[XOne] Bulletstorm

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jul 2010.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Net de proloog en een stukje van de eerste act gedaan. Best wel gaaf, ook het verhaal wel, maar iets minder overdreven stoer vloeken en schelden mag wel. 8)

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    zolang je maar met paypal betaald heb je 45dagen verzekering ofzo, alleen niet op online content

3. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game gisteren gekocht maar het is toch niet mijn ding. Mocht iemand interesse hebben check mijn topic dan ff in het verkoopgedeelte.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Stiekem zei ik :F:

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
  6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    uitgespeeld. hele goede shooter. niet repetitief, genoeg variatie. was niet heel vaak bezig met skillshots. af en toe bij een groepje enemies wel het een en ander proberen met verschillende wapens

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    En je speelde op normal? Klinkt goed in elk geval, ik heb geen zin om steeds op skillshots te focussen. Af en toe eens trappen of mijn zweepje gebruiken, dat is 't wel. Verder vooral veel knallen enzo =)

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    oh nee ik speelde op very hard. zaten wel paar lastige stukken in.
    maar vriend van me speelde op normal en hij zei je krijgt daar shitload aan points zonder dat je iets doet

9. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Op normal kan je je gewoon op skillshots richten. Maarja zoals je al zegt ga je er niet echt voor.

Mogelijke Spoiler
    [SPOILER1]Het einde lijkt wel een beetje op die van Modern Warfare 2.[/SPOILER1]

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Xbazaar wordt al overspoeld door bulletstorm :eek: is het zo'n kutgame? :+

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    3 mensen die hem al uit hebben of tegen vinden vallen maken het niet meteen een kut game?

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    mm arena heeft ook de epic edition nog liggen

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt heel erg mee, 1 regular en 1 epic editie in [TK].. Heb 't wel anders gezien bij andere games, als in 5-10 verkoop topics:)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nee man, vind de SP al erg gaaf.

Mensen die zouden beweren dat dit niet lang houdbaar is hebben geen verstand van FPS games. Zoveel games, COD included, zijn al lang niet zolang houdbaar meer als vroeger.

Vind het tot nu toe een erg gave game. Veel actie, mooi, redelijk verhaal. Alleen iets teveel gevloek, beetje bij het overdrevene af.

Tot nu toe zou ik het een 8+ willen geven, maar dat kan hoger of lager worden als ik verder ben.

15. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    De game is vet, maar wat is die singleplayer kort zeg! Echt balen, want die andere modi boeien me gewoon niet zo.

Ik vond die sniper stukken niet zo geslaagd, overigens, dat hadden ze van mij wel weg mogen laten. Maar dan was de singleplayer nóg korter geweest natuurlijk. :p

16. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben in act 3 nu, maar ik vermaak me er niet echt mee nu. Misschien dat echoes me beter gaat bevallen. Gemiste kans ook dat je niet online met random mensen kan gamen.

Ik vond de demo veelbelovender dat dat ik het nu vind. Misschien moet het nog tof worden.

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gamekings review is uit, ze zijn niet echt positief.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Wat geven ze dan? :eek:

19. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Wow, het spel is mij reuze meegevallen, heb ontzettend moeten lachen en had er eigenlijk ook veel minder van verwacht, het was een gok voor mij omdat de demo mij niet erg aanstond maar uiteindelijk absoluut het geld waard geweest.

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dinsdag deze game ook maar eens gaan testen.

Deel Deze Pagina