Ebay? Daar heb ik hem ook vandaan aangezien hij regiovrij is. Dan wordt de sim inderdaad niet ouder, ik heb het ook direct uitgezet aangezien ik alleen maar wat aanklooi met de sims en anders waren ze al bejaard tegen de tijd dat mijn eerste promotie binnen was.
Had hem zelf voor €28 bij Amazon besteld. Aging heb ik ondertussen wel aan zodat de andere mensen in Moonlight Bay ook verouderen. Maar heb hem op epic staan dus duurt hoe dan ook zwaar lang voor ze ouder zijn. Gebruik gewoon elke keer een taart om iemand ouder te maken. Heb nu mijn eigen mannetje, vrouwtje, kleine dochter en een tiener zoon. Mijn baas uitgenodigd en een taart gegeven, dat is nu een oude dikke zak. Oh, en ik heb nog een dochter en een zoon bij een ander vrouwtje.
Ik weet dat het een kick is, maar er zullen vast nog mensen zijn dit deze game spelen (waaronder ik) waarvoor dit nieuwsitem wel interessant is. Sims 3-bug laat spel vastlopen en maakt game onspeelbaar In De Sims 3 op Xbox 360 en PlayStation 3 zit een bug die het spel doet vastlopen en in sommige gevallen onspeelbaar maakt. Uitgever Electronic Arts zoekt naar een oplossing. Volgens meldingen op verschillende forums doet het probleem zich voor bij het opslaan van de game. Wanneer de game automatisch of handmatig opgeslagen wordt, loopt het spel bij sommige spelers vast en is het niet mogelijk om verder te spelen totdat de spelcomputer opnieuw wordt opgestart. Andere gamers melden bovendien dat zij het spel überhaupt niet meer kunnen spelen nadat deze fout zich heeft voorgedaan. Uitgever Electronic Arts zegt op de hoogte te zijn van het probleem en doet onderzoek naar de oorzaak en zoekt naar een oplossing.
Ik heb nu een gezinnetje gesticht met een man en vrouw (of course) en de vrouw is nu oudere en de man is volwassen. Ik zit bijna aan de top van haar carrière, maar op de een of andere manier lukt het niet om promotie te maken. Hebben meer mensen hier last van? Komt het door haar leeftijd? De man kan wel gewoon promotie maken.
Het balkje voor promotie raakt niet meer vol, omdat ik op een of andere manier geen vergadering meer kan houden (zakelijke carriere). Ik kan haar wel naar kantoor laten gaan en dan de optie 'vergadering houden' kiezen, dan verdient ze wel leuk $750,-, maar die balk blijft leeg...
Hallo, zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik de taal kan instellen op de 360. is nu engels maar wilde hem graag op nederlands hebben
deze game geruilt voor mn zusjes verjaardag maar ga em zo ook maaris in mijn xbox 360 steken ben benieuwd
Ik had voor iemand anders die ik ken een vraag en dat is of deze game eigenlijk ook in het Nederlands gespeeld kan worden? Bedankt alvast!