Ze melken het weer te veel uit! Één seizoen was leuk. Maar om er nu weer een bij te plakken gaat te ver. Vooral met kakkers! Dadelijk nemen ze nog strijkijzers mee om hun overhemden perfect glad te strijken. En gaan ze grappen nadoen van jiskefet. [yt]u1aArKoaCVU[/yt]
Weet ik. Maar van dat accent krijg ik al de rillingen. Mijn familie van me moeders kant praat ook zo. OMG
Ik zag laatst Little Princess en ik was bij Men at work en toen zag ik Sniper, hij is echt superklein!!
En irritant. Hij geilt er op als je hem herkent. Volgende keer als ik bij Men at work ben ga ik hem echt dissen.
xD Ik deed juist zo nonchalant weetje, maar dat komt omdat het me eigenlijk ook niet heel veel kan schelen, though ik het wel grappig vind om ze irl te zien. xD Hij is trouwens op camera knapper dan irl, niet dat ik 'm nou op tv mooi vond, but I'm just sayin'
http://www.youtube.com/watch?v=mM47LVP-EBo&feature=fvw Tony bij Take Me Out! Dit was voor Oh Oh Cherso, by the way. Ik zie wel een beetje een rustigere jongen hierin. Duidt er toch op dat alles in Oh Oh Cherso een beetje aangedikt is, maar dat was ook wel te verwachten.
Die Barbie en Little Princess hebben de volgende keer (de nodige) liposuctie genomen... Sniper & Jokertje hebben dan de AAS kuur genomen waardoor het ook lijkt alsof ze trainen... Tony heeft tegen die tijd afstand genomen van zijn ritalin en de rest hoopt redelijk normaal te blijven. Beetje jammer allemaal.
Ik bekijk de reclames wel die voorbij komen, als je die gezien hebt kun je overal mee praten over de Oh Oh-reeks aangezien er verder toch niks gebeurt in zo'n aflevering.
Ik ga dit niet kijken, oh oh cherso was na 2 afleveringen al doodsaai en tirol is nou niet bepaald leuker dan het drukke chersonissos. Ook erger ik me nu al aan dat nieuwe mens.