[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oké. En wat Tactics betreft, hoe zal ik het gebruik van Healing instellen? Ik weet nog wel dat bij <25% mijn Mage vaak te laat was, maar bij alles >25% ging de Magicka zo snel op... is Elemental Damaga erg sterk trouwens?

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zavvi.
    Misschien hadden ze de game niet eerder op voorraad?

Ik heb er zin in! Had al eerder wat filpjes van deze game gezien, en daarom dacht ik dat het niks zou zijn voor mij, maar ik houd wel van goede verhalen in games, plus het feit dat Bioware het gemaakt heeft (Mass Effect rules!) moet ik deze game wel een kans geven! (helemaal voor maar 22 euro):)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Filmpjes doen deze game geen recht. Ik vond alle trailers vreselijk, maar toch op de release gekocht. Geen seconde spijt van gehad.
    Bioware kan geen goede trailers maken. :+

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Waaaaaaat?:eek: Mass Effect 2 Launch Trailer en de Mass Effect 2 Sizzle Trailer, Cinematic Trailer en ongetwijfeld vergeet ik nog een hoop fantastische trailers van BioWare. Niet gezien, vergeten of vind je die ook niks?:eek:

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Klopt wel hoor, Bioware trailers zijn echt niet bijzonder. Ook de cutscenes zijn vaak zo matig. Met name in Mass Effect en Dragon Age, de audio klopt zo vaak niet met de beelden. Of van die suffe geluiden bij super vette actie. Of juist weer keiharde metal bij een trailer van Dragon Age, wtf? 8)

6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Haters!:eek:

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Niet gezien. Ik heb niks dan de aankondigingstrailer van ME2 gezien. Media blackout :cool:

De enige goede trailers van Bioware zijn die wat door Blur gemaakt zijn. Dus eigenlijk niet van Bioware. :+

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die ME2 is fucking bruut, volgens mij nog nooit gezien ook...ook puur omdat ik niks wilde spoilen voor mezelf. ME3 debut trailer vond ik ook erg vet.

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    En binnen! Weekje onderweg geweest, niet slecht.:thumbs:

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    ME2 launchtrailer is beste launchtrailer ooit.
    ME for the win, Dragon Age kon en kan me nooit echt boeien. Laatst demo gedownload voor deel 2, zware meh..lame gewoon eig.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die launchtrailer laatst eens bekeken en die is inderdaad niet slecht. :eek:

En over de game... tsja die moet je gewoon liggen. Bij ME kan je gemakkelijk instappen als je eigenlijk alleen van shooters houdt, waar DA wat meer hardcore RPG is.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Me too man, vorige week woensdag kreeg ik de mail dat ze hem hadden verstuurd en net vond ik de game in de brievenbus :). Ik vond alleen dat de game redelijk laat werd verstuurd, en de game was op voorraad. Misschien lag het eraan dat ik op zondag bestelde en dat maandag misschien niet telt...of dat ze pas woensdag games versturen. Geen idee, maar hoe dan ook netjes verder en ik denk dat ik wel vaker zal bestellen daaro. Helemaal voor zo'n bedrag..de UE was nergens te vinden voor een normaal prijsje hier in NL.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Kreeg hem gisteren binnen! Nu spelen :)

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ben nu dus DA:eek: Ultimate Edition aan het spelen, en het bevalt me prima.
    Het is super dat alle DLC erbij zit, maar....wanneer kun je die het beste spelen?!

Zitten er spoilers in de DLC? Zijn ze te moeilijk als je level niet hoog genoeg is? Of speelt alles zich af na Origins? Of na Awakening? :x

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Uhm... in het Party Camp is er een kerel die een DLC Quest aanbiedt. Die kan je doen. En op de kaart, helemaal noordwest, is er een gouden icoontje. Daar is ook een DLC Quest die je kunt doen. De rest zou ik mee wachten tot je het verhaal hebt uitgespeeld, eerst Awakenings, dan de rest!

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Thanks! Ik ben net in Lothering aangekomen, dus nog geen kans gehad op een DLC quest te doen.

Mijn inventorie is trouwens ook vol....kun je gewoon alles verkopen? Of zijn er items die zeldzaam zijn?

17. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt van alles verkopen, zeldzame items zijn vaak items met een speciale naam, in tegenstelling tot bijvoorbeeld items als 'Leather shoes', 'Shortbow' etc.

Handig is om backpacks te kopen, deze vergroten je inventorycapaciteit telkens met 10 tot een maximum van 120. Elk item neemt 1 ruimte in beslag, maar elke item die je dubbel of vaker hebt neemt dan weer geen ruimte in beslag. (stel je hebt 4 leather shoes, dit neemt maar 1 ruimte in beslag). Als je items equipt wegen ze niet meer mee voor de inventory. Voor Backpack locaties zie http://dragonage.wikia.com/wiki/Backpack

Direct na Lothering zou ik de Soldier's Peak DLC doen, na het voltooien van deze missie krijg je namelijk een party storage chest, waar je items kunt bewaren zodat je inventory niet steeds vol raakt. Deze missie is ook zeer haalbaar, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Om die quest te beginnen moet je in je party camp (waar je heen gaat of heen kunt gaan na het voltooien van Lothering) met Levi Dryden praten, hij staat daar ergens met waarschijnlijk een uitroepteken boven zijn hoofd. :)

EDIT: Na het voltooien van Lothering en 1 main quest kun je niet meer terugkeren naar Lothering, dus zorg ervoor dat je voordat je een main quest na Lothering complete, eerst alles gedaan/gekocht heb in Lothering wat je had willen doen/kopen.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
  18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Super antwoord! Thanks Gerowniko!:thumbs:

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    er zijn ook 2 crewmembers in lothering. ga niet weg zonder ze

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heeft iemand van jullie trouwens de boeken gelezen? Zo ja, zijn die een beetje vet? Ik heb zelf Mass Effect Revelation een lange tijd geleden gelezen en vond het heel nice, en aangezien de verhalen ook echt vet zijn in die games, zullen de boeken ongetwijfeld ook nice zijn toch?

Deel Deze Pagina