Ik heb op mijn Wildfire NZBAir staan (om films op te zoeken op nzbmatrix) en SABcontrol om SABnzbd te kunnen besturen. CouchPotato en Sick Beard ook ingesteld zodat ze op elke computer te benaderen zijn.
SpotNet is leuk en aardig ... maar als ik Tron Legacy wil bekijken ... dan wil ik ook echt Tron Legacy en niet de Zweedse Natuur variant daarop
Godver, haat aan spotnet! Ik zoek een film, bijvoorbeeld 127 Hours in HD. Dan kijk ik , zie hem staan enzo, maar als je de grootte dan ziet, vaak 30 tot 40 gb! Als ik dan bij een andere kijk is het weer 7 gb! In FTD was het gewoon 13 a 14 gb voor een full HD film. Waarom doet spotnet dan zo onduidelijk Achjaa, en heb sickbeard nog steeds niet aan de praat! Het lukt gewoon niet.
7GB kan gewoon full HD zijn, alleen is de bitrate een stuk lager als die van een blu-ray. Er is een database beschikbaar die loopt van 21-10-2009 t/m 24-2-2011. Misschien dat je die nog vind in spotnet, zo niet stuur maar een pm.
Vaak zijn de 14 gig hd spots ook films die langer dan 2 uur duren. 7 gig kan wel full hd zijn, maar zoal rivanov al zegt ''heel erg compressed''.
En hoe zit dat nou met Sickbeard, want ik krijg het niet aan de praat.. En, met NL ondertiteling downloaden is niet mogelijk toch?
http://dl.dropbox.com/u/22042691/NZB Files/Database Spotnet 21-10-2009 tm 24-2-2011.nzb Voor het eerst dat ik dropbox echt nuttig gebruik.
Ik mis ftd totaal niet trouwens, bij spotnet filters gemaakt en ziet er precies zo uit als ftd nu. Spotlite is ook een goede variant trouwens
Ja alles Ik snap er geen fuck van. Wat ik moet aanvinken, en wat niet enzo. en, hoe ik een HD serie laat downloaden waar ik de ondertitels vandaan haal etc.
Sorry voor de dubbel post! Ik heb nu in Sickbeard NCIS ingesteld om te downloaden. er staat active en continuing. is dit goed, en gaat ie nu downloaden? en, ik heb in de instellingen HD opgegeven, word dan alleen op HD geselecteerd? En, er staat nu dat ie 0 files heeft gedowload, en 191 heeft geskipped?