1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb er vandaag ook alweer 3 of 4 gehad. Begint echt tering irritant te worden de laatste tijd. :mad:
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Laatste tijd krijg ik er niet meer zoveel. Voorheen toen ik nog speelde soms wel 10 per dag...><
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vial of the Sands!!! \o/

    Jammer dat je je passagier er niet af kan gooien. :+:mad:
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Cataclysm C.E. binnen! 47,50 ^^ Landro's Gift Loot card er ook bij gekregen :D Moet de codes nog allemaal invoeren! Ik hoop op wat leuks (A)
     
  5. Mongoose Marvin

    Mongoose Marvin Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn discipline priest is een stuk sterker geworden met de laatste patch, zo heb ik het idee.
     
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Gisteravond was het Cho'gall avond. Na vele wipes ging hij op de allerlaatste try neer!

    Ik heb geen geluk meer gehad na de eerste raid. Toen won ik twee items. Sindsdien nooit meer iets ontvangen en verlies ik heel vaak de rolls om spots in de raids. De tier shoulders dropten en uiteraard verloor ik weer de roll. Aangezien de winnaar al epic shoulders heeft, kwam de raid voor me in opstand. Ze vonden het hoog tijd worden dat ik weer iets kreeg. En met succes! \o/

    [​IMG]
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Loot council ftw :)

    Ik bepaal in alle raids wie wat krijgt. Het kost me wat extra tijd met het bekijken van drops, en gear die iedereen heeft (en voor wie het de grootste upgrade zal zijn), maar het is zo ongelooflijk veel eerlijker dan rolls.


    Achja, grats! ;)
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Loot council hier ook. :)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gisteren een DK aangemaakt op Tarren Mil. Kennelijk hoef je maar een level 55 char te te hebben op een realm en je kunt op alle anderen DK's aanmaken. Ik kwam er gisteren met Furies achter, die kende dit ook nog niet. Is dit misschien met een van de laatste patches veranderd ofzo?

    Geen wonder dat er dan zoveel DK's zijn. :cool:
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat is al anderhalf jaar zo?


    Edit:
    25-05-2008

    Al veel langer dus ;)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo hoort het eigenlijk ook. Helaas heb ik dat nog nooit gezien. Weet nog toen ik trial was in mijn eerste guild en we MC deden ik niet mocht rollen en als niemand het nodig het, het item geshard werd ><
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6

    Lol? 8) Zo zei ik het ook weer niet.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    My bad. :):

    @ Pim: Tering, als ik dat eerder had geweten. Gewoon al dik voor ik WoW ging spelen. :eek:
     
  14. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    weet er nog iemand een lijpe flying mount die niet al te moeilijk te krijgen is?
    ik ben wel een keer klaar met die bronze drake...
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    De Cenarion War Hippogryph is niet al te moeilijk. kost wel een beetje tijd om exalted te raken met Cenarion exp.

    heel vaak ears verzamelen in Borean Tundra, of Heroic Steamvaults solo'en.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    The Sha' tari (?) Skyguard kun je ook gaan levelen voor een aantal vette flying mounts. Vergt een hoop tijd, maar vreselijk moeilijk is het niet. Je kunt in potentie alles in een enkele zone doen, maar voor extra's moet je Quests doen in o.a. Blade Edge mountains. Het laatste stuk zul je op een speciale plek in Terrokar Forest moeten doen. Wanneer je eenmaal exalted bent, neem dan een bak met goud mee, 1000G ongeveer, want je kunt er 5 kopen geloof ik. Wel een vette mount, naast de Nether Drakes.
     
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Kan je nog heel snel doen ook:

    Doing nothing but the repeatable daily quests, it will take you 37 days to max out your Skyguard reputation from Friendly. To speed things up, it's a good idea to do the other quests when possible. It is possible to get 27,000 Skyguard reputation in about 13 hours. Farm all of the mobs in Skettis, turn in the repeatable shadow elixir quest and once under the effects of the elixir, farm the time-lost mobs for time-lost scrolls, used to summon some mini-bosses around the area. Once these bosses are killed, you can turn in their claws/beaks for 350 rep, and you will be given a time-lost offering, this is used to summon Terokk, who when killed gives you 500 rep. Complete this process over and over again and you will have roughly 2k+ rep/hr.

    As of 21/10/2010, Patch 4.0.1: Using the above method, with a retribution specced paladin with GS~4700 (and a bit of focus), it was possible to generate approx. 6k rep an hour.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Van revered naar exalted 10K rep in een uur, maar dat was omdat ik nog wat rep items over had. Op de oude methode duurt het een eeuwigheid, maar zoals het nu kan is het leuk om te grinden met een guildie of iemand uit een friendlist.
     
  19. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ok thx, ik zal is ff gaan kijken voor welke ik ga ;)
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nef down :)

    Al'akir als enige nog over, en dan hardmodes :>
     

Deel Deze Pagina