[Wii] [DS] Pokémon Black & Pokémon White

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 10 apr 2010.

1. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang dat ik geen handhelds meer heb, DS verkocht...

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad speelt echt niet lekker zo,gewoon een handheld is de beste optie.

3. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 3 badges en de waterpokemon als starter genomen. ik ga vrij gemakkelijk door het spel heen. De water pokemon leert op lvl 20 ofzo ook een fighting move, waardoor het wat makkelijker is tegen gras.

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van waar heb je de game al ?
    En is die echt zoveel beter als de voorgangers ?

5. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Japans versie, via import. Ik vind het er wel heel anders uit zien dan de voorgangers, veel meer 3d zeg maar. Ook de nieuwe pokemons vind ik verfrissend. Het principe blijft echter natuurlijk gewoon hetzelfde xP

6. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    heb de witte besteld ga denk ik voor de gras pokemon
    in alle vorige games koos ik altijd voor de water pokemon

wat is trouwens Nintendo Wi-Fi Distribution via dat kan je ook die speciale pokemon krijgen ?

is dat niet gewoon dat als je met de game online gaat dat je hem krijgt?

Laatst bewerkt: 28 feb 2011
  7. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook de online capaciteiten zijn weer aanwezig (via WiFi). Nieuw is dat je via 'Global Link' nu ook random battles kan doen. Dus geen gesukkel meer om via forums of chatrooms aan een online tegenstander te geraken. Online raken kan gemakkelijk via de "C-gear" die wordt weergegeven op het touchscreen.

Waar Black en White het meest mee kunnen pronken zijn de off- en online multiplayermogelijkheden. Zo is het mogelijk om willekeurige wedstrijden te spelen, een functie die voorheen alleen nog aanwezig was in Pokémon Battle Revolution op de Wii, en op basis van je prestatie een betere plek op de wereldwijde ranglijst bekleden. Inclusief video- of voicechat! Dit valt onder de noemer Pokémon Global Link. Door je save game te uploaden, krijg je toegang tot een n website die extra mogelijkheden aanbiedt. Waarom er voor zo’n omslachtig systeem gekozen is, blijft een raadsel. Een ander onderdeel is de Dream World, waar je mini games kunt doen, speciale vruchten kunt plukken en niet in Unova voorkomende Pokémon kunt vangen. Opvallend is dat die monsters afwijkende eigenschappen hebben dan hun soortgenoten in de derde en vierde generatie. Een Pikachu die je in de Dream World vangt zal anders zijn dan die in de eerdere delen.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Idd, de reden dat ik een DS Lite gekocht had 8)

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mijn reden was dat m'n rom steeds crashde. Na een tijdje was ik zo gefrustreerd dat ik een impulsaankoop deed. 8)

10. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
  11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jup, beetje Serebii in de gaten houden dan maar.

12. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Hoezo gewoon wifi connector aanzetten en binnen halen. (Moet wel in periode 4maart tot 22april gedaan worden)

Laatst bewerkt: 1 mrt 2011
  13. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt zo'n emulator dan?8)

14. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Het is gewoon een programma waarmee je Nds roms kunt spelen. Het ziet eruit alsof je een Nintendo DS in je beeldscherm hebt staan;)

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    %$#@ ik krijg mijn wireless usb connector niet aangesloten, kan geen software vinden voor Windows 7 :mad:

En op mijn pa zijn laptop faalt de connector bij stap 3, de ds vind hem direct maar ergens houdt de pc hem tegen, ook met alle firewalls uit en poorten open. Beetje jammer, mede omdat ik mijn AR vandaag ook al gesloopt heb :F:

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Mijn USB connector werkt ook vaag hoor.

Ik heb op mn laptop een brug staan waarmee ik de nintendo usb connector aangesloten heb. Maar ik moet altijd eerst de USB uit de brug halen.
    Vervolgens het programmatje opstarteren de verbinding weer in de brug gooien. En dan pas mn NDS aanzetten. Enige manier hoe ik em werkend kan krijgen.

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zou eventueel mijn oude laptop van zolder kunnen halen om te kijken of het daar op werkt, vraag me alleen af of dat ding überhaupt nog aan gaat. Of anders toch maar een 3DS halen binnenkort aangezien WPA2 daar wel op werkt, geen zin om nu de beveiliging te veranderen alleen maar voor de DS, zo vaak gebruik ik dat ding toch niet voor online.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoezo moet dat allemaal met connectors enzo dan, zit toch gewoon WiFi in je NDS waarmee je hem via de Mystery Gift in het main menu kan ophalen? 8)

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    De DS werkt niet online als je een WPA2 beveiliging hebt.

20. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik ga 'm waarschijnlijk ook kopen deze, of aankomende week, maar wat is nou het verschil tussen Black en White?

En waar hebben jullie 'm besteld?

Deel Deze Pagina