Die heb je wel; je hebt ze alleen los, en niet de combi-pack. Als je namelijk de DLC selecteert, staat alles al aangevinkt als 'heb je al'. Hmm, ligt het aan mij of verdien je niet echt snel cash in deze game? Of gaat dat straks wat sneller? (ben nu net in Redcliffe aangekomen) Kan echt weinig nieuwe wapens kopen met dat beetje wat ik heb......
Met side quests en het verkopen van armor/weapons/items die je niet gebruikt enz. verdien je wel geld maar je bent nog redelijk aan het begin van de game gaat helemaal goed komen
Ik heb nu de Ultimate Edition binnen met alle DLC en de expansion. Zie dat het er 5 zijn. Iemand die een beetje uitleg kan geven van DLC+ Expansion en wanneer je er mee moet beginnen? Edit: Oh zie dat Willem het al een beetje zegt op de vorige pagina. Lezen blijft moeilijk.
Haha wat zijn die gesprekken tussen je squadmembers toch geniaal. Vooral Alistair en Morrigan dan. Deze was ook mooi: Alistair tegen Sten: 'So what did you do in those 20 days you were in that cage?' 'I posed riddles to bypassing strangers and handed out treasures if they solved it.' 'Really?' '.....No.' 'Too bad, it has potential.' of Leliana vs. Morrigan: 'I do believe everyone in this life has a purpose.' 'Yours apparently is to bother me..' Geweldig hoe Bioware dat altijd doet, dat kan je wel aan ze overlaten. Verder een toffe game, altijd leuk zo'n 'klassieke' fantasy RPG.
Heerlijk Ik hoop dat DA2 dat ook weer heeft. Al zal ik Morrigan, Leliana en Alistair wel gaan missen.
Zeg, let eens op spoilers. Ik heb met een reden de demo nog niet gespeeld. (en het DA2 topic ook nooit meer geopend sinds de demo) Misschien komt ze/komen ze terug. Weet ik veel, maar ik ga er niet van uit.
Vinden jullie Orzammar ook zo suf? Ik ben opnieuw begonnen met Dragon Age: Origins en heb Magi, Redcliffe en Urn gedaan, maar meh, Orzammar is echt dom. Nooit wat aan gevonden, nu nog steeds niet. MOET je trouwens een kant kiezen? Geen tussenweg? Of is het mogelijk die ruzie te sussen daar?
ja, als ik 2 dingen suf vond in dragon age was het wel orzammar en the fade. en je moet altijd een kant kiezen, maakt niet uit want beide zijn assholes.
The Fade is ook nogal 'mwa' ja... wel leuk dat je met die verschillende vormen moest puzzelen. Maar, suf is zeker het juiste woord. Ook dom dat het dus niet uitmaakt voor wie je kiest in Orzammar. Jammer!
Mijn party zijn eigenlijk altijd Leliana, Morrigan en Alistair (tot nu toe). Moet wel zeggen dat Alistair best vaak dood gaat.....als enige......