FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.850
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Barca heeft Messi, maar Feyenoord heeft Ryoooooooooooooo \o/\o/\o/

    68 vind ik trouwens nogal een lage score voor die speler, maar goed, ze zullen het wel niet aandurven om hem nu meteen al op 90 te zetten :D
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Leuk te zien dat Ryo meteen dé revelatie is van de update 8)

    Me eerste 2 potjes met Bayern gewonnen van Real Madrid en Arsenal.
    Vaak is Robben de aangever en Gomes de afmaker, of scoort Gomes uit de rebound van een Robben schot.

    -----------------Butt---------------------
    Lahm-Badstuber-vanBuyten-Contento
    ------------Gustavo----------------------
    -------------------------------------------
    ------------------Tymochuck------------
    -------------------------------------------
    ---------Schweinsteiger-----------------
    -------------------------------------------
    --Robben-----------------------Ribery--
    ------------------Gomes-----------------
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Lampard is gewoon zelfde hoor, Drogba is 2 omlaag gegaan omdat hij kut speelt.. dus hij is minder overpowered gelukkig. Torres is ook één punt omlaag gegaan, en Anelka twee punten. Dus valt nog wel mee hoor :+.

    Xavi is nu wel 87, Ibrahimovic 86.
     
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij is de FIFA punten systeem kapot ofzo :p
    Speel 1-1 tegen Liverpool met Ajax maar krij 0 punten voor Team Rating.

    Sinds wanneer heeft Ajax een even sterke selectie als Liverpool ...
     
  6. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb Bayern ook even uitgeprobeerd tegen Arsenal, maar hoe ga je om met die veels te slome verdediging?
    Wel 6-3 gewonnen, maar normaal krijg ik nooit meer dan 1 tegengoal:+
     
  7. Seh

    Seh Guest

    3-1 (1-1 bij 90e min) met Feyenoord gewonnen van Newcastle, ik brach Cabral voor Biseswar en Cabral was echt een held in die pot. Hij scoorde een goal en had een assist.

    2-0 Barca - Real, had wel 10-0 kunnen zijn. Afellay ipv Pedro speelt wel lekker, toch nog iets van lengte er bij.

    4-0 City - Chelsea in de 50ste minuut werd mijn tegenstander het blijkbaar teveel, hij quitte.

    Lekkere update hoor, vooral Feyenoord vind ik ondaks de mindere stats lekkerder spelen. :D
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik speel heel erg naar achter met mijn verdedigers en loop achteruit dus wordt er alleen op de flanken uitgelopen. Wel incasseer ik veel goals.
    Als ze aan de zijkanten erdoor zijn laat ik ze vaak komen en loop ik met van Buyten naar de penaltystip, hij is 1.96 dus met hem kan ik heel veel wegkoppen.

    Ik ben wel blij met de update, sinds ik met Bayern speel 3 wins en 1 gelijkspel terwijl ik de afgelopen 2 dagen vaker een lossstreak dat winstreak had..

    Een andere tip is dat ik als ik in de 80ste minuut achter sta vaak van formatie verander naar de standaard formatie 3-4-3.
    Met ultraoffensive lopen er dan vaak 5 spelers in de aanval, zojuist stond ik met 2-1 achter in de 80ste minuut, wisselde ik van formatie en won ik 3-2 :) ik had het potje 5 schoten waarvan 4 op goal, me tegnestander had er 14 waarvan 11 op goal:+

    Zojuist kreeg Cole (directe tegenstander van Robben) een rode kaart na 2x geel. Hij heeft geen enkele sliding gemaakt maar voor 'B' overtredingen geel gekregen:lol: ik stond 1-0 achter en won toen 1-2 door een goal en assist van Robben, ik ben verliefd <3
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2011
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Inter Milan met 4-1-2-1-2 met Sneijder 86. _O_ En ik wil nu ook Feyenoord gaan gebruiken, wat is de beste formatie, opstelling?
     
  10. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord moet je laten zoals het is, misschien Larsen erin als je steeds de spits aanspeelt die dan doorpaast naar de flanken.

    Maar als je Feyenoord standaard opstelling houd, heb je op elke linie een goede speler. Achterin Vlaar, middenveld Fer, voorin Ryo. Beetje zelf experimenteren. Als je maar naar voren rent met Ryo, dat werkt echt;)
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik zal straks eens een paar wedstrijden met Feyenoord gaan spelen, eens kijken of ze echt zo goed zijn. :+
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Vanochtend een paar potjes gespeeld met Ajax, o.a. tegen Benfica. Speelde gewoon in de standaard opstelling, maar Enoh eruit, De Zeeuw op zijn plek en De Jong een linie terug. Ebecillio en Mickey op de flanken, Hamdaoui in de spits. Speelde erg lekker. Kwam 2x achter, maar win uiteindelijk nog met 2-3. Was overigens ook de hele wedstrijd beter, maar had de pech 4x de paal te raken.

    Ga vaker met Ajax spelen in ieder geval. Oh, en Chelsea is veeeeel te sterk. Torres en Drogba rennen en duwen iedereen eruit. Is bijna niets tegen te doen. :lol:
     
  13. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Feyenoord speelt heerlijk gister 1-0 gewonnen van Internazionale.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Feyenoord speelt goed ja, net maar met 2-3 verloren van Man utd :+
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik speelde ook met Ajax, ging ook wel lekker. 4-1 gewonnen van Fullham. 2x Ebecilio, 1x Mounir en 1x Lukoki. Sulejmani was onzichtbaar. :+
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga echt nooit meer met Ajax spelen :lol:
    Speelt echt dramatisch imo..
     
  17. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    En Bayern dan ? :p
     
  18. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee hoe het komt dat ik 1vs1 wel de nieuwe spelers bij teams heb(bijv pazzini bij Inter) en bij offline oefenwedstrijd niet.
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja die spelen wel chill :D

    @hierboven

    Misschien de squadupdate downloaden in het hoofdmenu (dus niet xbox live menu) ?
     
  20. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Hahah die puntensysteem van FIFA is echt kapot.
    Win ik met 2-1 van Everton met Ajax gaan er -3 punten af bij mijn teambeoordelingbonus.
    Tegen Liverpool kreeg ik er ook al 0.

    Die punten zijn gewoon random
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina