[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Heerlijk sfeertje en stijltje. Nu wil ik Blade Runner weer kijken!
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Kan je tussen Third en First person switchen, of word dit automatisch gedaan, geen probleem mee als dit zo is.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Volgens mij is de game alleen third person als je tegen muren/objecten schuilt en natuurlijk bij sommige kill-animaties. Ik kan het fout hebben though.
     
  4. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt inderdaad, het spel is first person tenzij je in cover zit en bij kill-animaties. :)
     
  5. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat dat mooi genoeg is voor dit spel. Denk niet dat het lekker speelt in third-persoon dit spel.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Absoluut, Invisible war is de mindere van de 2. Deus - ex draait om keuzevrijheid en in IW waren de levels veel kleiner (maar mooier) en dus de mogelijkheden veel beperkter
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mijn 'bronnen' komt er volgende week een trailer uit met de release date aan het einde.

    Make of it what you will.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    EBGames:
    Later dan ik had verwacht.
     
  9. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had eerder een release tegen mei/juni verwacht idd
    De game heeft voorlopig wel weinig of geen concurrentie van andere games op die datum (behalve GoW3 enkele weken later)
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerder dan verwacht. :)
    Neem lekker de tijd! Maak de game heilig!
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Pff, 25/08 pas? Dus tot die tijd komt er voor mij maar 1 game uit die het waard is om te kopen (De ICO collectie is namelijk ook uitgesteld, dus dan hou ik alleen LA Noire over)? :eek:
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er komen meer games uit die de moeite waard zijn, maar jij hebt geen smaak. ;)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Goh zeg, best laat. Toch nog een flinke uitstel met de eerste April datum. (toch?)

    Geen ramp....in de tussentijd alle tijd om Dragon Age Origins en DLC uit te spelen. Een tweede ME2 playthrough, verder met Fallout NV en ga zo maar door. As voor nieuwe games....

    Dragon Age 2
    Crysis 2
    Red Faction: Armageddon
    Alice (misschien voor mij)
    DNF (maybe)
    LA Noire
    Brink

    Kortom...er komt genoeg, ik zal meerdere uit die lijst niet eens allemaal tegelijk kunnen spelen, laat staan betalen. Maar er is genoeg!!! Met de release date zijn er ook nieuwe shotties bij.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Nee, klopt. Mijn smaak is idd alleen voor kwaliteitsgames. :cool:
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik durf deze game nauwelijks te volgen, bang dat hij gaat tegenvallen.

    En augustus pas??? Hmmm, weinig releases voor mij tot die tijd.... gelukkig ben ik druk met Rift op de PC...

    EDIT:
    PS3 footage.... bah :)

    EDIT2:
    Wielen op voertuigen zien er nog steeds uit als blokkerige achthoeken... Wanneer krijgen we eens normale echt lijkende ronde wielen, etc ?
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Juist , dit merkte ik net ook op. Gewoon fucking vierkante wielen man. Er zijn genoeg games tegenwoordig die dit gewoon correct hebben, waarom hier niet? Het haalt niks weg van de gameplay maar het is gewoon slordig. En ook dat het bloed niet blijft liggen vind ik weer jammer, hij molt iemand op gruwelijke wijze, laat dat fucking bloed dan op de grond liggen.

    En dat je steeds zo'n filmpje ziet als je iemand afmaakt of bewusteloos slaat vind ik ook echt niet nodig. Maar ja...verder wel heel tof allemaal.
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Vierkante wielen hier, en wat bloed dat verdwijnt daar, ik neem dat soort dingen gewoon voor lief. Zolang de stad/omgeving de juiste sfeer te pakken heeft en de characters goed zijn uitgewerkt zowel verhaal als design heb ik weinig te klagen. Belangrijke dingen let ik op, een paaltje dat misschien niet zo mooi is al die prullenbak vind ik dan ook niet erg.

    Als je er echt op gaat zitten letten dan begint het op te vallen en misschien zelfs te irriteren.
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, de eerste Deus Ex was ook geen grafisch pareltje, maar de gameplay, het verhaal en de sfeer deed je dat gauw vergeten!

    Als ik dat filmpje zo zie krijg ik goede hoop op een uitstekend en waardig vervolg op nummer 1!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar hebben jullie ook gelijk in hoor, maar het viel me op. Maar voor mij verpest het de gameplay ook echt niet, het stealth element lijkt echt goed uitgewerkt want je kunt zowel bovenlangs of beneden langs, je lijkt op meerdere manieren naar je doel toe te kunnen gaan en dat is echt vet en zorgt ervoor dat je het een tweede keer gaat uitspelen. Augustus is alleen wel laat zeg, tjonge. Het zou eerst een april game worden toch? Om het dan ineens naar augustus uit te stellen zegt wel wat. Maar ja, beter dat ze gewoon alles fixen en goed maken dan een game uitbrengen die crasht en vol bugs zit bijvoorbeeld.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina