Gears of War 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is denk ik dat nieuwe wapen die 'one shot'. :) Ben benieuwd naar hoe het speelt, deel 2 was eigenlijk wat te stroef(mp) Voor mij heerste deel 1 maar we zullen het gaan zien.

Kan je nu altijd je vijanden door muren heen zien of is dat alleen in die speel mode waar alleen de leader dat kan?

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    laat maar. ga maar weer gears 1 spelen met 2 wapens

ja tac com is veranderd

Laatst bewerkt: 25 feb 2011
  3. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    je hebt geen bord voor je kop maar een appartementencomplex zoals van der gijp zou zeggen. Je bent volgens mij de enige die gears 2 constant loopt te verdedigen. Je hoeft niet overal op te reageren hoor. Dat jij nou tot die 5% behoort die gears 2 multi beter vind.

Ontopic: dat filmpje ziet er wel oke uit. Die nieuwe shitwapens kan je toch wel uitzetten in een costum game. De snelheid ben ik in ieder geval tevreden mee. Niet de slomo van gears 2 in ieder geval.

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    dan moeten jullie maar niet blijven klagen over dat gears 3 niet als gears 1 eruit ziet. wie heeft er nou een bord voor zn kop. let it goooo
    de zeikerds die gears 1 gameplay willen kunnen gears 2 gewoon niet. zie jullie ratio's. tuurlijk mag iedereen zn mening hebben, feit blijft dat gears 1 gewoon alleen shotgun/sniper was

5. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ga eens het verschil zoeken tussen "willen" en "kunnen".

Zoals heel veel Gears-fans zeggen: Multiplayer was beter dan 2, omdat de gameplay simpel was. In Gears 2 hebben ze zoveel toegevoegd + dat daarnaast het hele online-gebeuren gewoon ruim een half jaar niet werkte. Dat heeft, voor de zoveelste keer, niets met skill te maken. Het heeft met smaak te maken.

Daarnaast had Gears 2 een grotere luck-factor dan Gears 1. Om nou voor de zoveelste keer gestunned te worden door een smoke, gepakt worden door een tag-nade. Of iemand 2 keer schieten in zijn rug en zelf binnen 1 schot neer worden gehaald.

Deel 1 kwam veel meer skill bij kijken. De luck-factor bestond eigenlijk niet. Het enige wat vervelend was, was de host-advantage.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ben het er mee eens dat deel 1 veel meer "solo" skill was. was niets spannender dan vette shotgun battles, duiken, coveren etc. maar dat maakte de mp niet beter. deel 2 was je met een goed team onverslaanbaar. ik heb tijden gehad waar ik weken achter elkaar niet 1 potje heb verloren. en ik zit regelmatig op het forum en 90% van de mensen daar vinden de mp van 2 beter omdat gears 1 echt alleen shotty/sniper was.

daarnaast moet ik helaas toegeven dat voor TU3 de mp van 2 echt !@$&@$ was. en de lag, tsjah, wtf moet ik op een host uit mexico spelen. dan krijg je idd die shit dat je 3/4x schiet maar er gebeurd niks. gelukkig is het nu opgelost met dedicated servers (hopelijk). en ze hebben te laat die social matches toegevoegd in gears 2.

maar anyway, ik heb de epic edition van bulletstorm, voeg me toe als je de beta wilt spelen tegen die tijd. nederlands team is altijd goed

7. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Als je met "het forum" xboxworld bedoelt, dan zit je fout. je ziet hier in dit topic toch wel dat het overgrote deel van de members gears 1 multi beter vond dan 2. De mensen die in het gears 2 topic reageren spelen gears 2 nog, logisch dat ze die beter vinden als ze m nu nog spelen.

Persoonlijk weet ik niet hoe goed de multi van 2 nu is. Maar het eerste half jaar was het bijna onspeelbaar. Toen heb ik het spel ook weer verkocht en ging ik 1 weer spelen. Maarja die had ik al 2 jaar behoorlijk hardcore gespeeld, dus dat duurde niet zo lang. Nu game ik helemaal niet meer op de xbox, maar ik hoopt dat een goeie gears 3 het stof van mijn xbox af kan krijgen. Vandaar dat ik hoop dat ie weer zoals deel 1 wordt. Maar aangezien gears 2 zo goed verkocht vrees ik dat ze weer verder gaan op de tour van deel 2. En met een goed team was je bij 1 ook onverslaanbaar, geloof me! En de Torque was beter dan de snipe als je de tricks ermee wist. En zo slecht was mijn ratio in twee volgens mij ook niet. Dus dat argument slaat kant noch wal. Ik wil het gewoon niet spelen, omdat ik het geen flikker aan vond. Niet omdat ik het niet zou kunnen.

Maarja we kunnen eindeloos doorgaan hierover. Gewoon een kwestie van smaak laten we maar zeggen.

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja laten we het daarop houden idd; en ik geef je gelijk dat het het eerste half jaar onspeelbaar was. jammer dat je het daarna niet meer hebt geprobeerd.

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Weten mensen al hoe je nog meer aan de beta kan komen naast bulletstorm?

