FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

    Seh Guest

    Hij is wel redelijk snel moe, maar dan heb je met Cabral een goede vervanger vind ik. De gemiddelde rating van Feyenoord is minder, maar vind ze beter spelen dan voor de update. \o/
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Sinds gister speel ik FIFA online. Nooit gedaan, leek me niet leuk tegen al die mensen die echt alleen maar spelen om hoog in 't klassement te staan. Ik speel voor de lol. Maar goed, nu ik het online speel moet ik zeggen dat 't wel redelijk vermakelijk is. Het is alleen ontzettend jammer dat zoveel mensen teams van 4,5 of 5 sterren teams kiezen. En als je dan eens een met een lager team speelt en een doelpunt scoort, dan leaven ze gewoon 8)

    Vanmiddag wel twee keer leuk gespeeld met Nottingham Forest tegen Leeds United. Ik kwam snel op 1-0 en niet veel later op 2-0. Daarna sloeg de vermoeiing bij de spelers toe denk ik, want aan 't eind van de 2e helft stond het 2-2. In de verlenging ging het over en weer maar in de 120e minuut scoorde m'n tegenstander de 2-3.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jezus wat een trieste mensen, gaat zo'n mongool weer wachten totdat ik een penalty krijg en zorgt hij dan dat hij vast komt te zitten. Kneus, zegt hij ook nog: "doe dan normaal kk mongool met je kk neus". 't Is een belg :emo:.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    :lol:

    Ach, Fifa is ook echt erg op dit gebied. Ik wordt al helemaal moe van al die quitters in de eerste 20 minuten als je 2-0 voor staat.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat is gay, maar dit is gewoon ultraubergay, jezus :+.

    Er staat nou gewoon serieus op zijn profiel dat die kneus met 1-0 voor staat, WTF! Het stond gewoon 0-0 na 8 minuten :F:.

    Ik heb maar gequit, Lennerd3 kneus. :emo:
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, erg vervelend inderdaad. Die shit moeten ze echt oplossen...
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vinden jullie Bayern trouwens echt lekker spelen? Die buitenkant spelers zijn lekker, en Gomez overpowered. Maar die verdediging, en vooral die keeper zijn echt waardeloos. Die Kraft heeft echt niets zeg..
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik vind ac milan wel lekker spelen, met van Bommel op het middenveld. Iba in de spits en lekkere flank spelers.
    Een spel is zo goed als de gamers willen, helaas wordt de wedstrijd vaak verziekt door mensen die inderdaad vroegtijdig het spel verlaten. Vastlopers forceren en wachten tot je quit is helemaal zeilig.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2011
  9. Seh

    Seh Guest

    Je kan met Bayern het beste een custom opstelling maken met een CDM vlak voor de verdediging, dan speelt het voor mij heerlijk.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Aight, stond 3-0 voor in pauze met Chelsea tegen Spanje.

    Hij wilde niet tegen Tottenham, Arsenal, Manchester United, Liverpool of Manchester City.. maar bij Chelsea klikte hij wel door. Stuurt hij me nou een message: 'chelsea overpwrd team n00b'. Zegt hij met Spanje! :lol:
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Als ze quitte stuur ik vaak een standaard bericht " back to your Nintendo kid ? "
    Meestal krijg ik dan de mooiste ziektes toegewenst ;)
     
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Net met Feyenoord 2-3 tegen Real Madrid, hij scoorde nog net in de 86e minuut. Ook nog met Feyenoord 3-1 tegen FC Porto en een keer met Bayern gewonnen van FC Barcelona. Lekkere teams! :)
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel skillpoints hebben jullie? Want als ik dat nu doe, word ik echt afgestraft:+

    Heb 4500 skillpoints btw
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nu iets van 4100 skillpoints. En het begint nu knap lastig te worden.
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Ik zit op level 20 of 21, weet even niet.
     
  16. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    5520, wat is Manchester City een heerlijk team geworden zeg!
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Zit rond de 1000. Ik speel het ook nog niet zo lang. :)
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker. Met Dzeko erbij hebben ze echt een killer spits. Speel nu met Touré als CDM, Barry en Milner RCM & LCM, Tevez en Silva LF & RF en Dzeko ST
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind die Dzeko echt een vreselijke speler, veel te langzaam en speelt gewoon extreem kut. Zie veel liever een Balotelli in de spits, als zo'n speler. Bah :+.
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gister toen ik met ADO tegen Manu speelde kreeg ik achteraf -punten. Zo kiezen er weinig mensen slechtere teams als je daarvoor niet beloond word.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina