Is dat een engelse site? Ik ben eigenlijk op zoek naar nederlandse site ivm subs is dat meestal wel het makkelijkst..
FTD en al die andere Nederlandse sites waren voornamelijk makkelijk omdat je er meteen een goede NL ondertitel bij had. Als het zo doorgaat moet ik dadelijk toch weer zelf ondertitels gaan downloaden bij de juiste release. Voorlopig even afwachten of Spotnet echt een waardige vervanger blijkt.
Had ik deze pagina al nzbmatrix en newzbin gezegd? Newzbin is vorig jaar al een keer door de MPAA verboden maar is weer opgedoken en nu lawsuit-proof geparkeerd in dubieuze landjes
Hoe zorg ik ervoor dat ik SABNzbd kan 'besturen' van een andere locatie dan thuis.. lukt niet echt tot nu toe. (vanaf mijn 3G netwerk van KPN)
Ten eerste moet je een port forwarden voor sab zodat hij van buitenaf bereikbaar is, standaard is dat geloof ik 9200 maar dat zie je wel in de Sab config. Daarnaast moet je je API key van nzbmatrix invullen in je Sab om rechstreeks te kunnen queuen. Daarna kun je met een app als bijv Mynzb nzb's toevoegen of gewoon vanaf de site queuen
Dat heb ik geprobeerd, maar lukt niet op de één of andere manier? Heb poort 8080 geforward (misschien moet ik die even veranderen naar een andere?) en dan vervolgens mijn ip adres (dus die op www.mijnip.nl):8080 gebruikt om te connecten.. maar hij connect niet. Ik gebruik overigens SABcontrol (heb Android)
staat port 8080 in je Sab config bij 'Port SABnzbd should listen on' ? zo ja, heb je je router al even herstart nadat je de port hebt geforward? zo ja, ga je wel naar jouwip:8080 ? zo ja, misschien even een andere port proberen omdat het kan dat er al iets anders op 8080 draait, dat is een vrij veel gebruikt alternatief voor 80
Hoe stel ik SABNzbd zo in dat die opstart als ik mijn PC opstart? Had het eerst wel, maar deze keer niet aangevinkt.. //edit Gevonden
Vind het toch wel jammer dat FTD nu weg is. Ik weet dat Spotnet een goede vervanger is maar FTD gebruikte al jaren.
Ik heb nu: - Een NzbMatrix VIP account (werkend) - Spotnet (werkend) - CouchPotato (werkend) - Sick Beard (werkend) - SABnzbd Chrome Extensie (werkend) Nog wat aanrader plug-ins voor SabNZBd (zoals CouchPotato dus)?
Als ik een NTI iso file heb kan ik deze dan gewoon omzetten is een afspeelbaar bestand met NTI? Nu wil hij hem steeds op een BLUray zetten...
Nee, jij bent klaar zo Tenzij je een iphone hebt want dan mis ik Mynzb nog Kun je hem niet uitpakken en gewoon de .vob's of whatever die erin zitten afspelen?
Same here. Echt zonde. Spotnet werkt wel aardig maar vond FTD toch een stuk duidelijker en vooral een stuk sneller... Ah well we mogen niet klagen