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Niet bekend.

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Natuurlijk maken ze dat niet bekend, want ze willen het liefst dat je 60 euro uitgeeft aan Bulletstorm. Als ze zeggen dat je ook op andere manieren in de beta kan komen, dan laten mensen Bulletstorm in de winkels liggen.

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    @imark007: het is zoiezo al bekend dat het komt naast bulletstorm hoor aleen nog niet hoe, als je bulletstorm heb, heb je het aleen eerder.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zou ook wel heel stom zijn natuurlijk, maar voor mij maakt het niks uit. Ik heb voor de Epic versie net zoveel betaald als ze voor de gewone versie vragen.

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ok, dan maak ik ook nog een kansje op de beta :) want Bulletstorm hoef ik niet.

15. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Spanning is een belangrijke factor die een multiplayer maakt of kraakt.

Idem voor Gears 1

Wat is er met de Torque Bow, Boomshot, Frag Grenades gebeurd? Player matches in Gears 1 geven nou niet bepaald een erg accuraat beeld van hoe het er competitief aan toegaat. (Hoewel shotgun wel overheerst ja)

Het grote probleem voor mij bij de Gears 2 multiplayer is helemaal niet dat het geen shotty sniper meer is, maar dat de balans zoek is. De sniper is nu een proppenschieter die je niet eens meer als serieuze optie kunt aanmerken door de belabberde hit-detectie en het verwijderen van de active down. Goed, misschien was de Gears 1 active reload wel wat overpowered, maar ze hadden ook gewoon de reload time van de sniper een stuk op kunnen krikken zodat mensen snel achter elkaar downen een stuk moeilijker wordt, bovendien kunnen mensen nu wegkruipen dus is het een stuk minder krachtig dan in deeltje 1. De Torque bow daarentegen is nu wel erg gevaarlijk. One shot kill en zo'n gigantische hitbox? Frags zal ik nog maar niet eens over beginnen. Mortar en Mulcher zijn leuk in een normale casual match, maar in echt competitief spel ben je gewoon te traag en ga je te snel down. En ja, de shotgun is ook behoorlijk over de top nu. Een lancer hoort het niet af te leggen tegen een shotgun op de middelgrote afstand.

Het grootste probleem is denk ik dat Epic gewoon verkeerd dacht toen ze zeiden more = better, wat dus als we terugkijken niet per se het geval is. Ik zeg niet dat Gears 1 beter is dan 2, want Gears 2 pakt een hoop leuke nieuwe dingen waar ik zeker het nut wel van zie (o.a. meatshield, poison grenades) maar doordat ze zoveel wapens hadden voelden ze zich denk ik ook geneigd om hun maps ook gewoon tjokvol met die krengen te gooien, wat ertoe leidde dat datgene waar de Gears multiplayer om draaide, namelijk het vechten om de power weapons en die goed gebruiken, helemaal zoek was. Ik denk niet dat Gears 2 als zo traag werd ervaren omdat de nadruk meer gelegd werd op Lancer/Hammerburst, want kijk maar eens een competitieve Gears 1 match, daar wordt ook onwijs veel gelancerd. Het grote probleem ligt meer bij het feit dat potjes lang duren omdat mensen elkaar niet meer treffen bij de power weapons, maar verspreid worden over de map. Een soort van divide and conquer, maar dan voor beide teams en dat verlaagt het tempo van de rondes gewoon. Ook de geplante granaten zijn een gigantische misser. Leuk hoor dat je ze op de muur kan plakken, maar maak ze dan tenminste geen one hit kill.

Wat betreft het feit dat mensen de shotgun niet kunnen loslaten. De shotgun is in Gears 1 nooit overpowered geweest, maar de mechanieken van het spel maken het gewoon tot een uitstekend wapen. Het draait in Gears 1 om het controleren van de power weapons. Dat betekent dat je tegenstanders op korte afstand zal treffen, en welk wapen is nou net krachtig op de korte afstand. Jawel, de shotgun.

Als Gears 3 de Gears 2-spelelementen zou gebruiken maar een beetje spaarzaam zou gaan doen met de power weapons zie ik het nog wel een goede multiplayerervaring worden. Helaas ziet het er naar uit dat we alleen maar meer troep krijgen dus ik vrees dat ik deze maar laat liggen, of alleen haal voor de singleplayer.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    @ DulleNL: Dat filmpje van jouw op YouTube, dat kan toch niet van de beta zijn die komt van de code die je krijgt bij Bulletstorm of wel???

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De bulletstorm beta = de beta. Het is niet alsof er twee verschillende betas zijn.

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen die tijd voeg ik je wel toe, net de epic edition besteld bij game.co.uk :)

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik speel niet in dat filmpje... Die footage komt van Epic af.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    cool!

btw dat grenade planten vond ik best tof, je ziet toch wanneer de enemy nades pakt en weet bijna wel altijd waar ze ze planten. is het bekend of je door een walltag smoke nu ook dbno gaat in gears 3? ik las dat je down ging als je zelf getagd wordt maar met een walltag?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina