Gears of War 3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 26 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga 'em dan nu nog pre orderen als dat zo is, want Gears haal ik sowieso. Ik hoop dat dit waar is, want ik kon geen fucking bulletstorm meer vinden :p.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ben alleen bang dat zoiets alleen voor Amerika geldt.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja en voor GAME (game.co.uk). misschien dat er nog meer komen, maar tot nu toe alleen gamespot en game

Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
  4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wat dat meen je niet :mad:
    is dat echt bevestigd
    dan voel ik me wel genaaid met mijn bulletstorm epic edition..
    Als dat zo is, stuur ik hem gelijk terug.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    hoezo? jij kan een week eerder (18 april ipv 25april) de beta spelen en de flaming hammerburst unlocken.
    buiten de epic edition kan je alleen via Gamestop of GAME.co.uk de beta krijgen en misschien nog een andere manier

Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
  6. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Nee gaat over Gears 3 pre-order. Bulletstorm Epic Edition heeft sowieso al toegang tot de beta.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Twittert:

8. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alleen jammer dat de beta niet eens:mad: een volle maand bespeeld kan worden

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm eerste indruk was wel van, wtf straks loopt iedereen daar dus rond met een flaming weapon/lancer. Het is juist vet als er in een potje slechts 1 of 2 zijn met dat ding. Aan de andere kant, de béta is (gelukkig) niet voor iedereen open, dus ik denk dat er nog steeds veel zullen zijn die pas Gears 3 spelen op 't moment dat 't uit is. .

Net eindelijk de bulletstorm epic edition thuis gekregen, als ik Final Fantasy heb uitgespeeld ga ik maar eens kijken wat ik ervan vind :)

10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Epic edition van Gears of War 3 schijnt 'very limited' te zijn. Fijn dat deze dan al wel verkocht worden, zonder dat er bekend is gemaakt wat er bij zit.:mad:
    Ook erg fijn dat de beta niet bij een pre-order van Gears 3 in een Nederlandse winkel zit.:mad:

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    aha duidelijk.
    Dank jullie wel :9
    beter dus dat ik de bulletstorm epic edition heb gekocht zoals ik het nu bekijk :D
    Ik kan superveel toffe unlocks vrijspelen en bijna een maand lang het spel uitproberen.
    Idd wel beter dat het alleen werkt met dit systeem, als iedereen zowat kon joinen is het niet meer zo boeiend om het vrij te spelen. Alleen lijkt mij vooralsnog wel apart. Betekent dat wij nederlanders alleen toegang kunnen krijgen tot de beta via bulletstorm of als je een cc hebt bestellen bij game.uk. Zodirect speel je alleen maar tegen irritante engelsen en amerikanen

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook best wat gameshops die hem hebben verkocht, en dan had de Ikea/ wehkamp ofzo (weet niet meer wat 't was) ook nog een stapeltje.. Maarja, beetje kritisch gamer die graag veel games speelt en dus goed let op de prijzen enzo, die heeft natuurlijk wel een CC. Ik wist al dat ik dat ding moest hebben ten tijde van de vorige xbox :)

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Op de Gamemania site staat dat je een Gears of War 3 beta code krijgt als je Xbox Live Gold koopt. Bij de actie staat ook het 3 maanden Gold kaartje van 20 euro. Lijkt me wel aantrekkelijk, want Gold heb je vroeg of laat toch weer nodig. Iemand die iets meer weet van de actie? Misschien dat ik vanmiddag dan even langs ga als ik zin heb.

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb maar gelijk de daad bij het woord gevoegd. De actie geldt al. Ik heb 3 maanden Xbox Live Gold gekocht. Heb nog een oud spel ingeruild voor korting. En voila, voor 16 euro 3 maanden Gold + Beta code voor Gears of War 3. Kortom, mijn dag is alvast geslaagd :) Dus ik zou zeggen, op naar Gamemania.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  15. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga deze zo hard kopen aaaaaaaaaaaaaaaah

16. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Jammer dat er geen gratis beta komt. Maar die actie van de Gamemania klinkt wel tof! Misschien maar even afwachten dan. :)

17. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dit ook online doen (voor mijn broertje) ?:D

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nee, je moet echt naar de winkel.
    Bij Gamemania kan je online geen spellen kopen.

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Krijg je de token gelijk als je daar XBL koopt of ben je nog niet langs gegaan?

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, je krijgt een Gears of War 3 kaartje mee.
    Op de achterkant zit zo'n zilveren kraslaag waar de code onder zit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina