Ik hoop ook dat het spel goed in balans is, dan kan het echt ontzettend vet worden. Ze zeggen dat ze er veel aandacht aan hebben besteed, maar het is altijd afwachten. Top Spin 3 introduceerde de nieuwe gameplay, maar die was niet goed in balans. Ik heb wel vertrouwen dat deel 4 meer in balans is. Onder andere hebben ze de risk shots uit het spel gehaald, dat werkte toch niet naar behoren in 3.
Als je gewoon de Online World Tour speelt, dan kom je nooit de pro's tegen. Met pro's speel je de 2K Open. Ik denk dat veel spelers de voorkeur gaan geven aan de Online World Tour vanwege de toernooien die iedere week gerefreshed worden. Ik vind het leuker om aan toernooien deel te nemen dan een solo match die op zichzelf staat. En met de 2K Open speel je volgens mij geen toernooien. Met Virtua Tennis speelde ik wel altijd met de pro's, maar die is online gewoon beperkt als je het vergelijkt met Top Spin.
En dat van Bouchard, ik heb geen idee hoe ze daarbij komen. Staat voor de rest vrij weinig over. Als je op je 17e pas op plek 390 staat, dan betwijfel ik of het een groot talent is hoor. Martina Hingis had toen volgens mij al 4 Grand Slam titels gewonnen op die leeftijd. Ik heb gewoon het idee dat Noord-Amerika een grote afzetmarkt is voor het spel, en dat ze dus gewoon een Canadese speelster erin gegooid hebben die potentie heeft. In Amerika en Canada is tennis een populaire sport.
Laatst bewerkt: 28 feb 2011