[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee zombies!
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    sasquatch army
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als er een iemand uit IV die in V mag zitten dan sowieso Yusuf! _O_

     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Dat denk je ja. Maar juist als al die fundingen die je opnoemt er allemaal in komen te zitten, wordt het allemaal een stuk minder leuk. Trust me. ;)
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Gewoon weer een goede story en motion captures zoals in La Noire.
     
  6. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg toch ook niet alles, maar een paar van die easter eggs....
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Gewoon weer een tof verhaal, toffe characters zoals Niko, die is echt vet vond ik. Maar zou Rockstar dit expres doen, een stuntman 'per ongeluk' zoiets in zijn CV laten zetten , zo niet...dan zal Rockstar wel beetje pissed zijn op die knakker :D
     
  8. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dus echt geen zombies! Die zitten ondertussen overal in, wordt wel weer een beetje seen that, done that, been there! Vernieuwing is soms echt lastig.
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het word echt eens tijd voor een GTA V teaser, op z'n minst een aankondiging.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar toch betwijfel ik of we echt iets zullen horen/zien dit jaar, want Rockstar wil nu eerst LA Noire ' out there' hebben en ik neem aan dat ze dan met Agent voor PS3 zullen beginnen. Niet dat dat voor mij hoeft maar ja....geef mij maar de nieuwe GTA.
     
  11. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    haha we zullen zien wat rockstar ons zal brengen, maar dat zal sowieso wel goed komen ! Ik zelf hoop echt iets in de stijl van San Andreas
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Let the hype begin.

    GTA4 vond ik een enorme deceptie, RDR viel tegen dus ik hoop maar het beste.
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ja terug naar San Andreas zou gewoon prachtig zijn!!! Maar dan in de huidige tijd, eens kijken wat er allemaal veranderd is. Bijvoorbeeld het E3 gebouw zouden ze kunnen namaken uit L.A. En natuurlijk Vegas veel groter maken, van mij mag de hele wereld van San Andreas nog 5 keer zo groot.
     
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral meer afwisseling qua gebieden. Zo stukken bossen zoals in San Andreas mis ik wel. Vooral die berg. Je kon er van alles op uit halen.
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ze moeten GTA IV en San Andreas combineren, daarmee wil ik zeggen; De realistische insteek van GTA IV maar het fun en freedom element van San Andreas. Dan heb je echt een topgame met het beste van 2.
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, In san andreas had je veel te doen. Wat GTA IV wat mist. Maar als ze bij zo stukken bos beginnen in volgende GTA, dan moeten ze de bomen enz wel wat mooier proberen te maken. Was toch iets wat niet echt er uit zag.

    Ik denk wel dat ze het op een realistische manier aanhouden. Maar er moet wel nog altijd na missie nog veel te doen zijn.
     
  17. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind het een goed idee om gta iv te combineren met sanandreas.
    Mis toch wel alle mogelijk heden van San Andreas.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    San Andreas is tof, maar wel weer Los Angeles (Los Santos). Dat is nu al zovaak gebruikt (Midnight Club LA, LA Noir) dat het niet echt bijzonder meer is. Al kan Rockstar vast wel er wat van maken.

    Vice City in de tegenwoordige tijd lijkt me niks, of ze moeten allemaal guido's toevoegen zoals in Ballad Of Gay Tony.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik hoef echt geen amerikaanse stad meer. Die zijn nu al zovaak voorbij gekomen en zijn niet eens echt mooi of interessant ofzo, met eventuele uitzondering voor San Fran.

    Hong Kong vind ik persoonlijk de ideale stad. Zowel heel veel nieuwbouw, alswel achterbuurten, 3 eilanden, suburbs, en heel veel groen.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dan laat ik hem waarschijnlijk liggen. Het moet gewoon een Amerikaanse stad worden. GTA = Amerika. Ik ben ook helemaal niet geïnteresseerd in een game in azië.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina