe moet de film zo interessant zijn dat je 100min geboeid naar het scherm kijkt en de rest om je heen vergeet :9
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb de film niet in één stuk afgekeken, omdat ik er écht geen zin in had. Maar omdat ik gehoord heb dat het een goede film is, of in ieder geval iets speciaals dat je toch eens gezien moet hebben, heb ik 'm in drie sessies afgekeken. Kan me volledig voorstellen dat het de ervaring minder maakt, het stille en lege. Maar dan nog, dan nog zou ik de film gewoon slecht vinden. Ik hou van allerlei soorten films, allerlei genre's en ik sta open voor een andere (of zelfs controversiële) aanpak. Maar Antichrist deed me echt niks, vond het eerst saai en daarna smerig.
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Lol wou net beginnen met een reactie wat ik er van vond maar dit is precies wat mijn beeld van de film was. Heb hem in 1 ruk afgekeken though en was echt in de stemming voor een film van Lars von Trier maar deed mee gewoon niks. Ah well, ieder zijn meug :p
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gods Must Be Crazy!

    Dude, ik zag die plaatje, herinnerde me toen die film weer. Thanks! Die film is echt briljant. Briljant. _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina