[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik dacht gelezen te hebben dat je ook kan kiezen voor de besturing zoals op de 360. Klopt dit bij de pc versie? Heb geen zin om speciaal daarvoor de demo te downloaden.

Zelf twijfel ik nog over Mage of Rogue, Vond ze beide wel erg lekker spelen en inderdaad is de backstab erg cool.

2. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee eigenlijk. Ik zal zo meteen eens een 360 wired controller aan mijn pc hangen en kijken of hij iets doet.

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Graag, daar ben ik wel benieuwd naar.

4. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Net geprobeerd en ik krijg het op de PC niet aan de praat met een 360 controller. Ik zie ook niets in de opties scherm of configuratie scherm staan over eventuele controllers. Knoppen toewijzen aan de controller ging ook niet.

In de demo versie ben ik vrij zeker dat het niet kan. Ik durf echter niets over het definitieve product te zeggen.

Edit: Als ik er over google lijkt het alsof het in de definitieve versie ook niet zit.

Laatst bewerkt: 25 feb 2011
  5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ok, bedankt voor de info. Dan speel ik de pc versie wel met muis en toetsenbord. Als ik jou zo hoor speelt dat ook prima. Heb er voor de rest geen problemen mee, ik had alleen van tevoren voor ogen om het met de controller te spelen.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    PC versie van DA O was heel goed te doen. Ging in elk geval wat sneller dan de console versie, maar bij een game als deze is dat vrij logisch.

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    was toch juist dat PC versie slomer was? veel meer tactischer etc met pauzeren enzo?

8. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Pc nodigde idd uit tot tactisch spelen, veel nadenken en pauzeren.

Maar het was niet traag omdat orders geven langduurd of de besturing niet optimaal was ;)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Zo heb ik het niet ervaren. Misschien is het te lang geleden dat ik de console versie gespeeld heb, dus zou best kunnen zijn dat het ongeveer gelijk is. Misschien niet op elk onderdeel, maar overall.

Je mag trouwens wel wat doorzetten met je games Vegeta, anders krijg je een bak huiswerk. :+

10. Seh

Seh Guest

Ligt aan het niveau die je speelt, als je op easy speelt dangaat het niet snel.. Maar op de moeilijkste stand(even de naam vergeten) dan was het wel een ''sloom'' spel hoor.

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nice!
    Twee zijn er van mij in ieder geval; 1tje op de 360 en 1tje op de PS3.:thumbs:

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik speelde inderdaad makkelijker, maar vond dat al sloom. 8)

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik moet de demo nog spelen om zelf te oordelen maar is de game nou beter of slechter dan deel I. En in wel opzicht is het beter of slechter geworden? Ik heb wat gameplay beelden gezien maar ik herken de game niet echt meer. Ik vind het nu maar simpel uitzien.

14. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Uit een demo kan ik nog niet zien, of het slechter is dan deel 1. Dit kan ik pas zien, als ik de volledige versie in handen hebt. :)

Mja, je speelt nu de game (Main) karakter het verhaal, dus niet meer met een human/ Elf/ Dwarf/ dat is verleden tijd.

Vindt je het simpel uit zien? Interface is nog precies het zelfde (Althans 360 versie) Als deel 1.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar combat ziet er totaal anders uit. Misschien omdat het slechts een tutorial was. Dragonage is alleen leuk wanneer je een gevarieerd team hebt opgebouwd. Waarom er quests waren in deel I waarin je alles alleen moest doen heb ik nooit begrepen.

Laatst bewerkt: 25 feb 2011
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik ook niet echt.

Het ziet er qua combat ook totaal anders uit. Je bent meer action georienteerd bezig. Dus zeg maar meer Hack and Slash achtig. Imo ook een mooie manier om je agressie af te reageren. :+

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vond het altijd leuk om een mooie chemie op te bouwen in je team. Hopelijk komt dat element weer terug in DA2.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Je kon het ook op twee manieren spelen meende ik uit een dev diary te horen. Ik weet alleen niet of je dat ook apart kunt instellen, kiezen of gelijk aanpassen in het spel zelf.

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Even één vraagje over dragon age één aangezien dit forum iets actiever is.

Ben weer opnieuw begonnen met een rogue. Maar weten jullie of de dex bug ooit in de 360 is verholpen? op de pc kon je wel een volledige dex rogue maken die niet te raken was en zelf goed damage dealde. Maar weet niet of dat op de 360 ook is gebeurd.

Anders ga ik wel voor een cunning rogue met coup de grace, momentum en twee wapens met paralyze erin zodat ik constant super backstabs doe! Die blijft te gruwelijk sterk!

20. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Moet eigenlijk in andere topic, maar ik zou sowieso voor een cunning based gaan. Bonuses die de assassin en bard krijgt zijn allemaal gerelateerd aan cunning en noodzakelijk als je hogere crits wilt.

Ik ben, na het spelen van het beginstuk van de demo een keer of 4, nu wel heel enthousiast. Vooral de archer rogue beviel me goed. Animaties zijn prima en betere AOE/CC mogelijkheden dan in deel 1 (excl awakenings, maar daar werkte alles).

Twee mages, een tank en mijn main als archer. Ik zit klaar volgende week.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina