[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Heb hetzelfde, maar ik koop wss gewoon een Lite voor 70 piek, en stamp Pokemon erbij. Verpats die handel dan wel weer wanneer er echt toffe games voor de 3DS uitkomen. Want nu is er weinig aan.

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, zoiets heb ik ook. Ik kan nu een Dsi (XL) kopen en dan de drie Pokemons oid en wat RPGs. Later kan ik de 3DS kopen, wanneer er genoeg spellen uit zijn die me leuk lijken. Al spreekt Mario 3DS me heel erg aan, al is het alleen omdat het een Mario spel is.

Maar aan de andere kant, ik ben dan op de langere termijn wel meer geld kwijt.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het is alleen jammer dat de 3DS niet het formaat heeft van de DSi XL.
    Ik vind de XL heerlijk gamen.

De oude DS lite gebruik ik alleen nog voor het gamen van GBA games.

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het er leuk uitzien maar momenteel is er nog geen enkele game die me echt aanspreekt.

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Copy/paste van ig-forum. Heb vandaag met negen anderen vijf uur relaxed mogen gamen op de 3DS bij Nintendo BeNeLux in Nieuwegein. Korte impressie:

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dubbel post :+.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Nieuwe screenshots van OOT 3DS:

Nou kan je een enorm groot verschil zien dit ziet er enorm goed uit...

Ocarina of Time N64

Ocarina of Time 3DS

en Masterquest blijkbaar ook confirmed:

http://www.youtube.com/watch?v=kjq2L9ebos0&t=047

en:

Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  8. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De enige reden waarom ik 3DS zou willen is voor Resident Evil: Revelations.

Maar ik las net over zombies met pijl en boog? Klinkt ontzettend lame... is het weer een over shoulder game of zoals de oudere RE games?

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    In welk opzicht is de Dsi dan lekkerder om te gamen dan op een DS Lite? Volgens mij 0 verschil toch? Alleen dat de DSi nog 2mm kleiner is en 2 camera's heeft toch?

10. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een mooi apparaat, net als de gewone dslite die ik heb. Alleen de games zijn niet mijn ding, de meesten dan.

Ik zou wel eens een port van commando's op een handlheld willen hebben. Dat werkt wel tof met een touchscreen.

11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Screens doen echt geen recht aan de grafische pracht die de 3DS ten toon kan stellen. Dit kan ik iedereen met zekerheid op het hart drukken. Games zien er ongelofelijk mooi uit op de 3DS.

Resident Evil is 'over-the-shoulder' inderdaad. Speelde heel goed!

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Vinden jullie dat geld Dsi XL > Dsi? En is het beter om op de grotere schermen van de XL te spelen? Ook zie ik in het Black & White (Pokemon) topic shit staan over wi-fi connector. Hoort die erbij of moet je die apart kopen?

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het toch ook over de Dsi XL. Ik heb hem sinds kort en hij speelt echt veel lekkerder dan de DS Lite. De schermen zijn veel groter en ook (imo dan) de schermpjes reageren veel beter op de stylus.

Ik vind persoonlijk de Dsi XL beter, de grotere schermpjes zijn sowieso een +1, en het is ook scherper/mooier.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
  14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wooow wat ziet Zelda er vet uit.
    3D Ocarina of Time... dat gaat heel vet worden.
    De beste game ooit, in 3D en (aan screenshots te zien) geupgrade in wat details.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had gehoord dat daardoor pixels meer opvallen. Maandag heb ik wss genoeg geld voro een 2de hands Dsi XL. Helaas zonder Pokemon White nog :mad:.

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh ik vind het wel meevallen, wat pixels betreft. Ook een pluspunt van de Dsi XL is dat er al een paar spellen geïnstalleerd staan (brain training nl/eng en een soort woordenboek) is wel grappig. Ik weet niet hoeveel geld je er aan uit wilt geven, bij de gamestore e-plaza/MM is hij nieuw al 159,-.

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De DSi XL? Dat is misschien wel handig. Morgen heb ik wss 140 euro, dus dan moet ik nog maar 20 euro voor een nieuwe DSi. Ik wil zowieso Pokemon Heartgold en White halen. Verder nog wat RPGs zoals FF 4 Heroes Of Light, Dark Sun (oid), Dragon Quest en Shin Megami Tensei nogwat als de handheld niet regio locked is.

Miss ook Pokemon Platinum, maar IDK.

18. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Je kunt de 3DS uitproberen op:

9/3 -> Enschede
    10/3 -> Utrecht
    12/3 -> Arnhem
    13/3 Rotterdam
    16/3 Hoofddorp
    19/3 Amsterdam (HMH)
    25/3 Amsterdam (Schiphol)
    26/3 Breda
    31/3 Groningen
    2/4 Hilversum

Misschien al bekend hier maar dacht zet het er toch neer. Ik ga 10 maart naar utrecht en dan kijken of ik een kansje maak om er even op te spelen. Ik heb Streetfighter als launch game en zit nog te twijfelen over pilotwings. Pokemon Black heb ik gisteren gekocht en nu is het wachten totdat ik de game kan spelen:).

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, de Dsi XL. Bij e-plaza is trouwens Pokemon White/Black 33,-. Scheelt toch weer een paar euro's. ;)
    Ik wil ook nog een paar games halen (heb sinds vrijdag ook een XL) Maar ze zijn nog aardig prijzig, bijna alle games zijn wel rond de 40 euro. :x

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Daar is het scherm te klein voor denk ik.
    Heb zelf heel veel Anno huppelepup op de DS gespeeld echt supertoffe game maar een echte RTS wordt té veel en moeilijk prikken op zo'n klein schermpje, helaas.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina