Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik weet niet precies waarom dat zo is, maar een format C doet wonderen.;)

2. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Iemand enig idee waarom websites laden bij mij sinds kort langzaam gaat?
    Speedtest gedaan en haal netjes 23mb van de 25mb.
    Heb dit probleem ook sinds kort en nooit eerder ondervonden.

Provider upc.

3. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit met een vraagje, hoe kan ik youtube filmpjes gemakkelijk in powerpoint krijgen, en dat ik hem ook gelijk af kan spelen, inplaats wat een link erin te zetten die youtube opent

4. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    Help!! ik heb een tijdje geleden mijn externe hardeschijf gebruikt om alle data van mijn oude xbox over te zetten naar mijn nieuwe XBOX SLIM. Mijn xbox heeft toen een stuk van de hrdeschijf gebruiksklaar gemaakt om data van de xbox op te kunnen zetten en UITERAARD heb ik er toen voor gekozen om niet de gehele schijf te formateren.

Nu sluit ik zojuist mijn externe hardeschijf weer aan op de PC, maar hij "ziet" hem niet meer. Ik krijg wel een melding dat er besturingsprogammas worden gezocht voor het apparaat en als ik dan klik op de status van installatie geeft hij aan dat het apparaat klaar is voor gebruik, maar als ik dan naar 'mijn computer' ga, dan staat mijn externe daar niet vermeld onder 'apparaten met verwisselbare opslag'. Ook niet als ik andere USB-poorten gebruik. Als ik er een USB-stick in doe, wordt deze wel meteen herkend en kan ik kiezen uit de verschillende mogelijkheden om af te spelen zoals gebruikelijk is.

HELP!!! wat to do?! Er staat echt TE veel op die schijf dat ik niet kwijt wil.....

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dus je hebt hem voor een deel geformatteerd? Hoe dan?

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vrees dat je die melding over dat formatteren maar voor de helft hebt gelezen.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb sinds vrijdag een klein probleem met mijn laptop. Als ik deze opstart moet ik vrijwel direct even iets op de taakbalk aanklikken omdat deze anders bevriest en niet meer te gebruiken is. Ik heb dit nu 3 keer gehad sinds vrijdag.

Iemand enig idee waar dit door komt?

8. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, niet geformatteerd...Xbox-gebruiksklaar gemaakt. dat heeft de xbox gedaan. Dat is gewoon een optie die je kan kiezen als je een extern geheugenapparaat wilt gaan gebruiken. Ik weet niet hoe ik dit anders moet uitleggen. Iedereen die data heeft over gezet met een USB-stick van de ene naar de andere xbox weet wat ik bedoel. De hardeschijf is absoluut niet geformatteerd, want als ik hem aan de xbox koppel kan ik alles wat erop staat nog gewoon afspelen en bekijken (films, muziek, foto's..etc).

9. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je?! je kon 2 opties kiezen, dat is wat ik nog weet en ik heb hem niet geformateerd. Zoals ik net al schreef, alle data staat er nog op en kan ik via de PC gewoon afspelen, maar de pc herkend hem niet meer.......
    Ik heb het toen wel helemaal en aandachtig gelezen en er stond niks bijzonders bij. Heb ook nog hier op het froum gevraagd of je je externe HD kon gebruiken om de date over te zetten...

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295

Ik ben al wat verder, heb het idee dat het door m'n draadloze muis komt.
    Als ik die erin doe bevriest de taakbalk en kan ik niets meer aanklikken. Heb het nu ook met een andere draadloze muis geprobeerd en die werkt prima. Ook een bedrade muis geeft geen problemen.

Is het mogelijk dat m'n muis problemen geeft? Het is een logitech VX laser muis, type nummer weet ik niet precies.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Even nieuwe drivers op de logitech site zoeken voor die draadloze muis.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het verhelpt het probleem van de taakbalk en het klikken, maar hij begint nu uit zichzelf dingen aan te klikken, naar beneden te scrollen en vensters te wisselen. Ik ga toch maar even terug naar de winkel vanmiddag, om hem te laten repareren!

Bedankt voor het advies overigens:)

Edit:
    Zo net terug van de Dynabyte en een nieuwe muis mee gekregen. Deze is iets groter, maar ziet er verder hetzelfde uit en heeft bijna dezelfde functies. Er mist alleen een knop om snel google.nl te openen, maar deze gebruikte ik toch nooit! Prima service weer bij de Dynabyte:)

Laatst bewerkt: 2 mrt 2011
  13. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    configuratie scherm/ schijfbeheer / waarschijnlijk zie je nu dat de hd op fat 32 staat dit moet NTFS zijn.
    kan je gewoon veranderen met schijfbeheer en dan zou die weer bij deze computer moeten staan

14. RobD

RobD FFLEXiCAN

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met SpeedFan?

Mijn laptop (Acer 6530 ,met alle respect) wordt met opstarten al vrij warm. Heb dit programmaatje even geinstalleerd omdat mijn laptop voor de zoveelste keer zomaar uitviel (waarschijnlijk door oververhitting). Heb het idee dat m'n Fans niet meer werken, omdat bij Fan1, Fan2 en Fan3 het getal 0 blijft staan.

Heb 'm nu twee jaar met nog een jaar garantie.
    Voor m'n studie draai ik eigenlijk altijd AutoCAD, met daarnaast Firefox en soms wat MSN en MediaPlayer.

Besturingssysteem: Windows x32 Ultimate

Wat kan ik het beste doen?

Meer info nodig?

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je hoort de fans wel draaien? Waarschijnlijk kan SpeedFan het gewoon niet uitlezen.
    Maar goed als je nog garantie heb laat Acer het dan maarfixen.

16. RobD

RobD FFLEXiCAN

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ok, is er misschien nog zo'n ander soortgelijk programma?

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe zorg je er voor dat WMP (Windows 7) automatisch muziek toevoegt aan de bibliotheek? Ik wil namelijk al m'n geripte CD's ook kunnen luisteren tijdens het gamen.

18. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet zeker of deze vraag hier hoort.

De laatste tijd kan ik geen berichten ontvangen op msn. Ik kan wel tegen mensen praten en zij ontvangen dit dan ook. Maar als ze willen antwoorden kan dit niet. Iemand hier ervaring mee en weet waar dit aan ligt? Bij voorbaat dank :)

Edit: heb hem nog even in het juiste topic geplaastst, excuus.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Domme standaard installaties. Opdelen in partities terwijl ik dat niet wil.
    1 heb ik al verwijderd en aan de C schijf toegevoegd, zoals het hoort. Er was ook nog een of andere geheime 20GB partitie. Ook verwijderd. Maar ik kan die 20GB niet toevoegen aan de C schijf. Why? :mad:

20. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of is het bij andere ook niet gelukt om met adblock plus(FF) de reclame op rtlgemist te omzeilen voordat een programma begint? Voor d'r rest ben ik altijd al zeer tevreden over de plug-in.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina