Xbox LIVE Arcade Games [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    De camera settings, kan je alleen op normal en inverted zetten maar dan doet ie zowel de y als x as inverted XD, wil alleen de y as inverted, niet allebei. Dit is echt kut.

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    x as inverted? Welke idioot wil dat nou 8)

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik snap anders ook nooit waarom mensen de y-as inverted willen. Dat speelt echt voor geen meter. :lol:

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    True. Ik ken 1 persoon die zo speelt maar dat kwam omdat ie voor het eerst Console speelde met Halo1 op de Xbox, en daar had je in het eerste level zo'n calibration en toen had ie perongeluk inverted y-as accepted, en daarna nooit meer veranderd :+

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel altijd Y as inverted, is gewoon de piloten instelling. Als ik met het pookje naar voren druk verwacht ik dat ik naar beneden buig. Pookje naar beneden/ achter en ik ga omhoog.

6. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Idd, gewoon flight controls :)

7. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar hoe bevalt de game mensen? *Behalve dat Patricia Paay de stemmen heeft ingesproken*

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja! Ik vroeg het ook speciaal omdat ik de Nederlandse zo tof vind. :+

9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Hij is gewoon vet :thumbs: Ziet er ook nog steeds mooi uit. Leuk verhaal, mooi ontworpen allemaal, characters zijn ook gewoon leuk. Goeie variatie, van verzamelen tot vechten tot races. Voor 800 punten moet je absoluut de trial proberen en als je die leuk vindt moet je de game gewoon halen :thumbs:

10. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Erg vet dat de Nederlandse voiceacting gewoon inbegrepen is! :D :D

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Geen last van de camera hoor, gewoon op normaal en dan is het prima :D. Spel gekocht net en nu lekker spelen.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2011
  12. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Yup speel ook Y inverted. Doordat ze Y en X niet apart zien, is dit niet relax te spelen voor me. Koop het ook niet totdat ze dit aanpassen. Gebeurd dit niet? Ach ken het hele spel niet. Hoor wel goede verhalen. Maja, komt genoeg uit.

13. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag even kort een klein stukje gespeeld, zou echt nog niet weten wat ik er van moet zeggen. Van de week maar eens kijken of ik hem wat grondiger kan testen.
    En moet zeggen, dat voor dat even dat ik gespeeld heb, Nederlands inderdaad niet zo heel erg vind, behalve dat het dan ook nog eens ondertiteld is.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kun je informatie terugvinden over al die verschillende species die je fotografeerd? Opzich best benieuwd naar alles, wie wie is enzo.

15. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga even punten regelen en dan gelijk deze game aanschaffen! Hoe zit het nou met de Nederlandse voice-acting? krijg je die alleen als je regio op Nederland staat, want de mijne staat op Engeland maar ik wil wel die nederlandse voice-acting!

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dan moet je volgens mij je 360 naar Nederland zetten weer ja. Ik laat het lekker op UK staan, vind de engelse stemmen uitstekend en weet zeker dat ik gek zal worden van de NL stemmen vrij gauw.

Ik vind de game echt heel gaaf nu al, beetje rondvaren, rondlopen in het stadje,met bewoners praten, bar in en beetje minigames doen, echt leuk sfeertje ook. Doet me eigenlijk heel erg aan Jak II denken (denk dat het eerder andersom is..was BG&E niet eerder?) maar echt heel nice. Waar zijn die codes voor in die bar trouwens?

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Pey'j blijft in het Nederlands een eindbaas, net als die gasten van Mamago. _O_

18. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    http://beyond-good-and-evil.ubi.com/beyond-good-and-evil-hd/en-GB/dark-room/index.aspx

Every time you save your game in Beyond Good & Evil , you'll receive a 16-character "Internet Code". This code contains all your game's statistics and can therefore only be used by you.

Enter the Darkroom to :
    - Compare your score with the best Beyond Good & Evil players around the world in the " Most Wanted List ".
    - Challenge a friend in the " Most Wanted List " by comparing your scores.
    - Carry on the adventure by participating in exclusive missions that take place in the Beyond Good & Evil universe.
    - Unlock a surprise within Beyond Good & Evil!

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Was dat vroeger ook altijd al zo? Want ik heb toen het spel net uit was op de Xbox echt het complete spel afgezocht naar een manier om die disc in de bar te pakken te krijgen. En toevallig heb ik er daarnet op Google even naar gezocht (het kwam weer in me op).

20. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit is waarschijnlijk exact hetzelfde. Uit een FAQ van de Xbox versie:

Disc Game - enter your save code on the Beyond Good and Evil website (darkroom.ubi.com)
    and enter the password you receive in the locked cabinet next to the disc game in the
    Akuda bar (save code can be found at the bottom of the save game screen) - will allow
    you to play a multiplayer version of the disc game using one controller

Laatst bewerkt: 2 mrt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina