op zich wil ik wel, maar volgens mij hadden we deze afspraak eerder staan en is het toen ook niet van de grond gekomen
Ik heb de demo gespeeld en ik vind het niet echt geweldig. Deel 2 wel uitgespeeld maar met moeite. De multiplayer van Killzone vind ik niet bijzonder. Besturing vind ik niet echt lekker (vooral niet met de PS3 controller). Graphics zien er wel mooi uit maar zijn niet het belangrijkst. Ik laat deze maar aan mij voorbij gaan.
MP van KZ2 was ook al geniaal, daar kan wat mij betreft de COD niet tegenop. Alleen was de besturing inderdaad behoorlijk wennen. To each his own I guess. KZ3 is wat dat betreft op bijna alle fronten verbeterd.
Ik denk dat ik juist te veel Call of Duty gespeeld had om deze multiplayer tof te vinden. Misschien kan ik hem wel van een vriend lenen om toch de singleplayer te kunnen spelen.
+1 , vind de SP erg vet. Graphics zijn geweldig, besturing is eindelijk zoals het moet en de guns voelen nog steeds enorm vet aan Respect voor Guerilla games, die maken toch maar mooi de vetste shooter op de PS3
Iemand die misschien een kleine review wilt geven over het volledige spel ? Ik ben namelijk van plan om naast mijn xbox een PS3 aan te schaffen (vandaag nog als het kan) en ik wil graag weten of ik dit spel erbij moet nemen. Ik ben een fanatieke CoD speler op de Xbox dus wil graag meningen hebben van CoD spelers zodat ik het geheel een beetje kan inschatten.
Als het he om de MP gaat kan ik er vrij kort over zijn. Killzone 3 heeft verreweg de beste MP van alle PS3 exclusives. Ik ga niet roepen dat het beter is dan CoD maar als je een Mp ervaring wilt die typisch en exclusief PS3 is dan is Killzone 3 het beste wat er te krijgen is
Nou ik keek er zo naar uit. Verschrikkelijke mp levels. Nu al weer diezelfde kutcampers. Deze game gaat terug. Toch maar Bulletstorm dan.