Gears of War 3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 26 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Epic Edition ook maar gekocht. Dat ik weer veel zin heb straks in Gears is een understatement :)

2. danysuri

danysuri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ...Kut

Dus het is geen publieke beta voor iedereen... Vraag me af op welke manieren je dan toegang kunt krijgen.

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Gears of War 3 beta voor alle Xbox Live Gold leden

Een tijdje lang leek het de bedoeling te zijn dat alleen de mensen die een Bulletstorm Epic Edition hadden gekocht, toegang zouden krijgen tot de beta van Gears of War 3. Nu blijkt anders.

Iedereen die in april in het bezit is van een Xbox Live Gold abonnement zal de mogelijkheid hebben om deel te nemen aan de Gears of War 3 beta, zo heeft Epic Games duidelijk gemaakt.

Eerder werd nog gedacht dat alleen gamers in het bezit van de Epic Edition van Bulletstorm, de nieuwste shooter van ontwikkelaars People Can Fly en Epic Games, toegang zouden krijgen tot de beta.

De beta zal vier maps kennen. Twee daarvan staan al vast en heten Stadium en Supermarket. De andere twee zal gekozen worden via Facebook. Mercy, Old Town, Overpass en Trenches behoren tot de keuzemogelijkheden. De twee populairste zullen uiteindelijk aan de beta worden toegevoegd.

Gears of War 3 zelf zal vanaf 20 september in de winkels liggen, zo maakte uitgever Microsoft eerder bekend.

bron XGN.nl

Ik ben zo blij \o/\o/

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Uhm, ja. Maar dat is wel 'First come, first serve'. Er is een gelimiteerd aantal plaatsen vrij.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
  7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    En m'n gold loopt net volgende week af he :F: Naja tegen die tijd maar nieuwe kopen dan :D

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Met de Epic edition van BS ben je verzekerd, heb je extra unlockables én kun je vroeger beginnen.
    Die prutsers die het via hun Gold abonnement krijgen moeten maar hopen dat ze er op tijd bij zijn, krijgen geen hippe flaming lancer ed en moeten wachten totdat ze mogen beginnen. :cool:

9. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar waarschijnlijk geeft Xboxworld vast codes weg voor de beta O-)

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Ik had mijn post juist ge-edit, ik had hem neergezet en dacht "ik moet mij niet aanstellen8)". Maarja ben idd blij dat ik sowieso mijn plekje heb, plus natuurlijk de unlockables

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nou niet zo raar direct met die prutsers :p

Tof toch dat nu iedereen de kans krijgt om de beta te spelen?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, natuurlijk. ;) Is toch maar een grapje.
    Hoe meer XBWers ik online tegenkom hoe leuker.

13. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die Legit level 100 in gears 2 zijn, moeten voorrang krijgen op de Beta!

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Net alsof dat level 100 nog veel voorstelt, dat werd na een tijdje weggegeven bij een pakje boter met alle X50 en X200 experience weekends:{. Uiteraard wel knap van degene die 't hebben gehaald zonder te boosten enzo:thumbs:

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    thanks

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteravond samen met vrienden van Wave 1 naar 50 gespeeld in Horde, blijft echt geweldig dat. En in Gears 3 krijgen we straks dus Beast mode er bij, ben echt benieuwd!!!

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Horde was denk ik mijn favo mode in Gears 2, ik ontdekte al snel bij horde dat dit gewoon echt heel leuk was. Moeilijkheid wordt ook goed opgebouwd enzo en later is het echt belangrijk om goed samen te werken. Erg tof!

18. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Level 100 stelt jammer genoeg geen reet meer voor door die absurde exp events en KotH boosters.

Ik hoop in ieder geval dat degene die de beta krijgen te spelen ook daadwerkelijk echte gearsfans zijn en ook veel constructieve feedback gaan leveren, en niet ff dagje spelen en daarna niet meer naar omkijken...

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    komt ook door die onmogelijke experience die benodigd is voor level 100. bij level 80 zit je op de helft. gaat toch nergens over, er zijn nog andere games :p..

Laatst bewerkt: 1 mrt 2011
  20. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je hoeft die achievement toch ook niet te halen? Ik snap dat mensen het klote vonden dat je zoveel moest spelen voor die achievement, maar je kan ook gewoon zeggen: fuck achievements, ik ga gewoon dat spel spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina