Gears of War 3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 26 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Je krijgt direct een kaartje met een code \o/ Ben ook geweest :)

2. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En als ik het goed begrijp kan je met dat kaartje vanaf de 25ste april online ?

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
  4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik lees dat het bij andere sites ook geldig is op Microsoft Points. Dat is bij Gamemania niet het geval toch?

5. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dat had geweten dat je een week later met de beta kan beginnen en je bv via gold toegang kreeg, had ik die gare epic versie van bulletstorm nooit gekocht:D

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    krijg je niet.. alleen bij game mania krijg je code als je xbox live koopt nu en nu krijg jij flaming hammerburst jange

Laatst bewerkt: 5 mrt 2011
  7. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan had ik dus zelf ook voor de gamemania livecode gekozen...
    Vind het hele epic editie bulletstorm een beetje nep:D

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wil GoW3 ook. Xbox in geen maanden meer aangeraakt en duurt nog zo lang voordat GoW3 eindelijk eens uitkomt. Waarom niet gewoon april. :mad:
    Zou de beta ook wel willen spelen, maar ga er geen andere game voor spelen/kopen.

9. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zoals boven beschreven is met een 3 maanden gold een beta krijgen bij gamemania.

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Bij Gamemania niet, alleen als je Gold koopt. Iedere grote winkel zal wel een stapel van die kaarten krijgen en dan mogen ze denk zelf bepalen aan welk product ze het koppelen. Ik denk wel dat je bedrogen uitkomt als je speciaal voor de beta de epic edition van Bulletstorm gekocht hebt. Tegen de tijd dat de beta begint heeft denk iedereen wel een code bemachtigd op 1 of andere manier.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    niet echt, kan een week eerder spelen en flaming hammy

12. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Hopelijk kan ik dan nog ergens een site vinden die de beta samen met Microsoft Points gaat weggeven. Ik was namelijk al van plan om een aantal Microsoft Points te kopen dus als ik dan de beta erbij kan krijgen is dat helemaal top! :)

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Live a life no regrets...

Live a life no regrets
    Op bepaalde momenten in je leven maak je keuzes, dit heb je al bij de aanschaf bij producten. Op het moment dat Bulletstorm Epic te koop was, en bekend was dat je daarmee speciale unlocks kreeg plus de early acces. Dan was je gek als je het niet deed als Gears fan. Bulletstorm is los van de kritiek van de "haters" ook nog een prima spel. Als je een keuze maakt, zoals ik heb gedaan mbt de epic edition van bulletstorm dan is die keuze gemaakt. Hoe 't verder uit pakt, jammer dan. Spijt heb ik sowieso niet, ik ben nog blij met mijn gegarandeerde plekje.

Ik hoef nu niet de komende periode krampachtig te zoeken waar ik nog een code kan krijgen, en ik hoef mij ook niet schuldig te voelen over 54 euro voor de Epic edition. Ik ga mij ook met Bulletstorm wel vermaken, en de zekerheid van de early béta/ unlocks was het voor mij sowieso al waard. Dat er nu nog een aantal (zal wel niet heel veel zijn) via een code met de béta mee kunnen doen vind ik leuk voor hen:)...

14. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Geen Bulletstorm.
    Geen Gears 3 pre-order.

Wel een code. :D De runner / downloader staat al op m'n xbox te wachten tot de beta van start gaat.

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Hoe? Gold gekocht bij Gamemania?

16. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik denk niet dat ik Gold ga kopen voor een beta code. Dan wacht ik wel tot September. Extra's zijn wel tof maar veel heb je er niet aan.

17. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bol.com doet niet mee aan de actie van krijg een Gears of War 3 beta code bij aankoop van Xbox Live of Microsoft Points

Hartelijk dank voor uw e-mail van 8 maart 2011.

Bij aanschaf van een 'Xbox Live Gold Abonnement - 3 Maanden' hebben wij niet de actie dat u een code krijgt om Gears of War 3 te spelen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

18. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Helaas zit er geen Gamemania bij mij in de buurt. Ben toch benieuwd of er meer sites zijn die deze actie hebben.

Als iemand nog een winkel weet, post het hier please :).

(Of als iemand een beta key over heeft, wil ik eventueel een kleine game er voor ruilen.)

Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
  19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nog iets meer dan een maand tot de béta begint. Eerste béta ooit waar ik toch wel naar uit kijk. Ik kijk vooral uit naar het spelen via de dedicated servers, hopelijk weer eens een goede ping voor iedereen zodat de match draait om skill ipv "wie heeft de minste lag". Zodat iemand ook echt dood gaat als ik hem door zijn kop schiet met een sniper of van dichtbij vol raak met een shotgun!

20. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beste Stephan, helaas hebben wij deze codes niet gekregen, zover wij weten is het ook alleen bij Gamemania.

Met vriendelijke groet,
    xxxxx
    www.nedgame.nl

Dit is een automatisch gegenereerd bericht en is derhalve niet ondertekend.
    Op dit bericht kan niet gereageerd worden.

(ging over de Gears of War 3 beta)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina