[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Kijk dat is wel heel gaaf dan weer, ben benieuwd!! Hoop trouwens wel dat je gewoon nog steeds in je nakie kan rondlopen, puur voor de humor, zag er soms ehct niet uit in die cutscenes, ahahahhaah.

2. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Net als in deel 1 kun je instellen dat ze op 75%, 50%, 25% health potions moeten gebruiken, zelfde voor stamina & mana, ook kun je de mage healer maken. Wanneer je een paar uurtjes in het spel zit gaat het allemaal veel makkelijker denk ik.

Had vanmiddag een mage gespeeld, en vanavond nog een rogue, maar wat schop je ongelofelijk kont als rogue zeg, in het begin als je veel abilities hebt kun je monsters echt snel ownen, met 1 druk op de knop kom je achter hem, elke keer wanneer die een aanval doet kun je dat gebruiken en je schopt zn kont heel makkelijk dan :) Ook de mogelijkheid om als rogue naar je target te springen en vervolgens met 2 dolken te slashen ziet er gewoon heel bruut uit. Maar dat button bashen is wel beetje jammer ja, had stiekem gehoopt dat je automatisch door zou blijven vechten wanneer je bijv de A button ingedrukt zou houden ofzo.

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Kijk dat klinkt al wat beter, en het button mashen is opzich wel logisch, nu heb je tenminste de keuze om je combo niet af te maken, bijvoorbeeld als je ziet dat die ogre weer een aanval begint. Ik ga later ook nog de mage en rogue proberen...

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18

Nee toch? kan je echt niet hun armor veranderen? vond het bruut aan één om juist coole armors bij elkaar te rapen en je ventjes dan stoerder te maken. Heerlijke. en was ook optimaal om sommige gastjes hun kop niet te hoeven zien als ze weer zaten te zeiken!

beter krijg je ook weer een Mabari!

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, je kunt echt niet hun armor veranderen (Ik verwacht dat ze over de jaren heen wel nieuwe armor krijgen - loyalty-armor of iets in die trant).

Als het goed is zit er een Mabari bij de pre-order.

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Net toch even rogue gespeeld (Eerste keer WArrior omdat hij er vet uitziet) maar wat is rogue cool. Was er al weg van in deel een (heerlijke twee zwaarden) maar hier ziet hij er zowaar nog cooler uit. Actie met rogue is wel heel stoer met dat dogde, rush en backstab. In deel een gebruikte ik backstab nooit!

Maar hoe zit het nou precies. Blijft je armor constant hetzelfde? ook dat van jou? maar kan je wel wapens aanpassen? en upgraden? en kan je ook helmen op? en ringen, belts etc?

Trouwens zit naar de cheevos te kijken en wat is dat over completed a year? zit er een tijdlijn aan vast (dat je maar een paar dingen kan doen in een jaar) of zijn het en soort van chapters?

En zit er een buy systeem in van huizen ofzo met die mapachievement. Zie wel dat je eigendom krigjt,. ben beniuewd

Laatst bewerkt: 24 feb 2011
  7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Armor van je party zal hetzelfde blijven tot ze zelf upgraden (gok ik). Ik vermoed dat over de jaren heen hun armor ook mee veranderd. Maar je kunt niet meer zelf kiezen wat voor soort boots of chest ze aanhebben. Er zijn wel een aantal items die je zelf kunt bepalen (volgens mij weapons, belt, ringen/trinkets).

Bij jezelf kun je wel bepalen wat je aandoet, en er zijn ook weer helmen.

Het verhaal speelt zich af over een periode van 10 jaar. Hoe die jaren precies verlopen weet ik zelf ook niet.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die Mabari ga ik zeker gebruiken als die in deel II zit. In deel I gingen Alistair en Sten mij veel te vaak dood, dat terwijk Morgen en die rode Dwerg juist ubersterk waren vond ik.

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    zie in de cheevos dat je upgradrn moet van hun amor dus je zal wel quest moeten doen of items moeten regelen

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Vind het altijd ontzettend tof om je party andere armours te geven, net als ME2 gewoon weer erg jammer dat dit niet kan. Het lijkt erop dat telkens meer de grote RPG franchises worden "gestroomlijnd". Volgens mij denkt de gemiddelde developer dat consumenten aan het handje moeten worden gehouden tijdens een RPG.

11. Seh

Seh Guest

Een developer is er om een game te maken die geld maakt, jammer genoeg (althans.. het kan ook niet anders) En als het makkelijker word, maar je er voor weet te zorgen dat de ''hardcore'' RPG'ers het spel alsnog kopen, krijg je dus meer kopers. Logische zet is het wel, het is jammer, maar wel logisch..

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Fuck yeah voor Demon/Dark Souls?

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Die mabari krijg je volgens mij alleen bij de Signature edition, en die editie kon je alleen krijgen door voor half januari te pre-orderen..

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, de Mabari krijg je bij elke versie.

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je hebt gelijk, de mabari is onderdeel van de http://dragonage.wikia.com/wiki/The_Black_Emporium DLC, dus gratis voor mensen die de game nieuw kopen, de rest zal ervoor moeten betalen

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Topch daarnet de demo nog even gespeeld. wist niet dat hij verder ging na de ogre. Had het vorige keer uitgedrukt omdat ik niet teveel van het spel wou verpesten. Zodra ik in kirkwall was alsnog gedaan. Speel het wel lekker als ik zelf daar kom en zelf geleveld ben. Nu voelde het alsof ik met een ander ventje dan mezelf speelde. Weet niet wat het is. Maar wil in een RPG alles gezien hebben en alles gevonden hebben anders restart ik de game en bij de demo vond ik het jammer dat ik niks kon aanpassen. Wat ik wel zag is dat die kruisboog van die dwerg cool is.

En Rogue kickt echt ass. Zag dat je die backstab met een specalisatie om de vijf seconden kon doen. Hehehe gruwelijk! Kan niet wachten!

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja vet is dat he? Je kunt die ogre echt in je eentje dollen dan door op het juiste moment steeds backstab te gebruiken, heerlijk :)

18. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Kan niet wachten tot het 11 Maart is.
    Moest er in het begin wel even aan wennen qua combat maar na 3 runs ben ik zeker verknocht.
    Speel eigenlijk standaard altijd als rogue; en vind het voor de verandering wel eens leuk dat dit, wat ik er tot nu van gezien heb, ook wel eens de heersende klasse kan gaan worden in DA 2.
    Zit imo al redelijk veel replay value in de squadmembers, want het liefst zou ik een team maken met[SPOILER1] Fenris, Anders en Isabella/Merill[/SPOILER1].
    Maar vind de rest ook gewoon dope en wil er zeker mee spelen een keer.
    Had bij de ME's uiteindelijk altijd al snel mijn standaard teams, props voor BW dat ze het bij DA gevarieerder maken.

19. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    De demo is 1.000.000+ keer gedownload:) Dus extra items.

20. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gratis XP en Gold toch met die 2 boeken?

Altijd leuk meegenomen.

Heb het eindelijk op de pc kunnen spelen en bevalt mij iig stukken beter als de 360. Gewoon auto attack en de quick-selectbar (1-0 op toetsenbord) vind ik persoonlijk beter werken als de 360 besturing. Is wel voorkeur afhankelijk natuurlijk. PC versie ziet er ook net wat mooier uit. Denk ik iig, kan ook omdat ik dan dichter op mijn monitor zit.

Jammer dat je de armor van je companions niet kan kiezen. Al geeft dit de developers natuurlijk wel de mogelijkheid om veel specifiekere en mooiere uiterlijk aan de companions te geven. Aangezien nu niet elke armor op elk mannetje hoeft te passen en ze dus ook niet allemaal hetzelfde model hoeven te hebben.

Ik probeer het maar zo positief mogelijk te zien. Ik vind bepaalde keuzes van de developer jammer, maar klagen veranderd nu ook niets meer. Daarnaast moeten we het allemaal nog zien hoe het uitpakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina