Ik heb een paar vraagjes is gamen op een beamer mooier als op een full hd tv? wat is een goeie beamer om op te gamen? liefst goedkoper als 500 euro.
Voor 500 euro heb je een 42" Full HD TV Voor 500 euro heb je geen Full HD beamer, die kosten rond de 800 euro. Dus voor 500 euro is gamen op een TV waarschijnlijk mooier. Edit: Voor 500 euro heb je wel een 720p beamer http://tweakers.net/pricewatch/249927/acer-h5360.html Misschien nog een aardig alternatief als je een 100" beeld wil hebben ofzo, weet alleen niet of het er dan nog mooi uit ziet.
http://multimediatech.shoppagina.nl/webshop/budgetbeamers/detail/84/lcd-beamer-1800ansi-2xhdmi.html is dit een goede beamer om op te gamen?
bij n beamer is t ook zaak dat je je kamer redelijk kunt verduisteren. Vooral de goedkopere beamers kunnen slecht tegen lichtinval. ook moet je een projectiedoek kopen en gaat de lamp 1500 uur mee (ongeveer) en zo'n lamp is t duurste onderdeel. Ikzelf ben ook aan t kijken voor n beamer, maar om wat beeldkwaliteit betreft, moet je volgens mij n behoorlijk prijzige beamer hebben, wil die kunnen tippen aan n full hd plasma. Ik ga binnenkort voor t eerst n beamer bekijken en testen
FUll HD resolutie: 1920x1080 beamer resolutie: 640x480 De beamer zal de beelden van je xbox of wat dan ook, in een mindere resolutie doorgeven als dat je hem aan een full hd scherm hangt. Als je gaat kijken voor een projector, ga op zijn minst voor een hd-ready (720P - resolutie: 1280x720) beamer.
is dit niet goed dan? Input signaal video: component video (Ypbpr), VGA, HDMI 1, HDMI 2, TV Input signal audio stereo Output signal audio 5W X 2 speaker Helderheid 1800 lumen LCD native resolutie 648 x 480 (support 576p, 720p, 1080p) Contrast ratio 800:1 Lamp 6000-8000 uur Beeld 60 tot 100 inch Afmeting 298 x 210 x 120 mm Gewicht 6 kg
ik zie het al haha is dit een goeie? http://multimediatech.shoppagina.nl...ed-beamer-50000-uur-2200-ansi-hdmi-usbsd.html
De resolutie is geen HD resolutie. Je zult waarschijnlijk zelfs slechter beeld krijgen als op een normale CRT TV.
Nee, want de native is en blijft 640x480. De beamer support wel 720,1080p maar zal het niet zo weergeven. Zoek nou maar naar hd-ready beamers (720p). Deze zijn veelal 2e hands goed te verkrijgen. Epson tw600/tw700 enkele Sanyo modellen ook. De native resolutie kan je vergelijken met een motor van een auto. Deze motor kan maar 640x480 aan, terwijl je xbox 1280x720 aankan. Je gaat toch geen fiat motor in een ferrari plaatsen ?
Nee, zowieso word er nergens een merk en type aanduiding gegeven. Mensen die schreeuwen, dit is de beste . . blah blah geloof ik niet.
Spaar dan door tot je iets fatsoenlijks kunt kopen denk ik dan. Zeker met dit soort producten geld, goedkoop ik duurkoop...
blijft lastig dat ik nergens echt geteste inputlag kan vinden. Beamer wordt waarschijnlijk Epson eh tw5500 of iets vergelijkbaar. beeldkwaliteit is belangrijk, maar als die inputlag te hoog is, dan heb ik er niets aan.
Heb je wel al een aantal beamers in werking gezien met een console aangesloten ? Misschien focus je teveel op iets wat je misschien niet zult merken. . . Klik hier voor een leuke thread omtrent inputlag.