1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

  1. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Social is best klote, vind ik. Ik speel meer tegen bots als wat anders als ik social speel, want mensen leaven echt snel als ze doodgaan. En als ik me ergens aan kan ergeren bij Gears 2, zijn het wel die verschrikkelijke bots.

    Ik mis die Gears of War player matches. Gewoon een leuke lobby kiezen, geen stats zoals K/D en andere onzin waar mensen voor gaan cheaten en het was altijd een stuk gezelliger om de een of andere reden :p. Alhoewel ik wel vaak ben gekickt omdat de host niet tegen z'n verlies kan.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    dat zijn de player matches... enige verschil zijn de bots, het is ook niet echt de bedoeling om in je eentje social matches te doen. met een volle party is het leuk, direct nieuwe map, geen gelul
     
  3. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Meh, bij Social kun je minder customizen, je kan niet je eigen weapon swaps instellen en/of map cycle. En ookal ben je zelf met 5 man, je zult nog steeds vaak tegen bots spelen. Als ze bots gewoon hadden weggelaten had ik het sowieso leuker gevonden, dan had je bijvoorbeeld 3 vs 3 kunnen doen ipv 5 vs 5 met 4 bots.

    Social is wel leuk als je echt twee volle teams tegenover elkaar zet die aan elkaar gewaagd zijn en dan op verschillende maps epische battles voeren :) Maar dat komt zelden voor, jammer genoeg... In ranked heb je meer kans om zo'n vol team tegen te komen.
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Spelen jullie deel 1 of deel 2 meer online? Heb deel een heel veel online gespeeld vroeger, maar rond de tijd van deel 2 geen 360 meer gehad...
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    en dat bedoelde ik met de game is dood. in het begin toen social werd ingevoerd vond je vet snel een volle game. nu minder.


    heb beide dood gespeeld. seriously op deel 1 en level 100 op deel 2. deel 2 wel meer online gespeeld. 1 was alleen shotty sniper game, 2 was gevarieerder. vind 2 ook leuker daarom
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2011
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Eens kijken of ik deel twee ergens vandaan kan toveren dan :) Leuk prijsje zoeken :)
     
  7. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 15-20 euro kun je al aan de GotY edition komen met alle DLC erbij. Voor zo'n prijs is het sowieso geen miskoop, lijkt me :).
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Neuj dat lijkt me niet nee ;)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zeg, zijn er zo weinig mensen online, is mijn verbinding kut (normaal niet) of werkt matchmaking na al die updates nog steeds niet goed?
    Wilde vandaag voor het eerst eens online gaan maar nu ik al een kwartier naar SEARCHING.. sta te staren begin ik te twijfelen of het er wel van gaat komen. :+
     
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Matchmaking werkt #$*&(#$ :+
     
  11. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hier nog volk die gears of war 2 nog regelmatig speelt? Want ik zoek 4 medespelers voor een team van 5 om te spelen voor mijn laatste achievement van de game: Icy Dead People. Alle 50 waves in Horde overleven op een Snowblind-map. Welke map is het handigst daarvoor?
     
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat ze met de laatste update (TU6) een pinglimiet hebben ingesteld waardoor je online eigenlijk alleen nog maar tegen Nederlanders, Fransen, Britten en andere burgers van buurlanden kunt spelen, om zo lag grotendeels te voorkomen. Er zijn niet veel mensen die hier nog spelen, maar bij XP events (ik geloof komende maandag weer een, x22 XP) is het vaak wel mogelijk om een match te vinden. Het is dus vooral te wijten aan het feit dat er weinig mensen in onze buurt dit spel spelen, ik kan me tijden herinneren niet eens zo verschrikkelijk lang geleden dat het vinden van een match niet moeilijk was, dus ik weet bijna zeker dat het aan de online populatie ligt.

    Ik heb dit twee keer gedaan, een keer op de map Under Hill en een keer op de map Grindyard, vond beiden erg handig als je op een leuk campplekje zit. ;)
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Yup

    Feb 28th to Mar 7th
    22x XP for ALL Gametypes (even Horde)
     
  14. Pinohelmond

    Pinohelmond Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar even toe, wil je wel een keer helpen. Heb voldoende mensen in mijn lijst staan die het team op kunnen vullen als je te weinig mensen hebt.
     
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Misschien deze week dan toch maar is voor de level 100 gaan. Zit nu ergens in de 90 dacht ik.
     
  16. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamertag is hetzelfde als username?
     
  17. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, wil ook wel weer eens een keer horde spelen, invite me anders maar!
     
  18. Pinohelmond

    Pinohelmond Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nog steeds die Snowblind map pack niet gekocht,maar speel de laatste tijd in de avonduren best regelmatig Horde. Hoe zit het, zijn deze vier maps ook voor Horde of alleen MP mode?
     
  20. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Allebei
     

Deel Deze Pagina