Xbox LIVE Arcade Games [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zie het nergens bij de instellingen staan. maar denk dat als je je xbox op Engels zet dat je dan wel engelse stemmen krijgt. Maar no worries. Dit is de enige game ooit waarbij ik de Nederlandse stemmen goed vindt en het niet storend is. Probeer het eerst maar eens :cool:

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Er is echt no way in hell dat ik een game ga spelen waar ik niet de 'originele'* stemmen kan kiezen. Ben de trial nu aan het downloaden, instelling staan standaard al op engels, maar als het NLse stemmen zijn dan is het echt de faal van het jaar wat mij betreft.

Vooral de misser om het niet gewoon via de instellingen aan te kunnen passen, wat vele mensen dus niet zullen weten: die downloaden de trial, horen een halve minuut NLse stemmen, zoeken naar die optie om dat te veranderen, en denken vervolgens 'fuck it'!

(* = al zullen de originele stemmen in dit geval waarschijnlijk ook frans zijn...)

Laatst bewerkt: 2 mrt 2011
  3. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Nederlandse stemmen zijn echt wel prima. Heb zowel vroeger engels als Nederlands gespeeld. Vond beide prima. En de instellingen zijn idd wel wat karig.... je kan niet eens de brightness instellen of wat dan ook. En deze game kan behoorlijk donker zijn af en toe weet ik nog wel. Echt een gemis, snap niet dat ze dat vergeten erin te zetten. Perfect dark vergat het ook, en daar moest een update maanden later nog aan te pas komen naar zoveel klachten dat je dat niet kon instellen. Hopelijk komt er snel een patch zodat je de brightness zelf kan aanpassen... geen zin om voor dit soort games mn hele tv instellingen aan te passen 8)

4. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Nope, games is niet in het engels te spelen :mad: :mad: :mad:

Trial ook meteen weer eraf gegooid. Je wilt niet weten hoelang ik hier naar uit heb gekeken, en dan verneuken ze het dus weer met zo'n idiote en compleet overbodige kut lokalisatie... :mad: :mad: :mad:

Te schandalig voor woorden.

Gelukkig alleen de trial gedownload, en niet de complete game meteen gekocht, anders zou ik nu schreeuwend aan de telefoon hangen met de idioten van Ubisoft NL dat ik mijn puntjes terug wil en dat ze zichzelf in de fik zouden moeten steken.

Wat een eikels.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    De Nederlandse versie is zelfs toffer dan de Engelse. :)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :mad: Meer ga ik er niet van zeggen

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik zou een haatmail hebben gestuurd als het enkel de Engelse was.

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mening, geen feit. ;)

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nou, overdrijven is ook een vak. Ik hoorde ook de Nederlandse stemmen. Na 10 minuten was ik het wel spuugzat en toen heb ik de Locale veranderd in United Kingdom. Spel opnieuw opgestart, voila Engelse stemmen. Een handeling van 5 seconden. Je kan dus gerust het spel kopen hoor.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    BG&E is er al? Damn ik dacht juist 8 maart...ik ga eerst de demo uitproberen voordat ik het koop. Nederlandse stemmen only? Oh boy....hopelijk ga ik dat trekken. Een vriend van me zei dat die echt prima waren maar eerst zien dan geloven. Wel superzonde en kut dat ze niet gewoon een stemmen optie erin pleuren.

Thanks iMark 007, dan heb ik standaard gewoon Engelse stemmen :D

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Waar verander ik locale?

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Dacht ik ook al, leek me al vreemd. Dus voor de mensen die Engelse stemmen willen, geen probleem :)

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    System Settings > Console Settings > Language and Locale

14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Thanks, gevonden :)

Heeft dit geen invloed vervolgens wanneer je met bijvoorbeeld Battlefield online gaat (verbinding enzo?)

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Wel kut dat je de besturing niet goed kan aanpassen. Kan niet inverted besturing instellen voor lopen. Argh Ubisoft! Stelletje eikels :mad:

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Inverted voor lopen?

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Volgens mij niet. Alleen staat er dan dat je uit Engeland komt in plaats van Nederland. Maar als ik een ander spel speel, dan verander ik hem gewoon weer terug.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik zeg ook nergens dat het een feit is. Als ik zeg dat de Nederlandse versie toffer is, is dat inderdaad mijn mening, lijkt me logisch en vereist volgens mij geen verdere uitleg.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    serieus?

Ik koop hem toch wel , want BG&E 2 moet er komen,.. maar had wel graag de engelse optie gehad. Nederlands in spellen vind ik op een of andere manier toch altijd minder. Dan heb ik nog liever frans of japans of whatever met ondertiteling

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ja, ik vind de Nederlandse stemmen gewoon tof. In games als Uncharted was het totale bagger, omdat het er totaal niet bij past, maar hier past het imo perfect in het stijltje en daarnaast zijn ze ook nog eens van goede kwaliteit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina