[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 18]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    127 Hours

    Geweldige film over een bergbeklimmer die tot het uiterste gaat om vrij te komen nadat hij klem komt te zitten met zijn arm.

    Franco zet de rol van Aron Ralston prima neer ... Zeker een film die het kijken waard is.

    8,5/10
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja die had ik al wel gezien. Maar dat is al wel even geleden, dus ik weet niet meer precies hoe die ging.

    Ik kijk meestal niet alt-tabbend, maar ik zet vaak ff de film op pauze om ff snel IMDB te checken om ff te kijken wie die ene acteur/trice nou is en waar ik die van ken.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha ik heb dat ook zovaak, zit bijna bij elke film wel van 'hee waar ken ik die nou weer van'.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat doet mijn vriendin ook, maar dan op mijn HTC via de IMDb app.
     
  5. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha graag gedaan :).

    Ik heb de film nog nooit gezien maar vind die GIF gewoon hilarisch _O_.

    Zat net even te googlen maar kon zo snel niet vinden in welke gedeelte van de film het voorkomt. Maar als ik het goed begrijp is heel de film wel de moeite waard.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dus... net Gran Torino gekeken. Weer eens wat anders dan hem op een paardje te zien rijden he, ouwe baas. :cool: Hij klinkt alleen wel als een Ghoul uit Fallout.
     
  7. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    The fighter gekeken.
    Echt een toffe film. Dacht dat het zo'n standaard boks film was maar het hele verhaal eromheen is erg tof. Christian Bale zet de rol van de crack addict echt geweldig neer. Ook Wahlberg speelt super trouwens. Echt genoten!
    8,5/10

    Zo dadelijk Spit on your grave kijken. Ben benieuwd.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dirty Harry al gezien? :cool:
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2011
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee nog niet. Ik heb wel Million Dollar Baby gezien. Maar daar is ie ook al een ouwe zak.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor de mensen die de Hangover leuk vonden. ;)

     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    In Dirty Harry is ie een eindbaas. :cool:
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hij is sowieso een eindbaas. Maar zo te zien aan de beschrijving en de biografie van Clint Eastwood moet ik die ook maar eens gaan kijken.

    Ik ga eerst Unforgiven kijken though, die staat in de Top 250. :+
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik zou eerst Dirty Harry kijken. Maar Unforgiven is ook een prima film hoor.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Tourist.

    Wat een ontzettende bout film zeg. Heb het gevoel dat een promotie film van Jolie heb gekeken. Iedere scene is het steeds kijk eens hoe lekker ze is, en mensen die omkijken als ze langs loopt. Verder van die stomme zinnen zoals. "pff Americans" de hele tijd.
    Depp doet het nog degelijk. Maar blijf steeds Sparrow in hem zien. Maar dat ligt aan mij denk ik.

    4/10
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Had ik bij deze film ook, mede omdat hij ook enigszins een sulletje speelt. Bij films als Secret Window zie ik hem wel gewoon als Depp.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien wel ja. Maar in deze film had die ook van die trekjes met zijn mond net als Sparrow.
     
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Net klaar met I spit on your grave kijken.....
    Pff wat een film. Als je super vrolijk bent en je wil er vanaf zijn moet je deze kijken. Het gaat over een vrouw die door 4 man verkracht word en vervolgens wraak gaat nemen.
    Ik weet niet wat ik gruwelijker vond; de verkrachting of de wraak. Kreeg er echt bukpijn van.
    Ga er dan ook geen cijfer aan geven.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    To Kill A Mockingbird (1962)

    Toch weer een bewijs dat films absoluut tijdloos zijn. Heb geen moment het gevoel gehad dat de film gedateerd was, ja de film speelt zich af in de jaren '30 maar dat zegt natuurlijk verder niks over de kwaliteit van de film zelf.

    Het gaat over een advocaat, Atticus Finch, die in het zuiden van Amerika woont in een Redneck-stad waarbij racisme de normaalste zaak van de wereld is. Hij besluit om dan een donkere man te verdedigen die wordt beschuldigd van verkrachting.

    De hoofdpersonage, Atticus Finch, is ook gelijk het beste aan deze film. Wat een geweldig personage. Hoe hij met zijn kinderen omgaat, hoe sterk en vastberaden hij is, hoe gerespecteerd hij is in de stad waar hij woont en vooral zijn rechtvaardigheidsgevoel en integriteit maken hem echt een geweldig karakter. Verder is het hele Redneck-sfeertje ook fantastisch neergezet, je waant je echt in dat dorpje en in de hele Depressie die daar hangt(de economische crisis). En dan die scene in de rechtszaal. _O_ Wauw, het voelde echt alsof je er middenin zat. Echt tof. Vooral te danken aan de goeie acteerprestatie van die donkere man die door Atticus verdedigd wordt. Tot slot ook nog wel een opvallend aspect aan de film: het is vanuit het perspectief van zijn kinderen gemaakt. En dit werkte gewoon, die kinderen zetten echt een top acteerprestatie neer hoor. Klasse.

    Toch wel een film die iedereen gezien moet hebben, laat het jaartal je in ieder geval niet tegenhouden.
     
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh die heb ik ook nog liggen :)

    Jackass 3D
    gewoon net zo leuk als de vorige films eigenlijk :D
    Verder valt er weinig over te vertellen
    7,3 / 10
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Eigenlijk veel leuker !!!! Ik heb echt in een deuk gelegen van sommige filmpjes.

    Begin en eind-scene zijn geweldig ! (instant-buy op blu-ray)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina