1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Top Spin 4

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 8 feb 2011.

  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Demo al wel gedownload, maar nog niet gespeeld. Deel drie was top en wat ik zo lees qua veranderingen wordt deel vier nog beter en realistischer. In het echt sla ik ook niet alles goed en het feit dat je nu sneller en vaker fouten maakt klinkt mij erg goed in de oren! Ook dat je sneller onder druk wordt gezet is een pluspunt.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Met de rechterstick serveren gaat veel harder en het is niet moeilijker dan met de knop. Ligt er natuurlijk ook aan of je speler een goede serveerder is of niet. Net in ieder geval nog een paar potjes gedaan en ik denk inderdaad dat het veld in vakjes is ingedeeld. Je kan niet echt bewust de lijnen opzoeken denk ik. Maar goed, je speelt nu met de controls die je kent. In het spel zelf zitten uitgebreide tutorials en verschillende coaches. Dan zal ook wel het 1 en ander duidelijk worden. De gameplay heeft gewoon een bepaalde diepte, die doorgrond je niet in een paar potjes.
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Zou haast balen dat ik op vakantie ben ;)

    Eerste ervaringen zijn in ieder geval positief, kan niet wachten om zelf met de demo aan de slag te gaan. Ben benieuwt of de demo beter of juist slechter wordt als je het langer speelt...

    Blij om te lezen dat er wordt gesproken over diepte in de gameplay, beetje tennissen gaat de meeste wel lukken, maar om echt het verschil te maken zal je waarschijnlijk moeten investeren.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2011
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ben niet echt van plan om de demo kapot te spelen. Na ieder potje krijg je weer een overzicht van het spel en moet je terug naar het hoofdmenu. Het is een leuk voorproefje, maar ga pas echt "los" als het spel uit is.
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Dan kan ik me inderdaad voorstellen dat je de demo niet steeds opnieuw opstart, maar lopen ze hierdoor ook niet de kans dat mensen de demo snel links laten liggen als ze de controls niet direct onder de knie krijgen ? Veel games worden door de massa toch al vrij kortzichtig beoordeeld, naar mijn mening ;)
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo wordt wel steeds wat leuker als je wat meer de controls doorkrijgt. Maar de houterigheid ergert me nog wel af en toe. Dat je personage gewoon niet snel genoeg draait of te langzaam is om een bal te halen terwijl ie die redelijkerwijs nog had moeten kunnen halen. Ben erg benieuwd Virtua Tennis
     
  7. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Dit is trouwens nog wel een leuke gameplay video. Daar zitten toch echt een paar ballen op of tegen de lijn aan, goed om te zien! Interactie met publiek/spelers valt ook op. "Come on Andy!" en "Come on Agassi!" hoor je regelmatig en ook het "ge-oooooh" wat ik al aangaf hoor je regelmatig.
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Bah ik kan nog niet spelen.
    Op de PS3 staat ie nog niet en ik heb geen Gold dus op de Xbox downloaden gaat niet :mad:
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Playstation update is altijd op woensdag.

    Ik gebruik nu ook vaak RB, dan beweeg je je een stuk sneller naar het midden van de baan. En dat is weer handig om de volgende bal aan te nemen.

    Ik vind het mooi om te zien dat je verschillende tactieken kan toepassen in een rally. Cross spelen, langs de lijn, top spin ballen, slicen, af en toe een dropshot eruit gooien. En aan het net ben je kwetsbaar met een slechte aanvalsbal en vice versa. Alles kan om met het punt aan de haal te gaan. Krijg je een bal hard op je voeten, heel moeilijk om die op de baan te houden. Kom je net niet bij de bal, met teveel risico gaat die uit. Soms stond ik zo onder druk op de baan dat ik de bal wel haalde, maar die stuitte dan al voor het net. Dat soort details kan ik erg waarderen.
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo , net de demo gespeeld , maar dit is wel een sport titel die ik ga halen.

    Wat speelt het ongelovelijk lekker en wat oogt en speelt het realistisch.
    Ziet er ook nog is absurd goed uit !
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel echt veel toffe details :) kreeg net van de tegenstander een bal bovenop het net, dus net in mijn veld, onhoudbaar gelukje, stak nadal echt z'n hand op in die cutscene van 'sorry, man, kan je niets aan doen'. Nice gemaakt.
     
  12. SlicerITST

    SlicerITST Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo nu een tijdje gespeeld en ben erg blij met wat ik tot nu toe heb gezien. Het spel heeft het pick-up en play gevoel dat TS1 ook had en wat TS3 miste. De demo is echter wel wat kort dus het is lastig de volledige gameplay te waarderen. Stamina bijvoorbeeld lijkt mij een erg grote rol te spelen maar dat komt niet echt naar voren in alleen een tiebreak. Ik denk echter wel dat het spel diepte heeft.

    Wat me nog het meeste opviel is dat je een heel ander gevoel krijgt als je met Federer speelt dan met Nadal omdat die characters andere speelstijlen hebben. Ik merkte dat ik vanzelf mijn spel wat ging aanpassen aan de character. Dus met Federer wat agressiever en meer variatie in type ballen en met Nadal eerder wat defensiever en wachten op een goed moment om uit te halen. Dat is echt ongezien in een tennis game vind ik.

    1 ding vind ik wat minder op het moment. De timing window lijkt me te groot. Als je verkeerd gepositioneerd bent gebeurd het regelmatig dat je een bal uit slaat. Maar als je goed gepositioneerd bent en je bent veel te laat of veel te vroeg met het los laten van de knoppen dan gaat de bal niet uit. Ik had liever gezien dat er wat meer risico lag in de normale slagen. 2K heeft gezegd dat de demo van een eerdere build is dus misschien is dit anders in het uiteindelijke spel.
     
  13. SlicerITST

    SlicerITST Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Is volledig gratis. Het eerste warm up toernooi (nog niet mee tellend voor de ranking) zal binnenkort zijn inschrijvingsperiode openen.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    is die game bij jullie ook zo lelijk. 2011 mag je toch wat mooiere game verwachten?
    speelt wel lekker though..
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2011
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ok cool, dan ga ik zeker aan een paar toernooien meedoen. Even kijken of ik het niveau aankan.

    Lelijk? Ziet er naar mijn mening prima uit. Het is een tennisgame, geen Gears of War. Het is gewoon goed, zelfs het publiek ziet er goed uit.
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk ook met oude tennisers spelen zoals richard krajicek en boris becker enzo.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Had ik al in de startpost gezet.

    Maar met deze Legends kan spelen:

    Pete Sampras
    Andre Agassi
    Jim Courier
    Michael Chang
    Patrick Rafter
    Bjorn Borg
    Boris Becker
    Ivan Lendl
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja maar met de nba 2k11, fight nights, ufcs enzo kan je toch niet meer zo een oerlelijke sportgame uitbrengen als top spin 4 :confused:.
    zoals ik zei, gameplay is goed, maar het is 2011. dit kan niet meer
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2011
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Als het er minstens zo uitziet als TopSpin 3 dan zou ik niet weten waarom het er niet goed uitziet. Die vond ik er goed uitzien verder.
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien is een idee om een tv met HD aansluiting aan te schaffen ?

    Ik vond het juist erg mooi voor een tennis game.Dus weet echt niet waar je het over hebt
     

Deel Deze Pagina