1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik denk eigenlijk ook wel dat ze stiekem met een nieuw console bezig zijn. Ze zeggen van niet, maar er zijn bijna geen Microsoft titels dit jaar toch? Niet zoveel als afgelopen jaren. Dus ze zijn dan met wat anders bezig lijkt me...
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Tuurlijk, maar console gaming is (sinds Xbox/Halo/XBL) ongelooflijk veranderd. Voor traditionele platformers/adventures etc maakt dat 'achter lopen' niet zoveel uit, maar (online) FPS junkie, zoals ik, vinden terecht de gfx etc erg belangrijk. Dus MS (en Sony) moeten die tevreden houden met hw die niet te ver 'achter loopt'.

    Betekent elke 5 jaar een nieuwe console. Ik zeg niet de de shooters op console er slecht uitzien. Ik vind ze geweldig, maar je moet dan niet ook gaan kijken op een mid-range pcjte, want dan valt je bek open van het verschil. En dat verschil moet niet te groot worden.

    Ik meet het gewoon aan mezelf. Ik ben een trouwe, tevreden en zelfs fanatieke XBOX gamer (fps), als *IK* ga twijfelen betekent dat dat MS iets verkeerd doet. Zo simpel ligt het. En MS mag *mijn* standpunt x 1.000.000 gamers doen en dan kunnen ze de impact zien van wat er mogelijk gaat gebeuren.

    Crysis 2 is een voorbode, en BF3 (Frostbite 2) zal laten zien hoe het werkelijk gesteld is met dat 'achter lopen'.

    (vraag je het mij, dan zeg ik, bring on a new xbox en ik blijf weer 5 jaar een trouwe xbox fps gamer)
     
  3. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet wel zeggen dat ik de afgelopen week Killzone 3 op de PS3 heb gespeeld en dat ziet er grafisch gezien echt bizar mooi uit! Vraag me af of Killzone 3 in zijn volle glorie op de Xbox 360 kan draaien?
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Tuurlijk niet, de PS3 is een veel krachtiger apparaat.
     
  5. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3 kan wel krachtiger zijn dan de Xbox360, maar dat wil niet gelijk zeggen dat Killzone 3 niet kan draaien op de Xbox360.

    Vraag is dan of de 360 hardware een game als Killzone 3 nog aankan,...:confused:
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik geloof zelf dat het echt wel kan, als de developer zich volledig op de Xbox 360 zou storten dan zou het echt wel kunnen. Ik heb nog altijd geen enkele game gezien op PS3 die niet op 360 zou kunnen.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Maar jij zei of de Xbox 360 het aankon om Killzone 3 in zijn volle glorie af te spelen. En dat antwoord is natuurlijk nee ;)
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Helaas zit de hardcore FPS console club op Xbox en is de PS3 controller ronduit k*t. Ik ga geen FPS spelen met een Fifa controller:p

    Toegegeven PS3 is 'aardig bijgetrokken' qua shooters maar Crysis2 en BF3 games blijven multiplat en dan is het verschil tussen 360 en PS3 verwaarloosbaar.

    Nope, voor mij zijn er maar 2 richtingen mogelijk voor FPS. OF een nieuwe Xbox OF overstappen op PC gaming ... en dit zal zich komende 2 jaar enz wel gaan ontwikkelen.

    Nogmaals Frostbite 2 is/wordt een sleutelgegeven voor FPS gamers. Serieuze FPS gamers zullen allemaal dit gaan checken. Als de vergelijking errug nadelig uitvalt voor Xbox en PS3 dan stapt de massa over (nu is dat nog een beperkte groep). Maar check dit forum zelf, genoeg gasten die al ook op PC spelen, en deze trent wordt alleen maar sterker en als MS niet oppast zijn ze de grip kwijt en zit de FPS crowd gewoon de volgende 5 jaar op PC te gamen en wordt de Xbox alleen nog maar een Kinectimals gedrocht:)

    Nu nog niet, maar post-BF3 kan alles in een stroomversnelling raken.

    Ik hoop echt op een announcement van MS, en een beetje snel (dus DIT JAAR!)
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  9. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, zou kunnen man. Ik weet het niet. Er wordt wel héél veel grafisch geweld op scherm getoond,..erg knap gedaan trouwens.

    Maja, gameplay > graphics voor mij,...al zou ik het niet erg vinden als de next-gen consoles binnen nu en een jaartje of 2 op de markt komen. :cool:
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Toffe demo weer, speelt echt lekker maar de framerate...oei, ik weet niet of de beta ook zo was maar hij is soms best sloom. Het is iig bij lange na niet zo soepel als een COD en dat merk je dan. Ook dat voetstap geluiden soms hoorbaar zijn en soms niet, het zit er nog steeds in. Die dingen zijn dus niks verbeterd tov de beta.
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Wat is (A) Air Friction??? Krijg ik regelmatig als ik rond loop. Iirc allen op Pier17!? In de eerste demo nooit gezien. Ik weet ook niet wat het doet of zo????
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat vroeg ik me dus ook af, het komt er ook maar 1 seconden in beeld te staan ofzo 8)
     
  13. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Crysis 2 - Multiplayer Progression Part 2: The Weapons

     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Hmmm, heeft iets te maken met van hoog naar beneden springen (en dan zacht landen) + ook met Air Stomp geloof ik 2x tap (A) of zo

    Anyway, zoals ik het krijg is het een 'bug' want ik loop normaal rond en zie plotseling het icon.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    De game ziet er echt te ziek uit, maar ik vond de multiplayer echt keihard falen na het spelen van die demo..is dat al enigzins verbeterd?
     
  16. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is er niet héél veel verbeterd, misschien hier en daar wat gefine-tuned. Shotgun en SCAR lijken wat krachtiger te zijn, voor de rest kon ik niet zo veel ontdekken.

    Had wel het idee dat het allemaal wat minder vloeiend en soepel liep. Framerate is minder stabiel dan bij de beta imo :'-(

    Ben wel erg benieuwd naar de singleplayer!
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Wat 'faalt' er dan zo? En hoe lang heb je het gespeeld

    Ik heb dat al gehad met MoH dat iedereen en zijn grootmoeder riep dat ie bagger was, krijgen we dit weer met Crysis 2 MP?

    Demo2 is stukken beter. Geen lag, melee getweaked, SCAR beter, plus PIER17 map en dat zijn nog maar zaken die ik tegenkom en ik gebruik lang niet alles. Het is een heerlijke jager-gejaagd worden game (als je TDM speelt) Je kan op een CoD manier gaan spelen maar als je je nanosuit niet optimaal gebruikt wordt je afgeslacht.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind de MP demo zeer geslaagd, alleen het cloaken had van mij niet gehoeven. Ik vergeet het steeds aan te zetten.
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Serieus? haha, ik cloak echt alleen maar (maar ik heb dan ook regelmatig 'most time spend in cloak' en 'most nanosuit changes' etc ribbons) Zonder cloak lijkt me het spel maar half zo leuk, maar ja, ik ben een stealth player (maar absoluut geen camper)

    Trouwens met nanovision kan je wel cloaked gasten zien (die geven een heat signature af) dus ben ik nu daar een beetje mee aan het oefenen, d-pad down. Zeker als de proximity tracker aangeeft dat er iemand moet zijn (die bv in cloak is) dan zoekt dat soms makkelijker. Allemaal erg button handigheid, en daar moet ik veel voor oefenen dat het automatisme wordt (op mijn leeftijd krijg je dat)
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    The new issue of OXM has now reached subscribers, revealing the first review of Crysis 2.

    Crytek's debut on Xbox 360 became our latest cover star (after the previous occupant dropped out at the last minute) after seriously impressing us at review, bagging a mighty 9/10 score.


    It was the multiplayer that tipped the balance; with sixteen super-powered Nanosuits battling it out, it makes for "some of the most exciting, angry and satisfying action you'll ever have."

    The singleplayer impressed by sheer spectacle: "as you progress, streets rupture, buildings tilt and fall," and ploughing throught it all in the game's super-powered Nanosuit "is both massively empowering and intelligently balanced by the need to manage its energy levels."
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina