The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

De engine is denk ik meer gebruikt (en gemaakt) om andere dingen te laten zien. :p

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Nikkuh iz you serious?!! :D

Nah het is misschien geen krankzinnig megagroot verschil, maar het water oogt duidelijk natuurlijker en 'fotorealistischer' dan Oblivion .
    En kijk naar hoe het landschap reflecteert op het water.

3. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    912
    Net de HD trailer gezien.....

DAMN! GOTY...nee GOTCentury :D

wow wow wow wow........super mooi, als het echt ingame 360 is....dan kan ik alleen maar die respect opbrengen voor die programmeurs dat ze er zoiets uit weten te trekken....man o man... goodbye girlfriends boobs... :p

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik weet trouwens wel zeker dat die schokkende camera er echt in gaat zitten. Sprinten zou nu namelijk toch echt een aparte move zijn die extra fatique kost? Zoals bijvoorbeeld in shooters. Dat is wat we zien in die trailer!
    Bedenk ik me gewoon. :cool:

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Prima! Mooi om zo te sprinten, maakt het een stuk realistischer.

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hahaha dat klonk echt heel grappig :p Maar zou wel dope zijn op zich. Wordt het toch een stukje realistischer en zag er ook erg cool uit _O_

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Piepklein kippevel momentje toen hij zo'n dragon shout deed :)
    Maar hoe komen mensen erbij dat het xbox beelden waren? Het lijkt me dat je voor een eerste gameplay trailer de mooist mogelijke beelden gebruikt, en aangezien consoles altijd mindere kwaliteit hebben zouden ze op zn minst expliciet vermeld hebben in een disclaimer dat het console beelden waren, en dat is imho niet gebeurd..

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Heeft een bron bevestigd. ;)

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja zo worden die bronwater fabrikanten ook miljonairs, heb je ook echt bewijs? :)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Community manager van Bethesda? Tja....die geloof ik gewoon :D

A Bethesda Softworks community manager has confirmed on the Neogaf forums that the footage from the recently released Elder Scrolls V trailer were captured on the Xbox 360, also confirms that the draw distance is not faked in way.

Just to clarify, all of this trailer was captured on Xbox 360. Also, the draw distance is not faked in any way. - Ratsofatsorat

Nick Breckon, Bethesda Community Manager

Laatst bewerkt: 24 feb 2011
  11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wow supervet, sorry voor de eigenwijsheid maar je weet het tegenwoordig nooit zeker, maar dit maakt de trailer wel extra cool zeg!

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat absoluut man, toen ik de trailer zat te kijken dacht ik echt van ' fuuuuck wat nice, maar dit is vast en zeker PC footage, hoe zal het voor ons eruit gaat zien?' en toen bleek het dus 360 footage te zijn...tja, dan kan het echt niet meer stuk _O_

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  14. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Dope^22.
    Mijn nerdige wederhelft is in euforie dat ik door wat complicaties, volgend half studiejaar nog niet op study abroad kan gaan.
    GoW 3, ME3 en Skyrim:p.
    Had anders sowieso de ballen uit mijn broek gespoilerd voor mezelf met zulk soort games of het op lameass-wijze kunnen spelen.
    Is voor mijzelf wel een van de awesomeste jaren weer qua triple A titles.

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Damn, als dit Xbox360 footage is dan ben ik benieuwd hoe het er op de PC uit gaat zien. Note to self: voor 11-11-11 een nieuwe videokaart kopen.

16. Jimbo NL

Jimbo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet zo lang geleden heb ik TES IV Oblivion ontdekt. Zit nu bijna op 150 uur gameplay en de game behoord nu al tot mijn favorieten aller tijden. Ik heb het over een game, maar het is meer een ervaring.

Iets waar ik me wel behoorlijk aan erger is de technische kant van het spel. De framerate is (vooral buiten) op sommige momenten er slecht, het beeld blijft geregeld zelfs helemaal stil staan. Ook moet er regelmatig een nieuw gebied ingeladen worden "Loading Area". Op het moment dat het laden klaar is, dan popt (pop-up) er soms van alles op. Ik zie regelmatig hele tempels een paar meter voor me op-poppen.

Ik weet dat de game inmiddels bijna 5 jaar oud is, en dat er in die tijd op technisch gebied veel verbeterd wordt. Maar ik hoop echt dat ze deze storende factoren oplossen in Skyrim. Als ze dat lukt,...Dan wordt Skyrim voor mij de _O_ "Heilige graal" _O_

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Game geinstalleerd?

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wou net zeggen! Ik heb het spel, inclusief bijna alle DLC, geïnstalleerd op de HDD en het spel loopt dan heel soepel. Alleen in de omgevingen rond Anvil zie je veel pop-up van gebouwen, omdat er daar uitgestrekte vlaktes zijn zonder obstakels. In alle andere gebieden is er veel hoogteverschil, dan zie je de pop-ups niet.

19. Jimbo NL

Jimbo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem geïnstalleerd. Ook leeg ik regelmatig de cache van de Xbox (elite), door bij het opstarten van Oblivion de (A) knop ingedrukt te houden.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Weird. Ik heb namelijk echt maar heel af en toe een heel korte slowdown, maar voor de rest loopt de game behoorlijk regelmatig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina