[FIFA 11] NL Ohrson

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jackson NL

Jackson NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga toch ook echt CL kijken. Ben er daarna wel ff, als er dan nog mensen zijn

2. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    ik ga ook zoiezo FCB- Arse kijken

3. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    prima, dan ga ik ook tv kijken of een ander spel spelen :b:

4. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ook ik werd overtuigd door de tweede helft. Morgen wellicht nieuwe poging ;)

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    jack, roy, villa en ik hebben nog wat games gespeeld. laatste atonden we in eerste helft me 7 1 voor maar leavde ze natuurlijk

6. Jackson NL

Jackson NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan er vanavond rond half 12? (Ik moet eerst werken)

7. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik pas, m'n wekkertje gaat om 04.00 uur morgenochtend :b:

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ga zo even gezellig wat drinken maar half twaalf ben ik er wel denk ik of me vriendin moet zo grootse plannen hebben. Maar dat betwijfel ik op vrijdag na een week werken

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Heren we moeten weer even een verse boost krijgen zeg. Word zeer weinig gespeeld en als we spelen is er een hoop gezeur als het wat minder een keertje gaat. We hebben net een reeks van 16 winsten achter de rug dus laten we ervoor gaan dat record te verbeteren. Wie doet er vanavond mee?

10. graveyard023

graveyard023 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vegeta ik zou graag in je club willen spelen,
    ik ben 90 en kan overal spelen(zolang het maar aanvallend is) ik heb je al een berichtje gestuurd op xbox naar je gamertag

11. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En gelukt gisteravond? Ik had een vergadering dus kon er niet bij zijn.

Vandaag ff klooien aan mijn scriptie en vanmiddag/vanavond op m'n werk zorgen dat de verbouwing kan beginnen. Misschien ben ik vanavond nog online voor een potje! :thumbs:

12. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Sorry dat we gisteren niet tegen jullie wouden spelen :) maar als wij met twee spelen willen we graag tegen twee spelers spelen. Misschien een keer een onderlinge match als wij met meer online zijn? Hoop dat jullie een top avond hebben gehad wij! Wij helaas niet veel teams die de leave glitch hebben gebruikt helaas.

13. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2

Beetje zwak hoor. Hoeveel man hadden wij 4 of 5 nou dat valt toch mee? Als we een keeper hadden had ik het nog wel begrepen, maar dit was gewoon pussssssssy :p

14. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    GAAP je reactie omschrijft je persoonlijkheid wel weer :) maar goed wat jij wil denken moet jij weten :) is je goed recht. Dan lijkt het me een goed idee dat jullie onze kont eens gaan schoppen in een onderling duel.

Laatst bewerkt: 24 feb 2011
  15. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Ja is goed :thumbs: maja ik vind het gewoon hinderlijk dat altijd iedereen weggaat.. Als er een keeper is snap ik het want dat is gewoon hinderlijk om tegen te spelen.

16. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Tjah normaal spelen wij met 3/4 mensen helaas waren die offline dus gingen ik en koentje met zijn 2en wij spelen dan ook het liefst tegen 2 man wat na mijn mening vrij logisch is.

17. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Jeah, nummer 18 verslagen van de wereld. Vanavond maar weer even pownen?

18. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan wel vanaaf! BTW wat zei ik gister over die schorsingen joris xD?? de knjb laat vertongen vrij gaan en toivonen 4 wedstrijden schorsing haha xD ajax moet kampioen worden denk.

19. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee joh, de knvb is altijd anti ajax. Was getekend Batsieboy :lol:

20. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Ach Milton, ik heb al jarenlang afgegeven op de KNVB. Het is echter zo dat ik als Brabander dan wordt aangemerkt als ''provinciaal en calimero''. Toch zou je eens een opsomming moeten maken over dit soort gevallen. Het lijkt (zeker toen Kesler nog aan de macht stond) dat sommige teams worden voorgetrokken en sommige juist niet. Denk bijvoorbeeld aan het kampioenschap van Twente, de helft van het scheidsrechterskorps was Twents. Zeer opvallend.

Helaas is het ook zo dat de media Ajax-minded zijn. Deels vanwege de kijkscijfers, grotendeels omdat ze zelf Ajacied zijn. Neem nu een Jack van Gelder, haal die man van de TV serieus. Gelukkig heeft hij nu zulke hevige concurrentie van RTL dat hij in zijn priveshow vrijwel geen kijkers meer trekt, maar stemmingmakerij is hem niet vreemd. Neem nu het feit dat Toivonen op iemand zn voet stond, is natuurlijk niet correct, maar om het zowel op Studio Sport te herhalen als op Studio Voetbal EN Nieuwsuur (een fucking NIEUWS programma). Vond ik vrij ver gaan.

Ik sluit af met Ajacieden --> Joden --> Linkse propaganda --> Media. Who gives a fuck about the holocaust. 'T is allemaal zo passe, toch herdenken we alles maar lukraak vanwege die fijne media... Leve de PVV!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina