Ook in deze word op begin weer alles uitgelegd hoe je wat moet doen,pokemons levelen,pokemons vangen ...... Dus je kan gewoon deze oppikken.
TMs zijn nu trouwens permanent wat dus een goede toevoeging is aangezien ik in vorige gens 95% van de TMs nooit gebruikte vanwege de limited use.
Ik moet zeggen dat de pokemons wel meevallen. Maar ik vind het tot nu toe nog niet zo tof als heart gold.
Gisteren beide versies aangeschaft. Eentje voor mezelf en eentje voor mijn vriendin. Zij wilde Pokemon Black en ik heb nu dus Pokemon White. Ik ben ondertussen 4 uur verder en wat een vermakelijke game is het weer. Lang geleden dat ik weer goed Pokemon heb gespeeld. Maar ik heb nu wel het idee dat ze eindelijk moeite hebben gedaan. Ik weet alleen niet of ik het een minpunt of pluspunt vind dat hoe verder het verschil tussen de levels zit, hoe minder XP je krijgt. Je houdt er natuurlijk de uitdaging daardoor erin. Maar hoe krijg je in godsnaam dan ooit je Pokemon op level 100? Mocht ik dat willen...
Was het niet zo dat je juist meer exp kreeg door pokemons te verslaan die veel hogere levels hebben? Of is dit veranderd? Ik herinner me van vorige Pokemon games dat ik altijd een level 10 pokemon liet vechten met een lv50, en snel veranderde naar een sterkere pokemon ...
Ja natuurlijk is dat! Maar dan nog duurt het ellenlang voordat je levelt op de hogere levels, aangezien je hoeveelheid benodigde XP ook stijgt.
Natuurlijk is dat in de omgekeerde wereld ook zo. Maar je moet het zo zien: Je hebt een level 8 Pokemon en je vecht tegen een level 4 Pokemon en je krijgt 80xp. Je bent level 9 geworden en je krijgt nog maar 70xp. Op een gegeven moment krijg je dus niets meer .
Wacht dan ff tot de 3ds, dan worden alle oude DS'en weer iets goedkoper + een shitload op marktplaats/ebay.