Er moest duidelijk wat nieuws gebeuren dus gooien ze maar de grootste slet van den haag erbij. Nee hoor, ze zijn gewoon niet al te snugger. Ik heb ook weleens iemand gesproken die geen idee had wat de hoofdstad van Griekenland was....
Die Elize heeft met die IQ test toch iets van 100 gehaald. Dan weet je echt wel dat Oostenrijk niet boeven Nederland ligt. Lijkt mij dus ook nep edit/oops dubbelpost
Haha, kijk die Tatjana der sigaret aandoen met een dikke vlam op eind als voorstukje van volgende aflevering.
Wat ook leuk is, er word al de hele week reclame mee gemaakt voor Oh Oh Tirol hiermee, en het zit niet eens in de aflevering. Stelletje acteurs ook zeg, damn. Iedereen zag van mijlen ver al aankomen dat er zoiets zou gebeuren zodra de dames in het huis aankwamen. Wat uiteraard ook direct de reden is waarom men gescheiden ging reizen.
En ze kennen elkaar nu allemaal al goed. En ze zijn toch een soort van 'BNer' dus ieder meisje wil natuurlijk wel met Sterretje zoenen! Dus daar hoeven ze ook totaal geen moeite voor te doen.
Jezus gasten, al die fucking kritiek elke keer, nep dit bladiebla, dan kijk je het toch lekker niet? Waarom de F kijk je het dan? Het is gewoon puur vermaak dit, punt.
Veel mensen kijken dit juist omdat ze zich dan weer superieur kunnen voelen. Zodat zij zichzelf weer kunnen positioneren. Daarom word er hier zoveel geklaagd . Zelf kijk ik btw niet op ze neer, 't zijn extraverte jongelui die voor een show op vakantie gaan. Ik denk dat ze IRL normaler zijn, vind 't sowieso wel best allemaal. Ik ga denk ik na een paar weken een kleine marathon doen met de oh oh tirol afleveringen!