Typische love it or hate it game is dit.. Ik sta zelf aan de 'hate it' kant, veel te repetitief, highscores boeien me weinig en de gameplay ligt me gewoon niet.. jammer want ik heb wel zin in de gears 3 beta
Als ik eerlijk ben had ik ook hogere verwachtingen van de skillshots. Ze zijn best makkelijk om te maken maar je moet het maar weten te bedenken op tijd. Grootste gemis is een splitscreen-mode.
Nee, wilde de game eerlijk waar hebben. Misschien dat ik toegeef aan je antwoord als ik de game ook echt gespeeld heb.
Repetitief? Nee, Call of Duty, Gears of War, FIFA e.d. hebben genoeg afwisseling. Juist deze game heeft de afwisseling die ik wens in een game. Je bepaalt zelf hoe je je kills maakt. De singleplayer is gewoon een goede FPS met de toevoeging van de skillshots.
Zit er een code bij voor de beta of is het net zoals H3: ODST dat je alleen via het menu de beta kan bereiken?
via het menu, je kan er nu nog niet op drukken vind ik ook. vind er niks repetief aan, dikke boss battles, dikke actie, kan zelfs een dinosaurus robot besturen
ja dat weet ik dus niet, die codes zwerven op ebay rond. weet niet of je je normale edition kan upgraden naar epic met zo een code
hoezo? als je de normale hebt en je de beta wilt spelen kan je die toch kopen voor 10euro ofzo. plus je krijgt dan de flaming lancer whoo
Ja, maar dan zou ik toch liever gewoon een epic versie proberen te bemachtigen. Wie zegt dat die codes niet al gebruikt zijn?
Dat kan je net zo goed zeggen bij alle advertenties by Ebay dan bijvoorbeeld: ''sturen ze het wel op wanneer je betaald hebt?, hoe weet ik dat de DVD in de Xbox 360 doos zit'' etc, je moet gewoon kijken naar de reviews van 1 persoon en er gewoon vertrouwen in hebben . Ik zag trouwens de Epic Edition liggen bij de E-plaza maar toch maar niet gehaald, ik had maar Castlevania - Lords of Shadow gehaald inplaats .
Game.co.uk oid heeft 't, anders kan je hem via Ebay nog wel kopen van een retailer tussen de 50 en 60 euro..
Geen CC, dus geen Game.co.uk eBay kan ik wel eens kijken. Het wordt bij Gamehubs verkocht dus het zal hopelijk niks uitmaken als ik een US versie neem? (GH verkoopt NTSC-J... Eigenlijk geen idee hoe dat dan zit. Is de US versie dan ook regiovrij? )
Zelf heb ik hem hier besteld, moet gewoon volledig regiovrij zijn volgens de info daar. http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=400194564522
Heb de NTSC-J versie besteld. Kwam neer op €41 incl, dus een nette prijs. Feedback was 99,7% postief, dus dat moet goed komen. (ik blijf via eBay kopen eng vinden. ) Al die Gears dingetjes zijn leuke extra's, maar niet echt nodig. Maar ja; het is goedkoper dan de reguliere editie in NL. Dus why not.