Xbox LIVE Arcade Games [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb eigenlijk niet heel veel games uitgespeeld als kind toen ik SNES had,maar de games die ik wel uitgespeeld heb, nooit het idee gehad dat ze kort waren. Maar dat waren ze wel idd :)

Ik snap serieus niet wat er mis mee is, ik zie geen verschil met de control style en andere third person games....

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Er waren voor de SNES veel hele korte games, als je een lange game wilde doen op de SNES dan was je aangewezen op de rpg's.. Maarja dat veel games op de SNES kort waren was niet erg. Je speelde een game gewoon meerdere malen uit. Als je een game meerdere malen hebt uitgespeeld waardeer je 't ook meer. Net zoals dat ik sommige games ben gaan waarderen toen ik alles eruit haalde via de achievements. Echter, degene die veel games koopt heeft vaak ook wat geld en niet heel veel tijd. Veel games zal hij maar een beetje spelen enzo, (logisch dat 't vroeger dus beter was.)...

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bullshit. Ik heb ook geen idee hoe je dat kan zeggen. Ik wil harde bewijzen. :+

En ja Commandos daar doe je lang over omdat het gewoon moeilijk is, tenzij je weet wat je moet doen, dan is ie ook best kort. :9

4. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Onzin, alsof alleen rpg's lang waren. Er zijn zat andere games dan rpg's op de snes waar je zeker 20 uur of langer zoet mee was.

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Zo als Syberia II tot heden nog steeds niet weten uitspelen, erg lang verhaal en mee slepend. Toch maar eens op pakken.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nou noem eens wat, alle bekekende triple A games had je wel snel uitgespeeld hoor. Denk bv ook aan 't alom bekende turtles spel, paar uur en je hebt de credits...

In die tijd waren we veel minder kritisch, we vonden alles wel best. Gaming op de consoles (met voor die tijd mooie graphix) was toen al heel leuk. We zijn tegenwoordig verwend/ kritisch geworden en mede daarom was 't vroeger allemaal beter, en zal 't in de toekomst veel beter worden.

/offtopic:

Weet iemand welke games er deze maand uit komen op XBLA? Ik hoop zelf op extra dlc voor worms armageddon!

Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  7. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Het probleem is dat je niet kan kiezen om alleen de Y-as te inverten zoals alle shooters wel hebben. In dit spel invert hij gelijk de X-as mee. En daar kan ik niet mee overweg. Net zo min als met een helemaal niet inverted camera.

Jij speelt waarschijnlijk niet inverted, dan is het vor jou inderdaad geen probleem. Voor mensen die normaal games met Y-as invert spelen is deze besturing erg lastig.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Klopt, ik vind het ook niet lekker spelen.
    Het voelt voor mij heel onnatuurlijk aan.

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je die pinguin boven op de vuurtoren kan fotograferen?

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Als je de zoomlens hebt kun je dat doen.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan echt verschillende beesten niet vinden, ik heb de factory al gehad maar ik moet terug want daar zijn volgens de map nog 2 beesten, maar ik kan dus niet meer daar komen. Ik wilde zo graag alle beesten fotograferen, maar dat kan niet meer nu? En dan deze bijv. Alpha Sections Underground...via de hovercraft.

http://img220.imageshack.us/i/p0503111257.jpg

Ik kan die nergens vinden die op de map staat, hij is hier denk ik ook niet. Misschien bovenop het stuk van het eiland,maar hoe ik daar kom.....geen idee.

Nou gaat lekker,ineens tot 2x aan toe een vastloper, achter elkaar. Ik heb hier nooit last van:confused:

Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  12. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Too bad :mad:

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ok phew, alleen de 360 dus niet. Dus wel nog groter publiek en dus meer mensen om volle games mee te spelen.

Gewoon allemaal de pc versie kopen dus bij D2D. :)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gister dus Fight Night : Champion gekocht, eerder deze week de DLC voor Dead Space 2 aangeschaft, ben net begonnen aan de Killzone 3 MP en het is dubbel XP weekend in Black Ops. Maar toch speel ik dit weekend voornamelijk BG&E HD :D Ik was bang dat hij tegen zou vallen, dat het weer zo'n kwestie van nostalgie en roze bril zou zijn maar dat is absoluut niet het geval.

Het is nu nog steeds een geweldig spel met een unieke sfeer en stijl. En juist die stijl zorgt dat ik het nu zit te spelen in plaats van die kast vol nieuwe games die toch allemaal op 1 of andere manier op elkaar lijken...

Het is me nu wel heel duidelijk, niet alleen moet BG&E 2 er komen en moeten we die massaal gaan kopen maar er moeten weer eens wat spellen gemaakt worden die niet als je je ogen een beetje dicht knijpt te verwarren zijn met CoD of Oblivion

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister even de demo van BG&E HD gecheckt.

Op de oude Xbox nooit gespeeld, maar moet toch zeggen dat ik de game wel erg tof vind.
    Van mij mogen ze wel meer van dit soort Classics opnieuw uitbrengen. :)

17. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze brengen ook Splinter Cell 1+2+3 weer uit op de Xbox 360 in HD _O_

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Moet wel 1 klein minpuntje van BG&E melden wat me soms toch wel stoort. De camera is soms echt dramatisch, vooral in het slachthuis level

voor de rest pure awesome

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    In kleine ruimtes wil ie wel eens flippen idd, maar minor dingetje. Echt geweldige game. Gister eindelijk uitgespeeld, op de Gamecube nooit uitgespeeld, echt de moeite waard :thumbs: Hoop dan ook dat ze snel een vervolg uitbrengen, dat verdient deze game echt :cool:

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik had het over Classics. Niet over kutgames. :+

Splinter Cell heeft me nooit veel gedaan. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina