FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik speelde gisteren met AC Milan tegen Chelsea en van Bommel is echt megagoed op dat middenveld. Zeker als je in een 4-2-3-1 opstelling speelt.. Wat ik sowieso de beste opstelling vind.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Left-shoulderbutton ingedrukt houden en metertje tot 3/4de vullen.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Begin me nu echt te ergeren aan de gasten online.
    Ik wil met Ajax spelen, als een tegenstander dan Chelsea, Man Utd, Real Madrid, Barcelona, Inter Milan, Tottenham, City of AC Milan kiest, kies ik Chelsea.
    Maar iedereen kiest nu standaard tegen mij zo'n team en vaak wil ik gewoon ff met Ajax.. dan ben ik echt 10 minuten bezig een tegenstander tegen te komen :mad:
     
  5. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer dan gewoon om met Ajax van Chelsea te winnen? Het klinkt onmogelijk, maar als je echt goed bent moet het lukken.
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Viktor zit volgens mij ong. op het zelfde niveau als ik, dus tussen de 5000 en 6000 skillpoints in. Dan win je echt niet meer met een 3,5 sterren ploeg tegen Chelsea hoor:+
     
  7. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al vele tutorials gevolgt om vrije trappen te oefenen. Nu krijg ik mijn vrije trappen er maar nooit in. Wat doe ik verkeerd?

    Als ik de bal schiet, komt hij vaak niet eens in de buurt van het goal. De bal gaat meestal wel 2 meter over.
    Ik schiet eigenlijk nooit hard genoeg. Dus hoe kan ik harder schieten?
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Zit nu op 6150 punten, kom vrijwel altijd tegenstanders van boven de 5200 tegen, het verschil is dan gewoon te groot. Speel nu vrijwel alleen tegen teams als Roma, Olympique, Aston Villa etc..
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    AC Milan met 4-2-3-1 is echt een géníálé opstelling :+. Alleen jammer dat Ambrosini zo langzaam is, en de keeper Abbiati zo vreselijk slecht :emo:. Voorroede is wel geniaal.


    -----------------------Ibrahimovic----------------------
    ---------Robinho--------Cassano---------Pato-----------
    -----------------Pirlo-----------V. Bommel---------------
    --Ambrosini-------T. Silva------Nesta----------Abate----
    -------------------------Abbiati-------------------------

    Chelsea is echt het meest overpowerede team van allemaal, niet normaal gewoon. Die winnen elk duel op kracht én snelheid. Terry is nog wel het ergste, die is in het echt gewoon weer kut en in dit spel extreem goed. Elk kopduel wint hij, irritant bij tegencorners.. :emo:. Fucking triest dat iedereen altijd standaard Chelsea of Real Madrid pakt, wordt er echt gek van.. ik wil gewoon met PSV/ADO/Feyenoord spelen, dat zijn dope teams. :D
     
  10. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dude, je hebt het een half uur geleden gevraagt :F:.

    Daarnaast heb ik nog geen week geleden in een grote post uitgelegd hoe het moet, met zelfs drie filmpjes van verschillende soorten vrije trappen erbij. Dus zoek maar even.
    EDIT: Om je een beetje tijd te besparen..


    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Post:

    (RB) heeft geen functie bij vrije trappen hoor! ;)

    (LB) + (B) = hard schot (lang inhouden)
    (B) = normaal schot
    (B) + (LS) naar boven = dalend normaal schot (scoort 9/10 vrije trappen)
    (B) + (LS) diagonaal= krullend schot - schot daalt maar draait ook naar binnen (om muurtjes heen etc; gebruik ik ook erg vaak).

    Ik gebruik altijd het dalende schot, want zo gaat hij dalend over het muurtje heen en zo scoor ik serieus bijna elke vrije trap! :)

    Met hard schot heb ik nog niet vaak gescoord, maar wel al een paar keer met Ronaldo/Drogba/Lampard/Gerrard en lekkerste ooit met Dani Alves (35/40 meter).

    Dalend schot - Dipping Free Kick
    [yt]NFDv0dhk240[/yt]

    Hard schot - Power Free Kick
    [yt]eKjpGG7wH4A[/yt]

    Krullend schot - Curved Free Kick
    [yt]xJT2fLTIiOM[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Zet dat anders in de startpost :)

    Neem net één keer Lukoki per ongeluk niet mee en merk het meteen..
    Stond 1-0 voor en meestal maak ik dan nog wel 2 goals, nu werd het 1-1 en wou het voorin niet lukken, uiteindelijk verloren na penalty's:mad:
     
  13. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al had gezegt, ik heb vele tutorials gevolgd maar ze helpen gewoon niet. Ik doe iets niet goed, zoals ik al zei. Ik kan niet hard schieten op de één of andere manier. :F:
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan doe je inderdaad iets niet goed, want bij mij lukt deze tutorial wel..
     
  15. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je anders even stap voor stap willen zeggen hoe ik het moet doen?
    Andere tutorials met tricks enz. snap ik allemaal wel in die lukken ook gewoon.
    Maar de tutorials met Free Kicks lukken bij mij gewoon niet, dus als je alles stap voor stap uit zou willen leggen zou dat erg mooi zijn!
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Net tegen Petje af gespeeld, wat is dat een triest klote ventje, heb voor het eerst in m'n leven de nijging een tegenstander op Xbox Live gewoon op te zoeken om klappen te verkopen.

    Hij heeft gewoon de hele wedstrijd rond getikt, 75% balbezit!!!
    Vanaf zijn 1-0 voorsprong in de 20ste minuut heb ik de bal amper meer gehad, uiteindelijk komt hij op 2-0, maak ik nog de 2-1 maar wint hij het doordat hij de bal niet meer verspeelt. Zo iemand verdient gewoon echt de kogel.

    Eerst wou hij per se met Chelsea tegen Ajax spelen, hij weigerde van team te wisselen maar wou ook niet Chelsea - Chelsea spelen, uiteindelijk durfte die dappere vent Lyon - Ajax te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hatelijk hé :emo:
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorroede:+

    Als ik tegen dat soort team speel, pak ik altijd Man. United. Erg goede verdediging, heerlijke aanval, prima middenveld
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nog steeds met ADO bezig, speel elke avond zo'n 2 potjes en stijg geleidelijk. Nu bijna 2500 punten. Dit hou ik nog wel ff vol op dit niveau. 1x volledig weggespeeld. Verder win ik denk ik 80%. 3000 punten haal ik zeker met ADO.
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja, ben hem erna nog een paar keer tegen gekomen, hij wilt alleen met Chelsea spelen en dan tegen elk team wat ik kies behalve Chelsea. Net koos hij Inter, en wachtte hij tot de laatste seconde in team management om te leaven :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina