[PC] Rift

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 23 feb 2011.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ooit anderhalf jaar WoW gespeeld en heb toen plechtig beloofd nooit meer een MMORPG te spelen. Sindsdien heb ik vele mooie 360 games gespeeld.

Maar het vlees is zacht, de wil zwak en ik ben toch weer gezwicht voor een MMORPG: [​IMG]

Ik heb de open beta gespeeld en ik moet zeggen dat het toch wel weer erg leuk is. Ze hebben goed gekeken naar andere MMORPGs en het beste van alles gecombineerd. Wat het uniek maakt zijn de random events en invasions, de rifts en de lore en items die daaraan verbonden zijn. Het is heel makkelijk om groepen te vormen om Rifts (kloven naar een andere dimensie) te dichten en invasions af te wenden. Het geeft de game een enorm episch karakter!

Ik hoop morgen aan de headstart te gaan beginnen. De officiele EU release is 4 maart 2011. Zijn er xbw-ers die deze game ook gaan spelen? Zoja, welke server, etc...

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet aan de head-start beginnen. Moet daarvoor dus een CC hebben blijkbaar.
    Alas, ik wacht dus tot 4 maart en dan kijk ik nog wel.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Heb de open bèta ook gespeeld en ik was er erg van gecharmeerd, toen heb ik hem maar gauw verwijdert want anders raak ik er nog hooked aan en dat kan ik atm niet gebruiken :9

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    idd de beta van Rift was al erg goed, was totaal weggeblazen door de qualiteit en hoe ver het gepolijst het al was in de beta versie.
    Heb hem daarom ook maar meteen aangeschaft :+ hoeveel tijd ik hiervoor ga hebben weet ik nog niet maar om zo een ubergame te laten liggen is gewoon barbaars.

Hier is de Headstart info, en je kunt met PayPal betalen sinds gister. Morgen hard ermee aan de slag als Female Bahmi Paragon/Champion/Warlord op Whitefall (PvP).

Laatst bewerkt: 23 feb 2011
  5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Heb de laatste beta gespeeld een eel weekend lang..
    Waar de random events etc echt heel erg gaaf zijn, verveelde de directe kopie van WoW me ook heel snel.
    Zelfs random keybinds waren precies hetzelfde, en grafisch was het wel ok.

Zal het spel misschien wel kopen, maar dan moet er eerst wat meer info zijn ovr raiden en dergelijke :)

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Mja ze hebben de goede elementen van WoW gepakt en deze proberen te verbeteren in mijn ogen niks mis mee hoor. :)

7. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Niet dat er per se iets mis mee is maar als je al een geruime tijd WoW speelt dan kan ik begrijpen dat dit een beetje herhaling is dan.

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    [yt]ldI3ypm1gHg[/yt]

Hier word het een beetje uitgelegd.

Van de rifts die ik gezien heb waren ze stuk voor stuk episch en zeker belonend (mits je niet een beetje met je lul staat te slingeren ofc). En dan nog die zone wide invasies waar je met 3-4 40man raids op zo'n baas staat te rammen, allemaal erg vet gedaan en nog zonder lag ook.

9. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rifts zijn idd erg vet en het is zeker een game die veel tijd gaat kosten als je er eenmaal in zit i guess :D

10. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na verloop van tijd komt toch iedereen weer terug naar WoW

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Of juist niet, mensen willen wel weer eens wat anders dan WoW ;)

12. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Hmm voorlopig blijf ik nog even bij WoW, wil toch deathwing verslaan uiteindelijk ;)

Ik heb geleerd altijd even een paar maandjes te wachten voordat ik een nieuwe mmo ga proberen....dan weet je tenminste of er nog een solide userbase is en het dus voor langere tijd interessant blijft!

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Moet dus nog steeds wel een directe betaling doen met paypal: eg, geld erop zetten wat 4 tot 6 dagen duurt of een cc hebben. /Fail :mad:

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ik ga beginnen op de Blightweald EN PvE server. Ik begin met een Rogue (hunter.marksmen)

Op deze server beginnen ook veel got-ers...

EDIT:
    Er zijn al 1.000.000 miljoen Rift accounts aangemaakt!

Laatst bewerkt: 24 feb 2011
  15. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Toffe headstart he? |:-
    Ik was om 19:00 begonnen ( Blightweald), had een uurtje lol tot dat PSV begon. Dus ik log later weer in.. sta ik in een wachtrij van 7uur! Echt wtf :{ Na ja.. morgen maar weer is proberen.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zat er stipt 19u in, zonder wachtrij! :D

Tot zojuist gespeeld. Wel 4 disconnects, maar dan zit je binnen 10s zo weer in de game. Het was ERG druk en Silverwood lagde als de neten. Wat wil je, iedereen daar aan het questen en overal rifts en tears. Veel L18 rifts ook, lekker met allemaal L7-10 :D

Maar me weer prima vermaakt...

17. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook moeilijk verwachten dat bij Launch-day alles smooth verloopt. het is de eerste dag en alles zit stampvol natuurlijk.

Heb zelf uiteindelijk met een hoop moeite via Steam en een of andere obscure website een online prepaid kaart weten te bemachtigen. Dus ben zelf maar in de queue aan het wachten omdat ik op US ga spelen..nog grotere queues daar :D

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zover ik gehoord heb is het bij elke MMO zo dat het de eerste paar dagen gewoon veelste druk is en dan na een week ofzo normaal wordt. Bij de WoW launch was het blijkbaar nog veel slechter geregeld.

Trouwens net nog een in-game pet gehad van Direct2Drive, Corpus Kitty ofzo 8) nj

Heb wel meteen een tyfus hekel aan die schildpad mount zeg..godver die dingen waren gister echt OVERAL, en dan vooral met ze 20e op de quest hand-in gaan staan

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik net ook ff de ingame mailbox gechecked. Ik heb gewoon de normale versie gekocht, maar tot mijn verbazing heb ik de CE rewards gekregen. Dus ik heb ook al een Turtle mount. Toch wel lekker :D

20. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Nee, maar ik was er precies daarom na 2 uur wel weer klaar mee. (de open beta)

Dit soort MMORPG's kunnen mij niet meer boeien.

Deel Deze Pagina