Er zijn zat reviews gemaakt van Nederlandse gamesites, dus waarom zouden wij een kleine review moeten maken lijk mij dan. Check gamekings of Insidegamer of Gamer.nl of Gamez.nl. Sowieso vind ik Gamekings altijd wel goed, ik vind dat gedoe van een cijfer geven aan een game zo'n grote onzin al is de kwaliteit van Gamekings laatste jaren minder geworden al zeg ik het zelf.
gamekings prijzen de game aleen al de lucht in omdat die van nederlandse bodem komt dus om hun mening nou serieus te nemen.
Heb de game vanmiddag gekocht. Heb vanavond een stuk gespeeld. Jezus, wat is die game vet!!! Hoe het eruit ziet en wat er allemaal gebeurt, echt niet normaal. Wow, ben wel echt weg geblazen.
Je koopt een game alleen om de MP dan? Er zijn toch maar een paar games die ik MP speel, het gaat mij bij een game altijd in de eerste plaats om de SP.
meer mensen die hier kz3 al met de move hebben geprobeerd? Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar, terwijl ik behoorlijk veel lovende kritieken lees....zelf alleen de demo geprobeerd, maar ik ben echt dramatisch slecht
Grappig hoe meningen kunnen verschillen, Ik heb helemaal niks met deze game. Eigenlijk ook nooit gehad met de hele Killzone reeks. Dit terwijl ik zooooo graag deze game vet wil vinden. Ik vind de besturing echt k*t en ik voel niet de drang om verder te willen spelen. Helaas, Killzone is niks voor mij.
Heb je al wel wat met de instellingen zitten spelen? Wat ik er zo van lees zou ik de deadzones erg klein zetten
@Delphiki en Kevf Denk dat ik geen geduld meer heb om ''te wennen'' aan een besturing. Of het ligt me, of niet. hahahaha
ik speel met de move he? ik snapte het 'gezeur' om de controls met deel 2 al niet. Halo, CoD, BF, KZ het boeit me eigenlijk nooit, speel er zonder problemen mee
De enige shooters/shooter achtige games die mij wel liggen zijn: - CoD serie - The Darkness - Bioshock - Resistance Heb Battlefield,Medal of Honor,Halo en al die andere shit geprobeert, maar imo speelt niks lekkerders dan Call of Duty.
Ik heb met weinig shooter controls moeite maar KZ2 had voor mij echt te veel controller lag. En dat irriteerd me gewoon tijdens het spelen. KZ3 heeft dit niet dus dat is voor mij persoonlijk een enorme verbetering. Enige waar ik me nu nog aan irriteer is de controller zelf Maar dat moet dan maar wennen
Heb vanmiddag de Playstation Move Sharp Shooter gekocht. De game speelt echt zoveel beter met Move nu! Richten en schieten is echt heel accuraat en het speelt echt lekker.
Elite moeilijkheidsgraad lijkt echt veel makkelijker dan in deel 2 , het is echt goed te doen als je een beetje rustig aan doet en de power wapens bij je houd
Super vet Alonso! Vind je het beter spelen dan met een controller? Ben benieuwd, zit er ook aan te denken om binnenkort die Sharp Shooter + Killzone 3 te kopen. Eerst alleen Mass Effect 2 nog uitspelen. Cool ook om te zien dat je kennelijk fan bent van Elbow, hier ook een mega Elbow Fan!