Apple / Mac [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Een custom build Mac duurt altijd 2 weken voordat je 'm hebt.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Een MacBook toch niet. M'n MBA met 4GB Ram had ik binnen 4 dagen volgens mij.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dan lag ie waarschijnlijk nog ergens op de plank. Normaal moet zoiets uit China komen, en dan duurt het gewoon 2 weken.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja nu ik er ff over terugdenk hadden we ze op donderdag bestelt en hadden we ze op de week daarna vrijdag binnen ofzo.
    Maar ik wist niet dat het ook 2 weken kon duren. :9

Magic Mouse is eigenlijk een waste of money geweest, ligt nu in de kast en die van m'n broertje word ook vrij weinig gebruikt eigenlijk.
    Dat magic trackpad ofzo werkt echt ideaal met scrollen/swipen etc, en vaak gebruik ik hem toch in bed of op schoot en niet vast aan een bureau dusja.

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hmmm, dan hebben we in elk geval dezelfde besteld. Heb ook de 15 met hi-res anti glare scherm. Heb wel via creditcard betaald dus dan ga ik er vanuit dat het allemaal wat vlotter gaat. Apart is wel dat er bij mij ook 8-11 maart staat, misschien komen die van ons dan tegelijk. Ik ben benieuwd, laat even wat horen als 'm binnen hebt.

6. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen om een iPad te kopen. Het volgende vraag ik me namelijk af:
    Is het mogelijk om video's te streamen naar je iPad via een iMac? Het gaat dan om alle bestanden die VLC in principe ook kan afspelen, dus inclusief ondertitels en DVDs.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Will do. :)
    Van mij is nog wel gewoon glossy. Zelf via bankbetaling overgemaakt en had het weekend ertussen, de 28ste, maandag ofzo ging ie op verzonden.

Ben ook wel benieuwd of de Vertex 3 over een tijdje een leuke prijs hebben. Kan nog wel even zonder SSD en ram upgrade, denk ik. :)

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan ik het beste geheugen bestellen? Wil 2x 4 gig voor mijn imac bestellen. Er zit nu 2x 2gb 1067mhz DDR3 in (Imac i5 2010)

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks Rivvv ;-)

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, vertraging vanuit China door diverse omstandigheden (waaronder gebruik ander vliegveld). Ondanks mn snelle, vroege bestelling zit ik niet bij de eerste batch. Datum staat nog op de 11de, maar is nog niet helemaal zeker. M'n MBP is nu nog in China.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Staat bij mij ook nog 8-11 maart maar staat nog niet eens dat hij verzonden is? Waar kijk jij? Gewoon bij Apple store bestellingstatus?

13. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, I've got em (almost)! :p.

Heb de 32GB Wifi + 3G versie gereserveerd. Gewoon de zwarte versie.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon in Nederland?

15. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. iAmStore in Amsterdam. Maar ik moest uitgaan van eind maart. Niet precies 25 maart. Boeie, dat ene weekje kan ik wel wachten. Ik heb hem iig al.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat heeft het dan voor zin om te reserveren. 8)
    Eind maart kun je 'm ook wel ergens oppikken.

Ik haal 'm gewoon uit de USA.

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    'gewoon'

18. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik hem toch ga halen en ik elke dag langs de iAmStore rij als ik naar school ga, en een vriend van me werkt daar dus ik krijg ook korting.

19. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    na 385 cyclus de accu te hebben geladen is hij denk ik aan zijn eind. Hij loopt heel snel leeg nu en calibreren heeft geen zin meer. Nou staat er op de accu van mijn MacBook Pro dat het om een A1281 accu gaat. Waar kan ik deze het beste nieuw en het goedkoopst krijgen? Ik wil best een accu van een ander merk maar wat kost een nieuwe accu uberhaubt? geen 2e hands maar gewoon nieuw... ?

onder Coconut zie ik dit:

Current capacity: 2617 mAh
    Design capacity: 4600 mAh
    en 56% nog van die battery capacity.... accu lijkt me zo goed als af of niet?!

age of mac: 25 months

Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja. Verzonden naar klant is ie bij mij al vanaf de 28ste, maar dat is dat ie gereed is om te verzenden of wacht op verzending. Wellicht dat ik na het weekend een track en trace nummer krijg.
    Via volg zending staat er nog niets nieuws bij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina