L.A. Noire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommie, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    65,- is te duur vind ik :eek:

Denk dat ik 'm gewoon bij zavvi bestel voor 40,- ofzo (komt vast nog wel een kortingscode). En die pre-order bonussen komen altijd wel op e-bay te staan voor een tientje ofzo. Ben je nog goedkoper uit en heb je ze allebei :)

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Welke pre-order je ook neemt, je zult altijd dus bepaalde DLC/content mislopen doordat ze het zo hebben gesplitst.

Persoonlijk wacht ik dus wel tot er over 8-12 maanden een GOTY/Complete/Ultimate edition uitkomt.

3. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Je kan toch niet 12 maanden wachten op deze game. :{

Is er nog niks bekend over een LE?

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Pfff, dat kan ik makkelijk, aangezien ik dat met vrijwel iedere game doe, dus ik heb nog een gigantische backlog liggen van games die ik supergoedkoop heb gekocht...

Ben nu sinds een weekje Assassin's Creed 2 GOTY aan het spelen. Briljante game, en het maakt mij echt niets uit dat ik hem later speel dan de rest van de wereld :)

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik ga hem dus echt niet voor 60 euro bij de Bart Smit kopen. Dan ga ik wel ff langs de mediamarkt en heb ik hem op de dag van release.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Oeeh, gaan we een voodoo mystery oplossen? :D

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Laat 'm maar komen. Koop 'm per direct! \o/

9. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Word echt een toffe titel denk ik , en hopelijk ook langer dan de Mafia 2 die ook een beetje in die style qua gameplay was. En dan bedoel ik meer story driven in een open wereld.

Maargoed dit is Rockstar en die gasten weten altijd weer te overtreffen.
    Ben echt benieuwd , denk dat dit ook wel echt een serieuse game gaat worden , niet voor jonge mensen zeg maar.

PS : ligt het nou aan mij of zijn de screens echt SUPER scherp.
    ik weet dat hij niet voor de PC uitkomt en console only is , maar kan me bijna niet voorstellen dat het zo scherp eruit komt te zien ingame.

Laatst bewerkt: 28 feb 2011
  10. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    God dat wist ik niet eens. Alleen maar beter zeg\o/. Al zou het wel deels bewerkt zijn.

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Rockstar to release LA Noire pre-order DLC after launch
    [​IMG]Rockstar’s confirmed it’s to release the pre-order DLC for LA Noire after its May release.

The publisher confirmed that the content will arrive “at some point after” the Team Bondi title releases on May 17 in the US and May 20 in the UK for PS3 and 360.

Last week, it announced pre-order content for the game, exclusive to certain retailers in the US and UK. The content includes suits and actual gameplay missions from the game.

Rockstar’s also confirmed that pre-order content from Red Dead Redemption will now release in April for Xbox Live and PSN. The content includes Deadly Assassin Outfit, Golden Guns Weapon Pack and War Horse. The reason for the delay was due to “technical issues.”​

12. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Die gezichtsanimaties zijn echt top-notch!

13. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die kerel in dat plaatje doet me denken aan Don Self van Prison Break. Geen idee waarom..

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mij doet hij denken aan die kerel uit Mad Men... Ow wacht, dat is hem ook ;)

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mega benieuwd naar deze game, mensen dacht eerst de hele tijd dat het gewoon een soort GTA ging worden,maar dat is echt niet zo. De variatie in deze game lijkt me juist zo tof, de ene keer een car chase of shootout. Dan weer mensen ondervragen en kijken of ze de waarheid spreken of niet. Of weer naar een moord-scene rijden en alles onderzoeken, hopelijk zitten er genoeg van die stukken in, moorden onderzoeken.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

Laatst bewerkt: 1 mrt 2011
  17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Kan alleen dit uitbrengen: _O_.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zoooo dan, dat lijk met al die snijwonden en weet ik veel allemaal, heavy shit! I like!!!

19. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Het oor bij de vrouw van Screen 9 zit er een beetje raar aan, of zie ik het als enige? :x

20. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja dat is consoles. Ze kunnen gewoon niet verder dan een bepaald aantal polygonen omdat de x doos het niet verder trekt denk ik. Dan plakken ze eer gewoon een losse texture op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina