Mocht je die serie ook tof vinden, dan kan ik je eventueel heel seizoen 1 en 2 in een zeldzame houten box aanbieden. Heb ze hier nog liggen. Ik vermoed dat je Rome wel beter gaat vinden, maar die serie is ook overladen met prijzen. Velen zeggen dat het 2e seizoen beter is. Ik lees het althans in de reacties op internet. Vooral de rol van Marcus Antonius vind ik erg goed. Marcus Tulius Cicero idem dito.
Zo ben ook weer up-to-date. Die 52x4 = 208 minuten vlogen echt voorbij. Oh en kunnen jullie a.u.b oppassen met die 'voorzichtige' spoilers, verneukte episode 4 wel een beetje voor mij (@vorige pagina)
http://www.vidxden.com/lwjiqgw4copu/spartacus.gods.of.the.arena.pt.v.hdtv.xvid-sys.avi.html Hier is de link
Wat een waardeloze stream Ik doe mijn best om al die zooi te installeren en hij laad zo absurd langzaam. En bleef 2x gewoon hangen na 15 minuten ofzo.
Divx is toch een van de streams met de beste kwaliteit maar heeft toch ook zo zijn nadelen. Hij laad soms langzaam, Hapert soms midden in de film waardoor de film uit zijn Audio synchroon ligt. Met torrents moet je weer een half uur wachten om hem te bekijken maar dan heb je dat gezeik ook niet.
Ik haal hem nu binnen via torrents. Normaal gesproken download ik met een kb of 600-700 maar dat gaat momenteel met 20 kb/s, the fuck? Gemiddeld is 64,5 kb/s dus dat is al beter dan het huidige. Niet dat er iets mis is, althans met de router oid. Heel Caiway schijnt weer half (of minder) te werken. Helemaal super dat Caiway!
Laatste aflevering was erg sterk. Zin om het eerste seizoen weer te gaan kijken nu Die gozer met dat net was ook echt tof.
Net de laatste aflevering zitten kijken. Hij was GRU-WE-LIJK!! Dat laatste gevecht, ik ga het gewoon nog een keer typen GRU-WE-LIJK!! En nu maar weer wachten tot 2012, meh...
Zo, net de laatste aflevering gekeken. Tof einde! Spoiler En ik durf m'n geld er op in te zetten dat we Gannicus terug gaan zien in het volgende seizoen. Hij is vrij, de gladiatoren zijn vrij. Nice.