[XOne] Alice: Madness Returns

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 20 feb 2009.

1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Cool nieuwe trailer en screenshots zien er nice uit. Zou zomaar een subtoppertje kunnen worden a la Beyond Good and Evil (fingers crossed :p )

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    14 juni vind ik wel een mooie datum.
    In de zomerperiode komen er weinig games uit.
    Dus dan is de kans groot dat ik deze wel een kans geef.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    gameplay
    [yt]hzfx3M3E_X8[/yt]
    [yt]b8_cly2dgXY[/yt]

Pas 15 seconden gekeken en ik vind het nu al awesome :+

Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die kan nog best eens leuk gaan worden ja, net die gameplay videos bekeken even. Lekker evil vijanden ook, echte freaks gewoon. Eind van het tweede filmpje is echt lachen. Het boeide me weinig toen ik over deze game hoorde, maar nu begin ik wel interesse te krijgen. Kan tof worden.

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Zeker! Dit ademt een en al sfeer, en dan ook nog ongeveer dezelfde creepy sfeer als deeltje 1! Lijkt me een heerlijk game!

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ziet er inderdaad erg sfeervol uit. Was er ook een deel 1? :confused:

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ja

Nieuwe trailer

Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  8. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Wow wat een heerlijke creepy trailer :D Love it!

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zou die eerste wel een keer willen spelen, maar het spel allang niet meer te koop. Op marktplaats is het bij iemand in de bol geslagen en die vraagt er 40 euro voor. Mensen denken altijd als iets niet meer te koop is dat het dan maar veel geld waard is. Ik kijk al uit naar 2016 als ik mijn Rockstar Table Tennis te koop ga zetten voor 350 euro ;)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zo dan wat een grimmig muziekje erbij ook, dit lijkt een onverwacht toppertje te worden, voor mij onverwacht that is. Echt twisted shit gek!!! Nice!

11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Alice: Madness Returns komt op 14 juni uit

Nieuws | 4 maart 2011 - Alice: Madness Returns komt uit op 14 juni. Dat heeft American McGee, maker van de game, tijdens de Game Developers Conference in San Francisco aangekondigd.

Naar verwachting betreft het hier een Amerikaanse releasedatum. Electronic Arts was niet bereikbaar om te bevestigen wanneer de game in Europa te verkrijgen is; de Europese releasedatum zal waarschijnlijk enkele dagen van de Amerikaanse afwijken.

Alice: Madness Returns is de opvolger van American McGee’s Alice en heeft dezelfde duistere stijl. Tien jaar na het einde van de eerste game is Alice getraumatiseerd door de dood van haar familie. Ze is opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis, waar een psychiater haar van haar waanbeelden af probeert te helpen.

Om de waarheid achter de dood van haar familie te ontdekken, reist Alice af naar Wonderland. Het Wonderland in Alice: Madness Returns wordt bevolkt door krankzinnige karakters die ze soms zal moeten bevechten. De game komt uit voor PC, PlayStation 3 en Xbox 360.

bron : http://www.insidegamer.nl/xbox360/a...ice-Madness-Returns-komt-op-14-juni-uit-.html

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tjonge dat klinkt echt als een duister verhaal, zeeeeeeker geen kindergame nee. Nice hoor die evil twists op zo'n anders 'lief' verhaal.

13. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    €40,- is de game imho zeker waard, maar ik kan me voorstellen dat je dat niet wilt betalen voor een game van 10+ jaar oud. EA zou gewoon American McGee's Alice de Beyond Good & Evil treatment moeten geven, i.e. een XBLA release. Ik zou hem dan zeker nog een keer aanschaffen. :)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik begin steeds meer overtuigd te raken van de kwaliteiten van het spel. Grafisch is het echt mooi en ik heb het spel ook al in beweging gezien. Ook al was dat maar een klein stukje, maar ik heb wel gezien dat de actie goed in beeld werd gebracht en de animaties prima zijn. Ik twijfelde eerst nog of dit een titel was die je uit de budgetbak moest halen, maar voor mij komt deze nu op dag 1 in huis.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    omg dit lijkt me echt een lijpe game
    jammer dat ie in juni pas uitkomt mja...
    wel vlak voor mn verjaardag weet wel wat ik moet vragen dan :D

18. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
  19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja zeker, heb wel genoten van dat filmpje. Ik heb niet het idee dat het een AAA titel is, maar wel een verdomd leuke titel. Een beetje het niveau van een Transformers War for Cybertron vorig jaar. Daar heb ik ook zo van genoten terwijl het spel verre van perfect was. Maar Alice doet veel dingen goed: Het platformelement, de actie, de setting, de sfeer etc. Gewoon een mooi singleplayer avontuur.

Deel Deze Pagina