Xbox LIVE Arcade Games [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Beyond Good & Evil HD.. im hooked! Na 10 min spelen al :+..
    Besturing vind ik zelf perfect, ik heb altijd in games dat als ik met het rechterpookje een kant omgaat, de camera dezelfde kant opgaat, dat is in dit geval dus ook.

Sfeer is al erg goed meteen, nooit het origineel gespeeld dus nu is het mijn kans.
    Hopelijk brengen ze Psychonauts ook naar xbl..

2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Op de originele xbox heb ik deze destijds gespeeld maar na een tijdje was ik er wel klaar mee. Nu de game opnieuw uit is wil ik het echter nog wel een keer gaan proberen. De sfeer is fantastisch en de gameplay is vrij divers.

Het is trouwens wel de ultieme marketingtruc dit. Ze zijn natuurlijk terecht bang dat deel 2 weer onder gaat sneeuwen in het gamegeweld maar ik verwacht dat er een hoop mensen zijn die de remake van deel gaan spelen omdat het voor een appel en een ei te koop is. Zoiets moet de verkoopcijfers van deel twee alleen maar ten goede doen komen natuurlijk.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    [gt]711215[/gt]

Crossplatform! Gaaf!
    PSN/XBLA/Android/OSX(ipad)/PC kunnen allemaal met elkaar spelen.

Pc versie al gepreorderd voor 5 pond dus kan ik nog met mensen van hier spelen :)

Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja die was voor Xbox alleen toch? Geweldig was die, begrijp niet waarom MS nooit meer eentje voor 360 gemaakt heeft.

Ik heb gelezen dat als deze versie niet goed genoeg gaat verkopen er geen BG&E 2 zal zijn, en dat zou echt waardeloos zijn. Begrijp eigenlijk niet waar die ene trailer een jaartje of twee voor diende van BG&E 2 dan. Snap gewoon niet waarom het zo lang moet duren, we hebben JUIST veel te weinig van dit soort games.

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dat klopt wel, maar de doorsnee gamer lijkt toch telkens voor de bekende shooters enzo te kiezen, ipv voordit soort games. Dus dan krijg je het nu eenmaal moeilijk.

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Half-Minute Hero

Komt dus binnekort ook naar xbla :cool: Ziet er vet uit! Kom maar op met meer 8-bit games. Ook genoten van Scott Pilgrim The Game.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Fuck you K Hype. :D

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^lol

Hoe fucked up is dat als je ver bent en iemand komt online precies waar jij wil springen waardoor je niks meer ziet :+

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nou ja, zulke spellen vind ik niet echt leuk. Doet me een beetje denken aan de I wanna be the guy games die een tijdje terug vaak gespeeld werden op justin. Het moet wel leuk blijven, net zoals Super Meat Boy.

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Fantastisch spel die Beyond good & Evil. Grafisch mooi strak nog, gewoon mooi genoeg. Hele toffe sfeer, lekker volwassen verhaal, gave characters waar ik me echt om kan bekommeren, het sneaken is heel leuk gedaan en werkt goed. Ik vermaak me echt super met deze.

Ik heb er nu 9,5 uur op zitten en heb niet het idee dat het nu zo afgelopen is. Ik kan me herinneren dat mensen aan het klagen waren over dat de game zo kort was toen in de PS2/Xbox dagen, nou het zal wel, het is niet dat ik de game in slakkentempo speel en ik ben bij één stukje vast komen zitten, kort vind ik de game absoluut niet. Dat word ook sowieso veel te vaak gezegd tegenwoordig...hell...al heel lang :D

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Voor die tijd was het misschien kort, maar de laatste jaren zijn we er al aan gewend geraakt dat de singleplayer steeds korter wordt bij spellen. En dan is in verhouding Beyond Good and Evil weer een lang spel.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Games als Assassin's Creed I II en III , Batman: AA, GTA IV, RDR etc kan ik alles behalve kort noemen. Heel vaak zie ik reviews en dan staat er dat de game kort is, mijn ervaren is altijd anders. Ik heb daar nooit last van, lijkt wel alsof veel mensen door games heen vliegen. Ik kan dat echt niet :)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Feit is wel dat de gemiddelde gameduur van games tegenwoordig veel lager ligt dan 5-10 jaar geleden. Was je gewoon een maand bezig met Commandos 2 ofzo, tegenwoordig lukt dat vrij weinig meer. Dat jij wat uitschieters noemt is eerder een uitzondering dan een goede maatstaaf.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Tja ik weet niet. Ik heb er zelf geen last van eigenlijk. Ok shooters zoals COD zijn aardig kort, maar verder...RPGs zijn altijd lang. Of games zoals Gears 1 en 2 bijvoorbeeld..nou heb ik niet bijgehouden hoe lang ik erover heb gedaan maar ik gok echt wel 10 uur of 10+. Bioshock 1 en 2. Castlevania, Dead Space I en II, Darksiders, Red Faction: Guerilla, Just Cause 2...etc. boden plenty uurtjes aan speelplezier vond ik. En velen kwamen tot dik 10 uur of langer. :)

Ongetwijfeld zullen er genoeg games zijn die heel kort zijn,maar dan heb ik ze niet gespeeld..of gewoon niet op die manier ervaren.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
  16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Maar dat komt omdat tegenwoordig de gemiddelde game een shooter is. :+

Wat we wel kunnen concluderen is dat BG&E toch wel een van de beste 800 punten investeringen in de Arcade is.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nou 10 uur vind ik echt wel kort hoor.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is absoluuuuuuut zo!!! Het is de 800 punten super waard.

Klopt, 10 uur is niet superlang, maar nog altijd beter dan de 5 uur of ietsje meer zoals sommige games zijn tegenwoordig. Over Batman heb ik 12 uurtjes gedaan geloof ik, daarna nog al die unlockables vinden, dus dat is gauw een 15 uur geworden. Gears kan ook maar zo 15 uur zijn geweest hoor, not sure.

Ik zit in Pedestrian District nu en ben die deur met paarse icoontje binnengegaan, die zit naast de fontein. Binnen ze je een soort machine staan met een pearl erin. Een code is verreist, waar vind ik die code? :D

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( Kroegpraat alert, alhoewel, nouja "uitspraken die makkelijk een massa achter zich krijgen" alert.

Ik ga geen lang verhaal typen, 9/10 games op de SNES speelde ik vroeger in 3-4 uur uit. Soms zelfs korter, en daar zitten de pareltjes tussen (mario world, sonic the hedgehog 2, mario kart, etc etc).

Gedurende alle jaren heb je korte en lange games. Wil je nu even een lange game doen. Pak dan FF XIII, of doe een shooter en probeer een hoge prestige te krijgen. Haal alle sterren in Mario Galaxy 2.. Etc etc, het valt dus wel mee......

Edit: ik vind het altijd jammer als sommige van die one liners weer terug komen, het wordt ook altijd gevolgd door 5 blz's van mensen die allemaal wel vinden dat games vroeger beter waren, het zijn dezelfde die ook denken dat games in de toekomst beter zijn. (Lees: hype gevoelig), leef in het heden, wees kritisch maar probeer ook te genieten!

20. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Ik heb toch maar Pacman gekocht voor die 400 puntjes. Wilde eigenlijk B G&E halen maar had nog maar 740 punten en geen zin om bij te kopen. Daarnaast....x-as inverted :'-( Demo geprobeerd, lijkt me een erg goede game, maar is voor mij gewoon niet te spelen.

Ik heb helemaal niemand in mn friendlist met Pacman overigens. Als mensen me willen toevoegen, graag :) Wil wel even wat scores vergelijken. Toch altijd leuker als je tegen mensen moet opboxen qua scores :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina