[XOne] Bulletstorm

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jul 2010.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de Epic editie nog ergens gespot?

2. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ga het spel maar ruilen voor TDU2 ofzo.
    Ik vind het spel niet boeiend en de multiplayer is ook helaas niet wat ik had gehoopt.
    Ik heb wel een geweldige ervaring overgehouden aan de SP.
    Maar helaas het blijft me niet boeien.

Laatst bewerkt: 25 feb 2011
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bart Smit en FRS hier hadden hem. FRS is uitverkocht voor zover ik weet, maar Bart Smit heeft hem ook. Ze hadden er genoeg aangeleverd gekregen, vooral Bart Smit. Zelfde prijs als de gewone versie terwijl bepaalde websites er schandalige prijzen voor vragen.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bartje gebeld, ze hadden alleen de normale editie :mad:

5. danysuri

danysuri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    game.co.uk

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Epic editie besteld, doorslag gevende factor... Flaming lancer, jup, flaming lancer:lol::lol::lol:

Weet geen eens of ik de SP mode ga spelen, ik heb veel zin om straks lekker aan de slag te gaan met de béta!

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Beta lijkt mij ook al erg vet.

Uit een filmpje van Dulle op te maken lijkt alles veel soepeler te verlopen. Zelfs beter in vergelijking met deel II.

Probleem is dat ik niet weet of Dulle's filmpje ook echt officieel is. Ben wel benieuwd dan wanneer de Beta Code dan echt gebruikt kan worden voor de Beta.

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ff serieus, al heb je niks met al die skillpoints, speel hem dan op normal, dan zijn de upgrades goedkoop. maar deze shooter is GRUWLAK

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Was ik ook al van plan idd, gewoon op normal en dan is 't allemaal niet zo belangrijk :) ben toch wel benieuwd, volgens de reviews zaten er veel epische momenten in qua boss battles enzo.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Damn, quickmatch Anarchy zuigt ff hard. Niemand lijkt te snappen dat je genoeg punten moet scoren.

Zijn er geen xbw spelers hier die serieus willen spelen?

11. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ben nog erg aan het twijfelen om 'm aan te schaffen. Demo heeft mij niet genoeg overtuigd, ben ik bang.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Damn. Heb de game al in huis, maar door ander dingen nog niet getest. Morgen maar een poging wagen na een bezoekje.

13. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt heel erg naar deze game uitgekeken maaaarrrr: ik vind er geen ene pokke aan. het verhaal slaat echt helemaal nergens op, de scripting is gaar (al paar keer gehad dat er niks gebeurt zeg maar omdat NPC's niet meelopen) en het is zo repetitief als het maar kan.. absoluut een gemiste kans dit.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de singleplayer een stukje gespeeld, maar man wat is die game crap zeg!! Vind er echt geen hol aan. Verhaal is echt belachelijk. En daarnaast, een verhaal bij een brainless shooter zoals dit? Game is ook echt mega repetitief. Nee, gaat hem niet worden.

15. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind de game echt geweldig :). Het lijkt wel erg op Madworld op de Wii. Alleen nu in de shooter variant. Dus ik zou zeggen: een mix tussen Gears en Madworld. Gears alleen vanwege het feit hoe de game eruit ziet. Alle characters zou je bijvoorbeeld zo in Gears kunnen plakken.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Daar was ik dus al bang voor sinds ik de demo heb gespeeld. Ben blij dat ik dat heb gedaan. :cool:

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Had Gamemania nu bij die actie waar je 2 games kon inleveren de Epic editie?

Ik ben er iig niet bang voor dat het repetitief wordt. Als ik hetzelfde level een aantal keer kan spelen zondat dat ik begin te gapen zal het wel niet zo erg zijn. ;) Heb ook gehoord van iemand dat juist hoe verder hij kwam in het verhaal hoe vetter hij het vond.

Dus Moddertje, het is maar net naar wie je wilt luisteren. :cool:

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Naar mezelf, want ik vond de demo helemaal niks. :cool:
    Toch denk ik nog steeds dat het trucje met de Gears 3 beta voornamelijk deze game zal redden. Want geef toe, veel van jullie halen de Epic Edition voor die beta. :+

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, ok. Als je de demo ook al niks vond was de kans idd klein dat je de full game wel wat zou vinden. :9

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Beta + flaming lancer:)

Deel Deze Pagina